چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 24 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۱۹۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ : ۱۷ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه:حسین کرمی گفت: تأکید مردم به لزوم راه‌اندازی دوباره شبکه تماشا و فراهم شدن شرایط مناسب به راه‌اندازی دوباره این شبکه منجر شد.

حسین کرمی مدیر شبکه نسیم، تماشا و نمایش در گفتگو با خبرنگار دیباچه اظهار داشت: اگر تاریخچه نمایشی در تلویزیونمان را ملاحظه کنیم پخش سریالها بیشتر به شبکه iFilm، فیلم های سینمایی به شبکه نمایش و پخش سریال‌های خارجی به شبکه تماشا مربوط می‌شود.

کرمی خاطرنشان کرد: همان زمان که شبکه تماشا حذف شد حجم قابل توجهی از نظرات مردم به سازمان منتقل شد که به لزوم ادامه کار شبکه تماشا تأکید کردند و به ادامه کار این شبکه ابراز علاقه نشان دادند. همانطور که مشخص است مخاطب سینما و سریال‌های تلویزیونی متفاوت است و خلاء وجود شبکه‌ای چون شبکه تماشا که به پخش سریال‌های خارجی می‌پرداخت واقعاً احساس می‌شد.

وی افزود: پس از نهایی شدن واگذاری شبکه تهران به شبکه 5 سیما شبکه تماشا نیز در راستای این تغییرات و حجم انبوه خواسته مردم با فرصتی که فراهم شد امکان راه‌اندازی دوباره شبکه تماشا به وجود آمد. این طبقه بندی در شبکه تماشا وجود دارد که پخش سریال‌های خارجی در آن محوریت داشته باشد.

کرمی اظهار داشت: امیدوارم این شبکه از جهات مختلف تقویت شود و جدول پخش مناسبی برای آن در نظر گرفته و در بین مخاطبان مثل گذشته دیده شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پخش سریال‌های جدید خارجی از سیاست‌های شبکه تماشا است که علی‌القاعده توقع داریم که با پخش سریال‌های خارجی جدید به این شبکه رونق ببخشیم.

کرمی درباره سمت‌های مختلفش در سازمان صدا و سیما گفت: از نظر ساختاری شبکه نمایش یک کانال است و شبکه‌های نمایش و تماشا کانال‌های تأمینی هستند که به پخش فیلم‌ها و سریال‌ها می‌پردازند و هیچ تولیدی در آنها صورت نمی‌گیرد اما در شبکه نسیم تولید صورت می‌گیرد و نمی‌توان آن را یک کانال دانست. به همین دلیل حجم کار در مدیریت کانال‌های نمایش و تماشا به قدری نیست که نیاز به مدیران مختلف داشته باشد. در کانال‌ها یک طرح و برنامه وجود دارد که در بین نمایش و تماشا تقریباً مشترک است و تفاوتشان در تآمین برنامه است نه در ساختار کلی.

وی در پایان اظهار داشت: عضویتم در شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی مثل گذشته است و در جلساتی که برگزار می‌شود حضور دارم که برای مشارکت بیشتر و افزایش بهره‌مندی می تواند حائز اهمیت باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳