شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۳۲ : ۱۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۵
حجت قاسم زاده اصل گفت: آتیلا پسیانی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران مجموعه «تاریکی شب روشنایی روز» اضافه شده است.

دیباچه - آتیلا پسیانی

حجت قاسم زاده اصل کارگردان تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: ساخت سریال «تاریکی شب روشنایی روز» را به عنوان کارگردان در دست دارم که در حال حاضر اواخر مرحله پیش تولید خود را سپری می کند.

قاسم زاده اصل خاطرنشان کرد: تصویربرداری این اثر چند روز دیگر در اوایل مرداد ماه آغاز خواهد شد و هنوز زمان پخش و اتمام کار ما مشخص نیست چرا که «تاریکی شب روشنایی روز» را نمی توان اثری مناسبتی دانست و هنوز درباره زمان پخش این سریال نمی توان صحبت کرد.

وی افزود: آتیلا پسیانی آخرین بازیگری است که به تازگی به جمع بازیگران این سریال تلویزیونی اضافه شده و پیش از این حضور فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، فرهاد قائميان، امين زندگاني، ليلا اوتادي، مهران احمدي، عليرضا جلالي تبار و احسان اماني در این مجموعه به قطعیت رسیده است.

این کارگردان خاطرنشان کرد: با توجه به قصه و فیلمنامه این اثر در آینده و طی روزهای آتی مطمئناً بازیگران دیگری نیز به جمع بازیگران این مجموعه اضافه خواهند شد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «یادآوری» در ادامه افزود: این سریال که به تهیه کنندگی محمدهاشمی اصل ساخته می شود در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی ساخته و هنوز مشخص نیست که این مجموعه تلویزیونی از چه شبکه ای پخش می شود.

این کارگردان در ادامه افزود: «تاریکی شب روشنایی روز» در دو مقطع دهه 50 و زمان حال روایت می شود. داستان دارای فضایی انقلابی است و روایتگر زندگی مردی است که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند و در ادامه داستان متوجه می شویم مشکلات امروز او ریشه در گذشته وی دارد. امیدوارم این سریال به بهترین شکل ساخته و مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

عوامل پشت دوربین این سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری سهیل نوروزی، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، طراح گریم ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری منصور شهبازی، مدیر تولید بهزاد هاشمی، برنامه ریز مجید رضا فاضلی، دستیار برنامه ریز عارفه رشیدی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، گروه کارگرداني نيلوفر کوخاني و آرين قاسم زاده اصل، عکاس هانیه رستمی ، صداگذار علي علويان و مدیر تدارکات امیر یمینی خواهند بود.

سریال «تاریکی شب روشنایی روز» در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای به قلم حجت قاسم زاده اصل در مرکز گسترش فیلمنامه نویسی رسانه ملی به نگارش درآمده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار