پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۶۴۴۲
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۰ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: مراسم رونمایی از آلبوم سی سالگی احسان خواجه امیری شامگاه گذشته با آشفتگی وهجوم جمعیت در فضای باز کاخ نیاوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی دیباچه : مراسم رونمایی از تازه ترین آلبوم احسان خواجه امیری در حالی برگزار شد که جمعیت انبوهی دم درب ورودی کاخ نیاوران تجمع کرده بودند وخواستار دیدار با خواننده محبوبشان بودند. برخی مردم هم تصور می کردند در این محوطه قرار است کنسرت خواجه امیری برگزار شود ؛ با تجمع این جمعیت دیگر جایی برای ایستادن وجود نداشت .جمعیت بهم فشرده از مسئولان در خواست می کردند که درهای سالن را باز کنند.

دیباچه-خواجه امیری2

بالاخره درهای سالن باز شد وجمعیت به داخل حیاط کاخ هجوم آوردند اما به درب دیگری رسیدند که آنجا هم نگهبانان دیگری بودند؛ جمعیت پشت درهای بسته تجمع کردند ومسئولان مجبور شدند درها را باز کنند باز هم داستان همیشگی دوباره در جدید ونگهبانان ؛انگار برای رسیدن به مراسم رونمایی از آلبوم احسان خواجه امیری باید از هفت خوان رستم بگذریم .آنقدر این در باز کردن ها ادامه داشت تا بالاخره بعد از گذشتن از سه در وارد محوطه کاخ نیاوران با صندلی های چیده شده شدیم .

صدای موزیک یکی از آهنگ های این خواننده نوید این را می داد که به زودی شاهد آمدن او هستیم .با ورود این خواننده هواداران به سوی او هجوم آوردند تا با او عکس یادگاری بگیرند وآلبوم خریداری شده را با امضای او به یادگار داشته باشند .

از نکات جالب این مراسم جایگاهی بود که برای ورود احسان خواجه امیری با فاصله دور در سمت چپ اماده کرده بودند ؛دور تا دور آن را با حصاری فلزی بسته بودند که حضار نتوانند به آنجا ورود پیدا کنند .

در دوطرف این حصار در سمت راست وچپ نگهبان هایی ایستاده بودند وبا توهین جلوی ورود حضار وخبرنگاران را می گرفتند.در گوشه دیگری از کاخ نیاوران عکاسان به نشانه اعتراض از این رفتارها  کارت های خود را به زمین انداختند و محوطه را ترک کردند .

در ادامه مراسم علی نیکو نیا روابط عمومی موسسه آوای هنر از حضار خواست تا از گرفتن عکس خوداری کنند وبرای گرفتن امضاء از هنرمندان صف هایی تشکیل دهند . بعد از این سخنان حضار صف های طولانی تشکیل دادند؛ برخی از هواداران هم همچنان در حال گرفتن عکس های سلفی با این خواننده بودند .

دیباچه-خواجه امیری

در این مراسم زهرا عاملی یکی از ترانه سراها ی کشورمان هم حضور داشت ودر حال انداختن عکس یادگاری با این خواننده بود . همچنین افشین یداللهی، علیرضا افکاری، روزبه بمانی، پویان بمانی و ایرج خواجه‌امیری نیز حضور داشتند.

آلبوم سی سالگی شامل 11 قطعه است که اشعار آن توسط روزبه بمانی، عاطفه حبیبی، پویان بوترابی، افشین یداللهی و زهرا عاملی سروده شده، تنظیم کننده آلبوم هومن نامداری و آهنگسازان فرشید ادهمی، علیرضا افکاری و احسان نی زن هستند.

احسان خواجه امیری همچنان آلبوم های تک تک حضار را امضا ء می کرد،به این ترتیب مراسم به پایان رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳