دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Monday, 06 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۲۰۴۳۴
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
اکبر زنجانپور گفت: خودخواسته از دنیای بازیگری در تلویزیون فاصله گرفته ام چرا که بسیاری از پیشنهاداتی که برای همکاری به من می شود ضعیف هستند.

دیباچه - اکبر زنجانپور

اکبر زنجانپور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: خودخواسته از دنیای بازیگری در تلویزیون فاصله گرفته ام چرا که بسیاری از پیشنهادات را نمی توانم بپذیرم و اکثر آثاری را که به من پیشنهاد می شود کارهایی نیستند که بتوانند نظر من را به خود جلب کنند.

زنجانپور خاطرنشان کرد: در این مدت پیشنهاداتی برای بازی در مجموعه های تلویزیونی داشته ام که متأسفانه کارهایی که مورد پسند من است خیلی وقت است که پیشنهاد نشده است و به همین دلیل ترجیح می دهم در هر اثری حاضر نشوم و گزیده کار باشم.

این بازیگر در ادامه تصریح کرد: تولیدات تلویزیون بسیار کم شده و از طرفی معدود آثاری که تولید می شوند نیز از کمترین کیفیت برخوردار هستند. آثار ضعیف را نمی توانم بپذیرم و سعی دارم در آثاری حاضر شوم که آنها را دوست داشته باشم این مسئله ای است که برای بسیاری از همکاران من حائز اهمیت است.

وی افزود: به هر حال به نظر می رسد که هر دوره ای نوبت کسی است و اشخاصی در دوره ای خاص بیشتر از سایر افراد کار می کنند. ای کاش کسانی کار کنند که کارشان را بلد باشند و نمی شود گفت که حتماً همه بازیگرانی که در سینما و تلویزیون حضور دارند در کارشان خبره نیستند. همه جای دنیا همین اتفاق رخ می دهد و در زمانی ممکن است افراد خاصی روی کار باشند و بیشتر کار کنند و اگر بخواهم بگویم باقی کسانی که در تلویزیون یا سینما کار می کنند کارشان را بلد نیستند خودخواهی است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «فرات» خاطرنشان کرد: بدیهی است که افراد ناکارآمد و ضعیف بسیاری در سینما و تلویزیون کار می کنند اما نمی شود به این دلیل کلیت کار را زیر سؤال برد. خیلی از بازیگران جوان هستند که نقششان را به خوبی ایفا می کنند و به کارشان واقعاً تسلط دارند و طبیعی است که در کنار این بازیگران خوب بازیگران بدی نیز دیده می شوند اما به طور میانگین می توانم وضعیت بازیگری را در حال حاضر وضعیت مناسبی بدانم.

زنجانپور افزود: مشکل اصلی به کیفیت آثار برمی گردد و مخصوصاً در تلویزیون آثار ضعیف بسیاری دیده می شوند که متن های ضعیفی ساخته می شوند و تولیدکنندگان باید در نظر داشته باشند که متن های بهتری برای ساخت انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار من از مسئولان این است که برنامه ریزی بهتری داشته باشند و افرادی که کارشان را بلد هستند و کارگردانان و تهیه کنندگان کارکشته ای برای کار باید انتخاب شوند. نمی شود همه ضعف ها را به گردن بازیگران انداخت و باید در نظر داشته باشیم که بازیگران خوب بسیاری داریم که می توانند در یک اثر قابل قبول به خوبی ظاهر شوند. آرزو دارم که روز به روز شاهد تولیدات بهتری در سینما و تلویزیون باشیم.

این بازیگر در ادامه از دیگر فعالیت هایش گفت و اظهار داشت: قصد دارم پس از جشنواره تئاتر فجر نمایشی با عنوان «باغ آلبالو» اثر آنتوان چخوف را روی صحنه ببرم که در حال حاضر در حال طی کردن مراحل اداری هستم و با وجود اینکه کارگردانی این اثر را خودم بر عهده خواهم داشت هنوز بازیگران این نمایش مشخص نیستند و با هیچ بازیگری وارد بحث و مذاکره نشده ام.

گفتنی است اکبر زنجانپور در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی از جمله مجموعه های تلویزیونی «آوای فاخته»، «تنهاترین سردار» و «تنهایی لیلا» و فیلم های سینمایی «گزارش یک قتل»، «تشکیلات» و «پل خواب» ایفای نقش کرده است.
برچسب ها: اکبر زنجانپور
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳