جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۶۹۵
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
برنامه سالن‌های خصوصی تئاتر تهران در هفته نخست مردادماه
دیباچه: در این هفته، بسیاری از تماشاخانه‌های خصوصی برای مخاطبانش تخفیف 50 درصدی بلیت را در نظر گرفته‌اند

دیباچه- تماشاخانه خصوصی (1)به گزارش خبرنگار تئاتر دیباچه؛ این روزها تمام سالن‌های خصوصی تئاتر تهران، با اجراهایی متفاوت میزبان مخاطبان است. در این گزارش قصد داریم نمایش‌هایی که از روز یک‌شنبه سوم الی شنبه نهم مردادماه در سالن‌های خصوصی تئاتر تهران روی صحنه هستند را به شما معرفی کنیم.

بالاخره «افسانه ببر» از باران رفت

تماشاخانه باران در هفت روز پیش‌رو میزبان دو نمایش است.

نمایش کمدی «افسانه ببر» نوشته داریوفو و با کارگردانی هادی عامل‌هاشمی که از ۱۵اردیبهشت‌ماه اجراهای خود را در تماشاخانه باران آغاز کرده بود، بالاخره به اجراهای خود پایان داد تا تماشاخانه باران با دو نمایش به کار خود ادامه دهد. البته از دهم مردادماه، نمایش «همسایه آقا» اثر حسین کیانی، میزبان این سالن می‌شود.

اما از یک‌شنبه ۲۷ تیرماه، ساعت ۱۹ نمایش«آنتیگنه؟» در تماشاخانه باران اجراهای خود را آغاز کرده است. نمایشنامه «آنتیگنه؟» را حمیدرضا هدایتی بر اساس تریلوژی «افسانه‌های تبای» اثر سوفوکل نوشته است و خود اوکارگردانی آن را نیز بر عهده دارد. این نمایش تا روز پنج‌شنبه ۲۸ مردادماه روی صحنه این تماشاخانه باقی می‌ماند.حمید رضا بوسعدی، شفق خانی، ارشیا زرین، بابک قادری، بهداد قادری، مریم قربانیان، حمید رضا هدایتی و … در این نمایش ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. بهای بلیت این نمایش، ۲۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است اما این اثر که در طرح تخفیف یکشنبه‌های باران شرکت کرده است، روز یک‌شنبه بلیت این نمایش را با 40 درصد تخفیف وبا قیمت 15هزار تومان ارائه می‌کند.

همچنین از دوشنبه، ۲۸ تیرماه ساعت ۱۷، «شاه اوبو» نوشته احسان زیورعالم و طراحی و کارگردانی آناهیتا قرچه به تماشاخانه باران آمده است. این نمایش که به مدت ۶۰دقیقه اجرا می‌شود، کاری از گروه تئاتر «حاشیه بزرگراه» است و خشایار قرچه، ایمان اصفهانی، حسام افسری، فرزانه سلحشور و مصطفی ولی‌پور در آن بازی می‌کنند.این اثر نیز با بلیت ۲۰ هزار تومانی ارائه می‌شود.

دور جدید آثار مشایخی آغاز میشود

امروز؛ یک‌شنبه، سوم مردادماه، دو نمایش اجراهای خود را در تماشاخانه مشایخی آغاز می‌کنند

نخستین اثری که در مشایخی اجرای خود را آغاز می‌کند، نمایش «فوبیا» نوشته شکور غفوری‌اصل و با کارگردانی شیوا خسرومهر است. این نمایش ساعت 19به مدت 55 دقیقه روی صحنه می‌رود و جلال تبریزی و فرشید ابوالحسن‌زاده در آن بازی می‌کنند. بهای بلیت «فوبیا» ۱۵هزار تومان است اما در روزهای یک‌شنبه بلیت این اثر با 50 درصد تخفیف و با قیمت هفت‌هزار و پانصد تومان ارائه می‌شود.

امروز؛ یک‌شنبه، سوم مردادماه، دو نمایش اجراهای خود را در تماشاخانه مشایخی آغاز می‌کنند

اما از ساعت 20:30 امروز؛ یک‌شنبه سوم مرداد، نمایش «مرده‌فروش» نوشته داریو فو و با کارگردانی مهرنوش دارا اجراهای خود را در تماشاخانه مشایخی آغاز می‌کند. محسن ملکی، مهرنوش دارا، ادل عزیزنژاد، حسن همتی، علی مربی و محسن بهادری‌کیان در آن بازی می‌کنند. بهای بلیت «مرده‌فروش» 18هزار تومان است اما در روزهی یک‌شنبه بلیت این اثر با 50 درصد تخفیف و با قیمت هفت‌هزار و پانصد تومان ارائه می‌شود. بلیت سه روز نخست این نمایش، با ۲۰٪ تخفیف و با قیمت 14هزار و چهارصد تومان ارائه می‌شود.

«دکلره» تمدید شونده

نمایش «دکلره» اثر مهدی کوشکی که از يكشنبه ۱۶ خردادماه به تئاتر مستقل تهران آمده است. این اثر که تا سه‌شنبه؛ ۲۹ تیرماه، تمدید شده بود، برای بار سوم تمدید شد و قرار است این اثر تا پنج‌شنبه هفتم مردادماه در این سالن باقی بماند. «دکلره» از یک‌شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ اجرا می‌شود اما روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه این نمایش در دو نوبت؛  21:30 و 21:45 اجرا می‌شود.. ستاره پسیانی، لیلی رشیدی، صحرا فتحی و نوید محمدزاده در این نمایش یک ساعته به ایفای نقش می‌پردازند.برای این اثر بلیت‌های ۲۵، ۳۰ و ۳۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

اما تئاتر مستقل تهران از یک‌شنبه ۲۷ تیرماه میزبان نمایش جدیدی شده است. «رویای یک شب نیمه تابستان» نوشته ویلیام شکسپیر و با طراحی و کارگردانی مصطفی کوشکی تا ۲۷ مردادماه ساعت ۱۹:۱۵، در این سالن روی صحنه می‌رود. آزاده صمدی، محمدصادق ملک، سجاد باقری، شهروز دل‌افکار، روشنک گرامی، مجید نوروزی، نازآفرین کاظمی، هومن کیایی، علیرضا کیمنش، خاطره حاتمی و غزل شجاعی در این نمایش ۸۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. برای این نمایش بلیت‌های 25 و 30 هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

تخفیف 50 درصدی «کبوتری ناگهان» در ارغنون

در هفته پیش‌رو، سالن ارغنون با سه نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

این تماشاخانه از چهارشنبه، ۲۳ تیرماه میزبان نمایشی به نام «کبوتری ناگهان» نوشته محمد چرم‌شیر و با کارگردانی نگین ضیایی شده است. این اثر به مدت یک ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن ارغنون روی صحنه می‌رود. الهه جعفری، هدیه حسینی‌نژاد، صفورا خوش‌طینت، لادن رسول‌‍‌‌‌‌‌زاده، هدیه رنجبر و مرجان صحاف‌زاده در این نمایش بازی می‌کنند. این نمایش با بلیت ۲۰ هزار تومانی ارائه می‌شود. البته یک‌شنبه‌ها بلیت این نمایش با تخفیف 50 درصدی و با مبلغ 10 هزار تومان به فروش می‌رسد

نمایش «نبش قبر» اثر دلارام اسدی از امروز به سالن ارغنون می‌آید. این نمایش ساعت ۱۸ به مدت ۵۵ دقیقه اجرا می‌شود. این اثر تا روز یک‌شنبه ۱۷ مردادماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد.طاها محمدی، محمدجواد طورانی، ماکان خدارحمی، حدیثه حسینی، حمید طاهری و دلارام اسدی بازیگران این اثر هستند.برای این نمایش بلیت ۱۵ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

همچنین نمایش «مجلس سنگ» اثر پویش فروزنده که از یک‌شنبه 23 تیرماه ساعت ۲۱:۱۵ اجراهای خود را در این سالن آغاز کرده است تا چهارشنبه ۲۷ مردادماه در این سالن باقی می‌ماند. راشین دیدنده، نگین زمانی، سحر کشتکار، لاله موسی، بی‌تا مهدی‌زاده و نسیم ناصرزارع در «مجلس سنگ» بازی می‌کنند. برای این نمایش نیز همچون «کبوتری ناگهان» بلیت ۲۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است. مدت زمان اجرای این نمایش  ۶۰ دقیقه است.

شایعه عزتاله انتظامی به نیمه راه رسید

خانه موزه استاد عزت‌اله انتظامی که در قیطریه واقع است، از روز یک‌شنبه؛ ۲۰ تیر‌ماه میزبان نمایش کمدی «شایعه» نوشته ژان‌میشل ریب و با ترجمه و کارگردانی داریوش مودبیان شده است. این نمایش در روزهای یک‌شنبه و دوشنبه، تک اجرایی را ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌کند اما روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، در دو نوبت ۱۸:۳۰ و ۲۰ روی صحنه می‌رود. کمدی «شایعه» تا روز ۱۵ مردادماه در خانه موزه استاد انتظامی باقی می‌ماند.سعید پارسا، آسیه عطوفی، میعاد راشدی، علی دشتی، علیرضا اخوان، سپیده ثاقب، هومان سالکی، هستی رزازچیان، آرین صفایی و بهار شکوری در کمدی «شایعه» بازی می‌کنند. بلیت این نمایش با قیمت ۲۰ هزار تومان ارائه می‌شوند.

میکاییل شهرستانی به دراما بازگشت

دراما با دو نمایش از مخاطبان خود پذیرایی می‌‌کند.

نمایش «چشم‌های بسته از خواب» نوشته محمد چرمشیر و با کارگردانی مشترک سیدحسام محمدی و حامد قاسمی از بیستم تیرماه مهمان دراما شده است که این اثر امروز؛ یک‌شنبه؛ سوم مردادماه ساعت ۱۷ آخرین اجرای خود را تجربه می‌کند. حامد قاسمی، ندا اصغری و مهرناز توکلی در این نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. «چشم‌های بسته از خواب» با بلیت ۱۵هزار تومانی ارائه می‌شود. این نمایش، امروز به مخاطبان عادی با قیمت 12 هزار تومان و به دانشجویان۱۰هزار و پانصد تومانی ارائه می‌شود.

تماشاخانه دراما یک روز را بدون اجرای تئاتر سر می‌کند و از سه‌شنبه پنجم مردادماه نمایش «شاعر» نوشته داریو نیکودمی و با کارگردانی میکاییل شهرستانی، به دراما می‌آید و تا نهم شهریورماه به اجراهای خود در این سالن ادامه می‌دهد. این اثر هر روز به غیر از شنبه‌ها، در دو نوبت، 19 و ۲۰:۳۰ به مدت 40 دقیقه اجرا می‌شود. سعید اکبری، مهدی جواهری، ملیکا پازوکی، بهارک شهبازی، علی قنبرزاده، بهادر باستان‌حق و... گروه بازیگران این اثر را تشکیل می‌دهند. برای این اثر بلیت 15هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

همای سعادت، تک اجرائه شد

موسسه فرهنگی‌هنری همای سعادت از روز ۲۵ تیرماه ساعت ۲۰، میزبان نمایش «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» اثر نوید فرح‌‎مرزی است. این اثر تا جمعه ۱۵ مردادماه روی صحنه باقی می‌ماندامیر طهرانی و ماهان ابراهیم‌زاده در این اثر ۴۵ دقیقه‌ای به ایفای نقش می‌پردازند.این نمایش با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

پردیس چهارسو دوباره نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌کند

سالن شماره ۲ پردیس چارسو، نشست شب‌های ادبیات انگلیسی را درباره آثار ادگار آلن پو برگزار می‌کند. این نشست با هدف آشنایی و تحلیل داستان‌های ادگار آلن پو و با حضور نوید ملکی ساعت 19:30 روز یک‌شنبه سوم مردادماه به زبان انگلیسی برگزار می‌شود. این برنامه با بلیت 10 هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

«شک» دوم در سه‌نقطه روایت می‌شود

تماشاخانه سه‌نقطه با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر است.

در هفته گذشته نمایش «مضرات دخانیات» نوشته آنتوان چخوف و بازی و کارگردانی محسن ستوده که از ساعت 18:30 روز یک‌شنبه 20 تیرماه در سالن استاد خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه روی صحنه رفته بود، به دلیل سفر کاری ناگهانی کارگردان و بازیگر این نمایش به خارج از کشور به کار خود پایان داده است تا سه نقطه در این هفته با دو نمایش میزبان مخاطبان تئاتر باشد

نمایش «شک؛ وقتی یقین ندارید چه می‌کنید» نوشته جان پاتریک شنلی و با کارگردانی رضا دشتکی، از سه‌شنبه ۲۲ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ به سالن رکن‌الدین خسروی تماشاخانه سه‌نقطه آمده است و تا هشتم مردادماه در این سالن اجرا می‌شود. نوش‌آفرین طوسی، رضا دشتکی و شیما حکیم‌پور در این نمایش ۵۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. برای «شک؛ وقتی یقین ندارید چه می کنید» بلیت با قیمت ۲۰هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نمایش «بیشعوری» از ۱۳ تیرماه ساعت ۲۰:۱۰ اجرای خود را سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه‌نقطه میزبان شده است. نمایشنامه «بیشعوری» را سیدعلی حسینی از کتابی به همین نام نوشته خاویر کرمنت نوشته و با کارگردانی خود وی روی صحنه برده است. این نمایش قرار بود تا هشتم مردادماه به اجراهای خود در این سالن ادامه دهد اما تمدید شد و بلیت‌فروشی این اثر تا 12 مردادماه باز شده است. در این سالن اجرا می‌شود. افشین رهگذر، نوش‌آفرین کیهان، سارا شیرازی، امین ساتیار، نازنین امیری، مهدی دربندحقیقت، ملیکا مشعل و محمدحسین غروی در این اثر بازی می‌کنند.مدت زمان اجرای نمایش «بیشعوری» ۷۰ دقیقه است و با بلیت ۱۵هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود.

نعیمی به کنش معاصر میآید

سالن کنش معاصر در هفته پیش‌رو با نمایش «مرسانا» اثر هوشنگ هدایتی میزبان مخاطبان است. این اثر از جمعه؛ یکم مردادماه اجراهای خود را آغاز کرده است و تا پایان این ماه ساعت 19 به مدت 90دقیقه، میزبان مخاطبان خواهد بود. محمد نصر، هوشنگ هدایتی، الهام هادیان، حسن ولی‌خانی، بهنام میرزاپور، پریسا راد، مهسا کاهه، شادی کارایین، سحر درویش، عمید ابطحی و عیسی محمدی، بازیگران این نمایش هستند. برای این اثر، بلیت 20 هزار تومانی در نظر گرفته شده است. این اثر به دانشجویان، 50 درصد تخفیف ارائه می‌کند.

البته این سالن میزبان اتفاقی دیگر نیز خواهد بود؛ در قالب طرح «سفر به اتاق تحریر» که شنبه‎‌ها برگزار می‌شود و یک هفته نمایشنامه‌خوانی اختصاص دارد و هفته پس از آن، داستان‌خوانی؛ شنبه؛ نهم مردادماه، ساعت ۲۰ نمایشنامه جدید حمیدرضا نعیمی انجام می‌شود. برای این برنامه، بلیت ۱۰ هزار تومانی در نظر گرفته شده است.

دو زن در فانوس

فانوس در این هفته میزبان دو نمایش می‌شود.

نمایش کمدی موزیکال «هتل ایران» از روز پنج‌شنبه؛ ۲۴ تیرماه اجراهای خود را در تماشاخانه فانوس آغاز می‌کند. این اثر که تا دهم مردادماه هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۸:۳۰روی صحنه می‌رود، نوشته افشین هاشمی است و با کارگردانی مهشید حسینیان اجرا می‌شود.محمد نصیری، قاسم هتلچی، مرضیه محمدپناه، مهسا ایرانیان، درسا عبدالباقی و سهیل پورجعفر در این نمایش بازی می‌کنند.بهای بلیت این اثر ۱۵هزار تومان در نظر گرفته شده است.

اما از روز سه‌شنبه پنجم مردادماه، نمایش «پیش از بیرون» اثر شکوفه خانی اجراهای خود را در تماشاخانه فانوس آغاز می‌کند. این نمایش تا 21 مردادماه هر روز به غیر از شنبه‌ها ساعت 21:15 به مدت 70 دقیقه روی صحنه می‌رود. سهیل پناهی، شکوفه خانی و فرهاد رادمان در این نمایش بازی می‌کنند. بهای بلیت این اثر ۱۵هزار تومان در نظر گرفته شده است اما این اثر در دو روز نخست اجرا با ۳۰٪ تخفیف و بهای 10هزار و پانصد تومان ارائه می‌شود.

بازیگاه تئاتر تولید می‌کند

از یک‌شنبه، ۲۷ تیرماه ساعت ۱۹ نمایش «آدم برفی» اثر امین ابراهیمی اجراهای خود را در تماشاخانه بازیگاه آغاز کرده است. این اثر تا روز ۱۲ مرداد در این سالن به اجرای خود ادامه می‌دهد. محمد ربیع‌زاده، فاطمه جلال، روح‌اله طالبی، محمد مغانی، بنیامین صیادی‌نیا، نرگس وخشوری، فرناز هندی و امین ابراهیمی در این نمایش یک ساعته بازی می‌کنند.این اثر کاری از تماشاخانه سه‌نقطه است و داوود نامور؛ مدیر این تماشاخانه تهیه‌کنندگی آن را برعده دارد.بلیت نمایش ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

موج نو و روایت جدیدش

نمایش «روایت ناتمام یک مربع خالى» اثر میلاد اردوبادى و با بازی خود او از روز دوشنبه؛ ۲۸ تیرماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن موج نو میزبان مخاطبان شده است. این مونولوگ تا روز چهارشنبه، ۱۳ مردادماه در سالن موج نو به اجرای خود ادامه می‌دهد.«روایت ناتمام یک مربع خالى» با بلیت ۱۵هزار تومانی ارائه می‌شود. این اثر یک‌شنبه‌ سوم مردادماه با بلیت 12 هزار تومانی ارائه می‌شود.

صدای رضا کیانیان در خانه وارطان میپیچد

نمایش «برگرد مرا ببین» نوشته رولان بارت، با ترجمه مریم شریف و کارگردانی مشترک شیرین فرشباف، نسیم ریاضی و سعید بهنام‌ که قرار بود از جمعه؛ یکم مردادماه، ساعت ۲۱ در خانه گفتمان شهری و معماری؛ خانه وارطان، اجرا شود، به تعویق افتاد و این اثر از روز دوشنبه چهارم مردادماه به این سالن می‌آید.  «برگرد مرا ببین» تا روز ۳۱ مردادماه در این مکان باقی می‌ماند. بانیپال شومون، مارال عبادی، نیلوفر ندایی و محسن رستگار در این نمایش ۷۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند. نریشن «برگرد مرا ببین» را رضا کیانیان گفته است و امیر ابراهیم‌زاده، آریو افشار، محسن درباغی‌فر، نرگس شیرمحمدی، محبوبه عباسی و هاله غزایی‌یگانه اجراگران آن هستند.بلیت این اجرای محیطی، ۴۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

«کروماکی» نیز با دانشجویان مهربان است

تماشاخانه «دا» از جمعه؛ ۲۵ تیرماه در دو نوبت ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ میزبان نمایش «کروماکی» اثر مارین ون هولک شده است و تا ۱۵ مردادماه در این تماشاخانه باقی می‌ماند.بابک بیگ‌زاده، خسرو پسیانی، نگین تبرا، حدید تقی‌یار، دیبا خاتمی، مینا درودیان، امیرحسین طاهری، شهریار فرد، پریسا مقتدی، مینا ملک‌محمدی و میثم میرزایی در این نمایش بازی می‌کنند. نمایش «کروماکی» با بلیت ۲۲ هزار تومانی ارائه می‌شود. البته دانشجویان می‌توانند بلیت این نمایش را به قیمت 17هزار تومان به صورت حضوری تهیه کنند.

 

پندار تخفیف روزانه دانشجویی می‌دهد

نمایش «شک» نوشته جان پاتریک شنلی، با ترجمه آزاده شاهمیری و کارگردانی سعید داخ درتماشاخانه پندار از 16 تیرماه روی صحنه رفته است. این نمایش تا نوزدهم مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ در این تماشاخانه اجرا می‌شود.نرگس نیک‌سیرت، عاطفه جلالی، تیما پوررحمانی و احمد نیک‌پور در این اثر ۶۰ دقیقه‌ای بازی می‌کنند.نمایش «شک» با بلیت ۲۰هزار تومانی به مخاطبان ارائه می‌شود و برای دانشجویان تخفیف ۲۵ درصدی در نظر گرفته شده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲