جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۳۵۶
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۰۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۵
حسن اسدی گفت که در مجموعه «عدالتخانه» ایفای نقش می کند و این مجموعه به مسائل و مشکلات روز جامعه می پردازد که مردم امروزه با آنها دست و پنجه نرم می کنند. 

دیباچه - حسن اسدی

حسن اسدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: در مجموعه ای تلویزیونی با عنوان «عدالتخانه» در نقش یک وکیل ایفای نقش می کنم.

اسدی خاطرنشان کرد: این مجموعه تحت نظارت سازمان تعزیرات و وزارت دادگستری ساخته می شود و در آن به جرایم مختلف و به خصوص جرایم و تخلفات اقتصادی پرداخته می شود. سید اشرف طباطبایی و اردشیر مهرآبادی کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارند.

این بازیگر اظهار داشت: در هر قسمت از این مجموعه یکی از قصه‌ها و پرونده‌هایی که در تعزیرات کشور رخ داده است به صورت قصه دراماتیزه می‌شود. من در «عدالتخانه»‌ نقش وکیلی را بازی می کنم که در هر قسمت با یکی از این پرونده ها روبرو می شود. مسائلی که در این مجموعه مطرح می شوند مسائل روز جامعه هستند که مردم با آنها دست و پنجه نرم می کنند.

اسدی اظهار داشت: تا امروز چند قسمت از این مجموعه آماده نمایش شده است و در حال حاضر تصویربرداری آن ادامه دارد. «عدالتخانه» از شبکه یک، اچ-دی و چند شبکه دیگر پخش خواهد شد. در حال حاضر مجموعه ی «عدالتخانه» در ۱۳ قسمت تولید می شود اما با توجه به تنوع موضوعات ، تولید آن ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مجموعه تلویزیونی مسائل بسیار مهمی مطرح می شود. فعالیت برخی افراد که برای سودجویی خودشان مشکلات گوناگون برای مردم به وجود می آورند و منجر به بروز مشکلات و یا شیوع بیماری هایی در میان مردم می شوند از جمله مسائلی هستند که در این مجموعه تلویزیونی مورد بررسی قرار می گیرند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «پول کثیف» در ادامه اظهار داشت: از نظر من «عدالتخانه» مجموعه ای جذاب خواهد بود. اکثر سریال هایی که در آنها ایفای نقش کرده ام به مسائلی پرداخته اند که کلیت جامعه درگیر آن است. به عنوان مثال در «پول کثیف» به موضوعی حساس پرداخته شده بود و در مجموعه «عدالتخانه» نیز به شکلی نمایشی معضلات مختلف دیگری بررسی می شود.
برچسب ها: حسن اسدی ، عدالتخانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار