شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۱ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
رزیتا غفاری گفت ساخت مجموعه ای تلویزیونی با عنوان «ماماهوت» را به عنوان کارگردان بر عهده دارد.

دیباچه - رزیتا غفاری

 

رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: مشغول کارگردانی مجموعه ای تلویزیونی با عنوان «ماماهوت» هستم که تصویربرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

غفاری خاطرنشان کرد: «ماماهوت» مجموعه ای تلویزیونی است که ده روز دیگر پخش آن به صورت شبانه از شبکه دو آغاز خواهد شد. تصویربرداری این اثر به تازگی به پایان رسیده است و در حال حاضر تدوین آن در حال انجام است.

این بازیگر در ادامه افزود: این مجموعه در 52 قسمت 30 دقیقه ای ساخته شده که ساختار آن برای اولین بار در ایران انجام شده چرا که «ماماهوت» مجموعه ای عروسکی است که مخاطب آن بزرگسال است و چنین برنامه ای تا امروز در تلویزیون ایران به صورت عروسکی برای مخاطبان بزرگسال ساخته نشده است.

وی در رابطه با موضوع این مجموعه اظهار داشت: نویسنده این اثر امیرعلی نبویان است و با توجه به دیگر آثار این نویسنده مجموعه «ماماهوت» درباره سبک زندگی اجتماعی است که قصه های آن در قالب طنز و به شکلی متفاوت روایت می شود.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تبریز در مه» در ادامه عوامل ساخت این مجموعه تلویزیونی را معرفی کرد و اظهار داشت: کارگردانی این اثر را خودم بر عهده دارم و عباس صالحی تهیه کنندگی «ماماهوت» را بر عهده دارد. امیرعلی نبویان به عنوان نویسنده، رضا شفیعی و رضا شیبانی به عنوان تصویربردار، علی قاسمی در مقام صدابردار، رزیتا غفاری و فاطمه حسین زاده در مقام عروسک ساز و سعید یاسی پور به عنوان تدوین گر در ساخت این اثر با ما همکاری دارند.

غفاری در ادامه اظهار داشت: پیش از این ساخت چند فیلم کوتاه را تجربه کرده ام اما «ماماهوت» اولین تجربه من در ساخت مجموعه ای تلویزیونی است. تحصیلات دانشگاهی من مربوط به رشته کارگردانی می شود و از آنجا که مدتی در عرصه بازیگری بیکار بودم تصمیم گرفتم خودم دست به کار شده و برای ساخت این مجموعه تلویزیونی اقدام کنم.

وی در پایان گفت: امیدوارم «ماماهوت» که اثری طنز است بتواند با استقبال خوب مخاطبان روبرو شود چرا که این مجموعه تلویزیونی در غالبی متفاوت روایت می شود.

گفتنی است رزیتا غفاری پیش از این در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متفاوتی از جمله مجموعه های «در پناه تو»، «ملاصدرا» و «روزهای زیبا» و فیلم های سینمایی «هتل کارتن»، «شوکران» و «آب و آتش» ایفای نقش کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار