چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۵۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۰ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
دیباچه: داوود هاشمی گفت برای ساخت مجموعه «پرستاران» یک بخش اورژانس ساختیم.

دیباچه-پرستاران

داوود هاشمی تهیه‌کننده تلویزیون که این روزها ساخت مجموعه تلویزیونی «پرستاران» را به عنوان تهیه‌کننده بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: حدود دو هفته است که وارد مرحله تولید مجموعه تلویزیونی «پرستاران» شده‌ایم و در این روزها بیشتر به رفع مشکلات فنی و آماده سازی لوکیشن پرداختیم.

هاشمی در رابطه با کارگردانی محمودرضا تخشید خاطرنشان کرد: محمودرضا تخشید مدیر گروه فیلم و سریال بوده و با فضای کارگردانی آشنا است. تصویب بسیاری از فیلمنامه‌های ارائه شده به سازمان را بر عهده داشتند و فیلمنامه را نیز به خوبی می‌شناسد. وی با علیرضا افخمی رابطه‌ای نزدیک دارد و از آنجا که مسئولیتی در حال حاضر در دست ندارد علاقه به سریال‌سازی و کارگردانی داشت افخمی نیز همکاری با وی را پذیرفت.

این تهیه‌کننده در ادامه افزود:  علیرضا افخمی تا دو ماه آینده کارگردانی را با همکاری محمودرضا تخشید بر عهده خواهد داشت و اگر فیلمنامه عقب بماند افخمی تمرکز بیشترش را روی فیلمنامه گذاشته و تخشید آمادگی داشته باشد بیشتر کارگردانی را در دست خواهد داشت.

وی اظهار داشت: 45 تا 50 درصد تصویربرداری این مجموعه در بخش اورژانس یک بیمارستان می‌گذرد. از آنجا که نمی‌توانستیم چندین ماه یک اورژانس را درگیر کارمان کنیم مجبور به ساخت یک بخش اورژانس شدیم و مکانی را تبدیل به اورژانس کردیم تا از این مکان به عنوان لوکیشن اصلی سریال استفاده کنیم.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» خاطرنشان کرد: تا امروز بازیگران 6 قسمت اول مشخص شده‌اند و بسیاری از بازیگران به عنوان مهمان به این مجموعه اضافه می‌شوند و فقط در اپیزودهایی از این مجموعه 52 قسمتی بازی می‌کنند. هر قسمت از مجموعه «پرستاران» 40 دقیقه است.

این تهیه‌کننده افزود: فاطمه گودرزی، لیندا کیانی، آتوسا رضوی، الناز حبیبی، مهدی صبایی و فریبا نادری از بازیگران ثابت مجموعه «پرستاران» هستند. تلاش ما بر این است که اواخر زمستان امسال مجموعه «پرستاران» از شبکه یک سیما پخش شود. امیدوارم مخاطبان بسیاری با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و آن را ببینند.

سایر عوامل سریال «پرستاران» عبارتند از: دستیاران کارگردان: اکبر نصیری، مهدی آقایی، پریسا افخمی، افشین عمرانی، ناظر کیفی: سیدمجید میرمیران، تصویربردار: ابراهیم غفوری، چهره پرداز: مجید اسکندری، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، صداگذار: امیرحسین صادقی، تدوینگر: افسانه افخمی، مدیر تولید: مجید بذرپاچ، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، تصویربردار پشت صحنه و عکاس: رایان جعفری، پوریا هنرمند، دستیارتهیه: سید حسن جعفری، مدیر تدارکات: محمد جمشیدی،مدیر مالی: میترا کرباسیان، روابط عمومی: الهام رضایی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار