پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۷۸۱
تاریخ انتشار : ۵۰ : ۱۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه:نرگس محمدی گفت: در بازیگری از 100 به خود نمره کامل می‌دهم.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه؛ شب گذشته برنامه «دورهمی» با حضور نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان از شبکه نسیم پخش شد و در این برنامه مهران مدیری مثل همیشه گفتگویی چالشی با مهمان برنامه داشت که در ادامه متن این گفتگو را مطالعه می‌کنید.

دیباچه - دورهمی

نرگس محمدی که در ابتدا با اظهار نظر مدیری مبنی بر حاشیه‌ساز بودن او روبرو شد،‌ گفت: «درگیری لفظی و چیزهایی از این دست که گفتید واقعا برای من اتفاق نیفتاده و وجود نداشته است»

وی در رابطه با ورود به دنیای بازیگری گفت: از همان ابتدا به بازیگری علاقه مند بودم، زمانی که دانش آموز بودم تصمیم گرفتم رشته هنر را بخوانم. مادرم تنها در صورتی می‌گذاشت وارد حرفه بازیگری شوم که به دانشگاه بروم. خوشبختانه در رشته پرستاری وارد دانشگاه شدم و از همان ترم اول در کلاس‌های بازیگری ثبت نام کردم.

محمدی در پاسخ به این سؤال مدیری که تا چه حد،‌ خود را بازیگری موفق می‌داند،‌ چنین پاسخ داد: در حال حاضر به خود از 100 نمره کامل را می‌دهم. شاید برخی از فیلم‌هایی که بازی کرده‌ام خوب نبوده‌اند که این به من مربوط نمی‌شود اما در کل از نحوه ایفای نقش خود راضی هستم. شاید هم اگر بین کارهایم مدتی وقفه می‌افتاد، بهتر بود. پس از بازی در سریال «ستایش» چند سریال و تئاتر و همچنین یک فیلم سینمایی کار کرده‌ام.

این بازیگر در ادامه به مهران مدیری مجری برنامه دورهمی در رابطه با گریمش در مجموعه «ستایش» که نقش یک زن 50 ساله را ایفا کرد، اظهار داشت: در خصوص گریم «ستایش» اتفاقی که افتاد و حواشی که به دنبال داشت این بود که برای یک سریال شاید کار چندان ساده‌ای نباشد؛ به هر حال نمی‌شود در کار خدا دست برد و من که 28 سال بودم خیلی سخت بود که تبدیل به زنی 50 ساله شوم. در نهایت تصمیم گرفته شد فقط گریم سایه کار کنند، اگر اثر، یک فیلم سینمایی بود کار گریمور مطمئناً راحت‌تر می‌شد. همچنین برای اینکه نقش یک زن مسن را بازی می کردم باید وزنم افزایش می‌یافت برای همین نیز گیاه خواری را شروع کردم که حداقل ضرری نداشته باشد اما در کل غذا خوردن یکی از کارهای مورد علاقه من است.

نرگس محمدی در پاسخ به این پرسش که در صورت بازگشت به گذشته چه چیزی را تغییر می‌دهد، گفت: اگر به گذشته بازمی‌گشتم، سعی می‌کردم رشته هنر را ادامه دهم. به موسیقی نیز علاقه‌مندم اما هیچ تمایلی به این ندارم که بگویم هنر دیگری غیر از بازیگری دارم. کلاس سنتور رفتم و در آخر آهنگ تولد یاد گرفتم و برای گیتار سه چهار ماه استاد به خانه ما آمد، اما الان هیچ چیزی از نواختن گیتار یادم نیست.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» در پاسخ به پرسش مهران مدیری مبنی بر اینکه چرا در سن ۳۲ سالگی ازدواج نکرده است، چنین پاسخ داد: تا سن ۲۴ و ۲۵ سالگی خواستگار داشتم، از ۲۵ سالگی به بعد دیگر خواستگار نداشتم و به خصوص از وقتی وارد حرفه بازیگری شدم که دیگر اصلا خواستگار ندارم. فکر می‌کردم معروف شوم یک اتفاقی می‌افتد و یکی در خانه را می‌زند، اما باز هم کسی نیامد.

این بازیگر در ادامه افزود: افرادی که در حرفه بازیگری مشغول به کار هستند علاقه چندانی به یکدیگر ندارند از خوشحالی و پیشرفت یکدیگر خرسند نمی‌شوند. در حال حاضر بسیار احساس خوشبختی می‌کنم و هدیه‌ای که به موزه «دورهمی» می‌دهم یک تابلو نقاشی با تصویر گل و گلدان است زمانی که به کلاس نقاشی می‌رفتم آن را کشیده‌ام و همان موقع نیز متوجه شدم در این خصوص نیز استعدادی ندارم.

محمدی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به گفت‌و‌گویی که حدود ۲۰ سال قبل با مدیری داشته، گفت: آقای مدیری حدود سیزده چهارده سالم بود که سریال شما در تلویزیون پخش می‌شد، خیلی به مادرم اصرار می‌کردم که امکان صحبت من را با شما فراهم کند، مادرم در تلویزیون کار می‌کرد و شماره شما را از روابط عمومی گرفت. من با شما صحبت کردم و شما گفتید تا یکی دو هفته بعد اجازه می‌دهید من از نزدیک به پشت صحنه کارتان بیایم که حدود ۲۰ سال از آن قول گذشته است.

مدیری در پایان سخنان محمدی، با تحسین صداقت او گفت: خانم محمدی صادقانه و بی‌شیله پیله حرف زد و این خیلی خوب است. کاش همه ما اینگونه باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳