پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۷۰۵
تاریخ انتشار : ۱۶ : ۱۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
ديباچه: فواد صفاريان‌پور گفت: هنوز راوي سري جديد «شكرستان» كه به صورت عروسكي ساخته مي‌شود مشخص نشده است.

فواد صفاريان پور كارگردان انيميشن در گفتگو با خبرنگار راديو و تلويزيون ديباچه اظهار داشت: در سري جديد مجموعه «شكرستان» تغييرات زيادي به وجود آمده و شايد يكي از اصلي‌ترين تغييرات شكل عروسكي آن باشد كه پيش از اين به صورت انيميشن بود.

دیباچه-فواد صفاريان پور

صفاريان‌پور خاطرنشان كرد: در رابطه با راوي اين مجموعه نيز هنوز به قطعيتي نرسيده‌ايم. پيش از اين مرحوم مرتضي احمدي به عنوان راوي در مجموعه «شكرستان» حضور داشت و در رسانه‌هاي مختلف درباره راوي «شكرستان» نام‌هايي آورده شده كه هيچكدام از آنها به قطعيت نرسيده است و در واقع هنوز راوي اين مجموعه مشخص نيست.

وي ادامه داد: این مجموعه این روزها به ساخت موسیقی هم رسیده و ساخت دکور و عروسک ها کامل شده است. لیست كامل عوامل ساخت و صداپیشگان هنوز به قطعيت نرسيده‌ و تا روزهاي آينده اسامي اعلام خواهند شد.

اين كارگردان خاطرنشان كرد: معتقدم مجموعه عروسكي «شكرستان» مي تواند مخاطبان بسياري از طيف هاي سني و فرهنگي مختلف داشته باشد. ما با دقت و وسواس زياد در حال توليد اين مجموعه عروسكي هستيم و آرزومنديم كه سري جديد برنامه ما مورد توجه عموم واقع شود.

وي ادامه داد: بزرگمهر حسین‌پور و پیمان قانع طراحی صحنه و دکورهای این مجموعه را بر عهده دارند و بنفشه بدیعی طراح و سازنده عروسک‌ها است و مخلص كلام اينكه بهترين‌ها براي توليد اين مجموعه گرد هم آمده اند.

صفاريان پور در بخش ديگري از اين گفتگو افزود: فیلمنامه و استوری‌برد انيميشن «شكرستان» هم به تصویب رسیده و طي روزهاي آينده مرحله توليد اين مجموعه تلويزيوني آغاز خواهد شد. امیدواریم فیلم سینمایی «شكرستان» نيز ساخته و به جشنواره فيلم فجر برسد. برای بخش تلویزیونی، فیلمنامه به طور کامل بازخوانی شده و در مرحله نهایی تنظیم کنداکتور هستیم. مرحله توليد در استوديوهاي سازمان صدا و سيما انجام خواهد شد.

اين كارگردان اظهار داشت: علاوه بر شخصیت‌هایی که در انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، تعدادی کاراکتر جدید نیز برای این مجموعه عروسکی طراحی شده‌اند.

عوامل ساخت مجموعه «شكرستان» عبارتند از:

تهيه‌كننده: جواد فرحاني، سرپرست نویسندگان: سجاد افشاریان، طراح عروسک: محمد اعلمی،‌بنفشه بدیعی، طراح لباس: نازنین بیاتی، طراح دکور: پیمان قانع، بزرگمهر حسین پور و ...

گفتني است بهادر مالکی، محمد لقمانیان، کاظم سیاحی، نازنین بیاتی، علیرضا ناصحی، امیر سلطان احمدی، وحید نفر، آزاده مویدی، شبنم مقدمی، مهدی شاه پیری، سامان مظلومی، شیرین ضابطیان از صداپیشه‌ها و محمد لقمانیان، امیر سلطان احمدی، نگار شهبازی، مهتاب تبریزی، بنفشه صمدی، پریسا نعمتی، مریم قلی پور، رضا جاودانی، محمدرضا عظیمی تا الان برای گروه عروسک‌گردانی قطعی شده‌اند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳