جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۲۲۹۸
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۵ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۵
سعید مقدم گفت: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «اگر من بودم» هفته آینده آغاز خواهد شد.

سعید مقدم تهیه‌کننده و کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: تهیه‌کنندگی و کارگردانی مجموعه تلویزیونی «اگر من بودم» را برعهده دارم. پیش از این قرار بود که تصویربرداری این مجموعه آغاز شود که متأسفانه به دلیل آماده نبودن لوکیشن‌ها تصویربرداری را به تعویق انداختیم.

مقدم خاطرنشان کرد: لوکیشن‌های تصویربرداری در حال آماده‌سازی است و تغییراتی در بازیگران صورت گرفته است. تمرینات بازیگران به طور کامل انجام شده و هفته آینده تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی آغاز خواهد شد.

این کارگردان در ادامه افزود: تصویربرداری این مجموعه به طور کامل در استان البرز صورت خواهد گرفت. «اگر من بودم» مجموعه‌ای اپیزودیک است که با همکاری معاونت اجتماعی ناجی هنر ساخته می‌شود. هر اپیزود از این مجموعه به یک مسأله می‌پردازد و یک عنوان خاص دارد، به عنوان مثال اپیزود اول «اگر من بودم» «شبنم» نام دارد که اکثر قصه در کلانتری و بیمارستان می‌گذرد.

وی اظهار داشت: این مجموعه در 26 قسمت ساخته خواهد شد که طبق صحبت‌های انجام شده از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد و شبکه‌های دیگری چون شبکه نسیم را نیز در نظر داریم که مذاکراتی نیز انجام شده است.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه با ناجی هنر همکاری داریم فیلمنامه هر اپیزود باید مورد تأیید قرار گیرد. مسائلی چون فالگیری، تلگرام، کلاس‌های بازیگری غیرمجاز، مدلینگ، مواد مخدر، خرید و فروش کودک و... مسائلی هستند که در این مجموعه به آنها خواهیم پرداخت، «اگر من بودم» به طور کلی به موضوعات کلاهبرداری و فعالیت‌های خلاف قانون می‌پردازد.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این مجموعه را معرفی کرد و گفت: امین بسطامی به عنوان سرپرست گروه کارگردانی و برنامه‌ریز، حسین میرزاعلی در مقام مدیرفیلمبرداری، آلا سعیدی در مقام دستیار کارگردان، جمشید اکبرزاده به عنوان طراح جلوه‌های ویژه، حسین غضنفری در مقام تدوینگر، متین روستا به عنوان طراح صحنه و لباس، آیدا محمدی به عنوان طراح گریم در ساخت این اثر همکاری دارند که البته با توجه به اینکه ممکن است هر اپیزود از این مجموعه توسط کارگردانی جوان ساخته شود برخی از عوامل نیز تغییر کنند.

وی افزود: غزل عبدی، یلدا مهیا، حسنا عاشری، محمدرضا طالب‌زاده، فریده خادم‌الحسینی و بیژن میرافشار بازیگران این مجموعه هستند که البته بازیگران دیگری در حال آماده شدن هستند و در این مجموعه حضور خواهند داشت. بازیگران «اگر من بودم» با توجه به اینکه این مجموعه یک اثر اپیزودیک است، ثابت نیستند. نویسنده اپیزود اول این مجموعه نیز خانم براهویی است که نویسنده‌ها در اپیزودهای مختلف تغییر خواهند کرد.

مقدم در ادامه اظهار داشت: قصد دارم به این نکته نیز اشاره کنم جمشید اکبرزاده که مدیریت جلوه‌های ویژه مجموعه «اگر من بودم» را برعهده دارد یک آکادمی جلوه‌های ویژه در ایران برگزار می شود که مدیریت آن را نیز عهده‌دار است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲