پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 28 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۱۱ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
دیباچه: فیلم «گشت ارشاد 2» به کارگردانی سعید سهیلی، این‌‌روزها در شهرک غزالی فیلم‌برداری می‌شود.


بنا بر گزارش خبرنگار سینمایی دیباچه، فیلم‌برداری این فیلم که از نیمه گذشته، این‌روزها در حالی در شهرک غزالی از سر گرفته شده که فیلمی در شهرک غزالی در حال ساخت است و این روزها سعید سهیلی، اصطلاحا در حال گرفتن سکانس‌های فیلم در فیلم «گشت ارشاد2» است. همچنین حسن لفافیان که دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریز «گشت ارشاد2» است به عنوان کارگردان فیلم در فیلم در شهرک غزالی ایفای نقش کرده است.

IMG_2840

فیلم‌برداری سری دوم «گشت ارشاد» توسط مسعود سلامی از اواخر تیرماه آغاز شده و در پایان تابستان، فیلم‌برداری نیز تمام می‌شود.
بنا بر این گزارش قرار است در آینده نزدیک دو بازیگر برای ایفای نقش‌های منفی به پروژه اضافه شوند که هنوز کارگردان برای انتخاب نهایی این دو بازیگر به نامزدهای نهایی نرسیده است.
همچنین تدوین همزمان توسط حسن ایوبی انجام می‌شود تا نسخه نهایی هر چه زودتر آماده و برای حضور در جشنواره فیلم فجر ارسال شود.
بازیگرهای اصلی این فیلم مثل سری اول «گشت ارشاد»: حمید فرخ‌نژاد، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی هستند که البته با شکل و شمایل متفاوت‌تر در این فیلم ظاهر می‌شوند. بنا بر گفته‌های پولاد کیمیایی فیلمنامه «گشت ارشاد2» نسبت به سری اول آن کامل‌تر و از انسجام بیشتری برخوردار است. کیمیایی «گشت ارشاد2» را فیلم کامل‌تری می‌داند که با استقبال بهتری از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد.

در خلاصه داستان «گشت ارشاد2» که توسط سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تهیه می‌شود، آمده است: عباس و حسن پس از پنج سال از زندان آزاد می‌شوند و سراغ عطا می‌روند. عطا که در کما بوده و به‌تازگی به هوش آمده، دوباره به دوستانش می‌پیوندد. حالا این سه رفیق در پی کاری شرافتمندانه می‌گردند اما پس از تلاش‌های بسیار، از یافتن شغل آبرومند دلسرد می‌شوند و...

دیگر بازیگرهای این فیلم عبارتند از بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری، امید روحانی، اسداله یکتا، صفر کشکولی، محمد الهی، فاطمه شکری، داوود مقدادی، رضا شمس‌الدین، فاطمه مرتاضی، منصور نوبخت، ابوالفضل تُهرابی، ملیحه جلیلی، محمدعلی نقلی‌لو، هادی افضلی، محمدکریم ولدخانی، شهرام احمدنیا و مهدی ماهانی به تهیه‌کنندگی سعید سهیلی و حمید فرخ‌نژاد تشکیل داده‌اند.

لیست عوامل فیلم سینمایی «گشت ارشاد2» عبارتند: کارگردان: سعید سهیلی، فیلمنامه‌نویسان: مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، طراح صحنه: عباس بلوندی، تدوینگر: حسن ایوبی، طراح لباس: مهناز غنی، مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، مجری طرح و مدیر تولید: رحمت عبداله‌زاده، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: حسن لفافیان، دستیار برنامه‌ریز : مسعود جیرانی، منشی صحنه: شیدا باسمه‌چی، عکاس: محمد بدرلو، تصویربردار پشت صحنه: یاسر حمزه، مدیر تدارکات: سعید کنگاور نظری، مجری گریم: ایمان خیراندیش، مریم سلیقه، عماد صمدی، مشاور رسانه‌ای: مسعود نجفی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲