شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 04 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۹۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه:وحید ایمانی گفت: ما آنقدر به نقد در برنامه «متن، حاشیه» می‌پردازیم تا آرزوی نقد کردن به دل شبکه‌های دشمن و معاند از جمله شبکه‌های «BBC»، «VOA» و «من و تو» گذاشته شود.

وحید ایمانی مجری برنامه «متن، حاشیه» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: انتخاب مهمان‌هایی که به برنامه «متن، حاشیه» دعوت می‌شوند بر اساس موضوعات و دغدغه‌های روز مردم صورت می‌گیرد. ما افراد را انتخاب کرده و از آنها به عنوان مهمان برای حضور در برنامه دعوت می‌کنیم.

دیباچه - وحید ایمانی

ایمانی خاطرنشان کرد: شاید ذائقه بیننده‌ها به این عادت کرده باشد که وقتی مسئولان در تلویزیون حاضر می‌شوند عملکردشان را گزارش دهند و کمتر دیده می‌شود که سؤالهایی درباره ضعف‌ها پرسیده شود و معمولاً در برنامه‌ها فقط به تقدیر مسئولان پرداخته شده است که از نظر من جای چنین برنامه‌ای که به ضعف‌ها بپردازد و راهکارهایی درست و سازنده ارائه دهد در تلویزیون تا امروز خالی بوده است. برنامه «متن، حاشیه» هم به متن و هم به حاشیه می‌پردازد.

وی افزود: تا امروز در این برنامه بحث‌های خوبی پیش آمده و به لطف مدیرانی که داریم آزادی عمل در این برنامه کاملاً وجود دارد و هیچگاه در مباحثی که به دغدغه‌های مردم مربوط می‌شود عقب نکشیده‌ایم.

مجری برنامه «متن، حاشیه» در ادامه اظهار داشت: اتاق فکری برای برگزاری این برنامه وجود دارد که مسئولیت آن را تهیه‌کننده عهده‌دار است و این اتاق فکر برگرفته از چند پژوهشگر است و این پژوهشگرها مسائل را تحلیل می‌کنند، اطلاعات لازم درباره مسئله مورد نظر را بدست می‌آورند و به نکات مختلف فکر می‌کنند که در نهایت مسائل در غالب سؤال طرح شده و در برنامه مطرح می‌شوند. من نیز یکی از اعضای اتاق فکر هستم.

ایمانی در ادامه درباره تغییراتی که در آینده برای برنامه «متن، حاشیه» در نظر گرفته‌ شده است، گفت: تصمیم داریم فضای ظاهری برنامه را دچار تغییراتی کنیم و در آینده نزدیک با رایزنی‌هایی که در حال انجام است دکور برنامه دچار تغییراتی خواهد شد. از طرفی قصد داریم زمان پخش برنامه را کمی به اواخر شب برسانیم تا مخاطبان بیشتری شاهد پخش این برنامه تلویزیونی باشند.

وی افزود: پخش برنامه «متن، حاشیه» ادامه‌ دار است و هنوز صحبتی از اتمام این برنامه نشده است و خوشبختانه پخش آن ادامه خواهد داشت.

ایمانی در ادامه اظهار داشت: از همه مدیران برای همکاری در پخش این برنامه تشکر می‌کنم. شبکه‌های بیگانه زمانی که ضعفی در سیستم‌های مختلف ایران از جمله سیستم مدیریتی می‌بینند با دشمنی دست روی آن گذاشته و از آن علیه کشورمان استفاده می‌کنند. ما در این برنامه به نقدهای سازنده توجه داریم، همه دست اندر کاران برنامه «متن، حاشیه» از افراد انقلابی هستند که دغدغه نظام را دارند و به مبانی نظام جمهوری اسلامی متعهد هستند.

وی در خاتمه این بحث خاطرنشان کرد: ما آنقدر به نقد در این برنامه می‌پردازیم تا آرزوی نقد کردن به دل شبکه‌های دشمن و معاند از جمله شبکه‌های «BBC»، «VOA» و «من و تو» گذاشته شود. این شبکه‌ها هیچ حقی در بحث نقد ضعف‌های کشورمان ندارند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
تینا امین
|
United States
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
✔جمله bold thesis خیلی خوووب بود...(علیه شبکه های بیگانه و نقد تک بعدی آنها)
✔خبر از تغییر دکور عالی... یه دکور و دیزاین ساده تر از نظر رنگی و میزی یه دست تر .... محیطی خلوت که توی کادر مجری و مهمان برجسته تر نشون داده بشن..... حتی میزی شیشه ای و شفاف... مگه شفاف سازی نیست برنامه ... پس پشت و جلو میز معلوم بشه....
✔تغییر دکور + تغییر تیتراژ
✔زمان برنامه به آخر شب که چندان هم دیر نباشه برای افزایش مخاطبین خیلی خووبه و افراد راحتتر میبینن....

✔باتوجه به حجم سوالها و اینکه گاهی سوالهایی به توضیحاتی بیشتر نیاز داره... زمان برنامه بین 45 تا 60 دقیقه متغیر باشه تا بی جواب نماند بحثی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار