جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۴۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵
به بهانه رقابت‌های المپیک و اتفاقاتی که در این مسابقات برای ورزشکاران ما رخ داد خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه با برخی بازیگران سینما و تلویزیون گفتگوهایی داشته که نظرشان راجع به اتفاقات و نتایج را عنوان کرده‌اند و در ادامه می‌توانید نظرات این بازیگران را مطالعه کنید.



برخی جاها شاهد این هستیم که استفاده 100 درصد از توانایی ورزشکاران ما صورت نمی‌گیرد

دیباچه-شراره رخام

 

در وهله اول می‌خواهم تبریک بگویم. از نظر من خوشبختانه کم کم در میادین ورزشی مختلف خود را به تثبیت می‌رسانیم. به همه ورزشکاران خسته نباشید می‌گویم و همه باید بپذیریم که رقابت کردن در سطح جهانی و بین‌المللی کار بسیار سختی است.

نمی‌دانم در گروه ورزشکاران المپیک کشورمان روانکاو یا روانشناس بوده یا خیر اما احساس می‌کنم که گروه از نظر روانکاوی احتیاج به روحیه داشت و جاهایی از لحاظ روحی ورزشکاران ما کم می‌آوردند.

به عنوان یک والیبالیست در تیم والیبال جای خالی فرهاد ظریف را کاملاً احساس می‌کنم و به عنوان یک طرفدار تیم والیبال کشورمان باید بگویم که خیلی دوست داشتم فرهاد ظریف نیز در تیم حضور داشته باشد و دلیل نبود وی را نمی‌دانم.

مسابقات المپیک را با انگیزه دنبال می‌کنم ولی متأسفانه نتایج آن چیزی که نمی‌خواهیم رخ می‌دهد و ما احتیاج به روانکاو و بدنساز در گروه ورزشی المپیک داشتیم و شاید از این لحاظ کمتر انرژی گذاشته شده است.

در هر صورت به همه ورزشکارانمان خسته نباشید می‌گویم و به عنوان یک ایرانی اعتقاد دارم اگر از 100 درصد توانایی ورزشکاران استفاده می‌شد شاهد نتایج بهتری بودیم و متأسفانه در برخی جاها شاهد این هستیم که استفاده 100 درصد از توانایی ورزشکاران ما صورت نمی‌گیرد.

 

نسبت به گذشته ضعیف‌تر عمل کردیم

دیباچه - بهزاد فراهانی

شب گذشته ساعت 4 صبح مسابقه وزنه‌برداری را دیدم و شاهد بودم که با بی شرمی حق جوانان ما را چگونه خوردند و در حالیکه بهداد سلیمی دو بار مردانه وزنه را بالای سر برد برای نگرفتن مدال طلا رأی دیگری داده شد و حق ورزشکار جوان ما را خوردند.

به عنوان یک ایرانی به این مسأله معترضم و ما باید کاری برای جلوگیری از این اتفاقات انجام دهیم. نتایجی که حاصل شده تا امروز نسبت به گذشته ضعیفتر بوده و مشخص است که سیاستی در بین داوران المپیک وجود دارد که حکم می‌کند چه کشوری باید صاحب مدال طلا شوند.

 

دست همه ورزشکاران کشورم را می‌بوسم

دیباچه - شهرام حقیقت دوست

دم همه بچه‌های گروه اعزامی به المپیک گرم که سالیان سال به بودجه شخصی و با غیرت و همت خودشان کار کردند و به المپیک رسیدند، وقتی حمایتی از ورزشکاران ما نمی‌شود من نیز از آنها انتظاری ندارم و در عوض همه زحماتشان دست تک تک ورزشکارانمان را می‌بوسم.

ورزش کشور ما دارای مدیریتی درست نیست و شاهد هستیم که اکثر ورزشکارانمان غم نان دارند و با دستمزدهای کم به کارشان ادامه می‌دهند و دولت هیچگاه مدیریت خوبی نداشته و یا اینکه مدیران نمی‌خواهند برای ورزش این کشور کاری کنند که با این وجود نباید انتظار اتفاقات خوشایندی بود و من با این شرایط سخت به همه ورزشکاران خسته نباشید می‌گویم.

نداشتن لابی باعث شد بسیاری از مدالها را از دست دهیم

دیباچه - امیر غفارمنش

شب گذشته از اجرای تئاتر «پری» در تالار حافظ به خانه برمی‌گشتم که دیدم همسرم ناراحت است و دلیل آن را جویا شدم که فهمیدم از شکست ناجوانمردانه ورزشکارانمان در المپیک ناراحت است و اعتقاد دارد که حق بهداد سلیمی مدال طلا بود اما حق او را ضایع کردند.

به همین دلیل تکرار مسابقه بهداد سلیمی را دیدم و از این مسأله بسیار تأسف خوردم. ما به دلیل نداشتن لابی در مسابقات المپیک بسیاری از مدالها را از دست دادیم و باید در کشتی، وزنه برداری و حتی والیبال مدال‌های مختلف را درو می‌کردیم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳