پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۷۳۱۹
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۱۲ - ۲۴ تير ۱۳۹۵
گیتی خامنه گفت: «آبی تر از رویا» در کنار فضایی سرگرم کننده برای کودکان با نکات آموزشی بسیاری همراه است.

گیتی خامنه مجری تلویزیون در گفتگو با دیباچه اظهار داشت: در حال حاضر در شبکه کودک و نوجوان هر روز اجرای میان برنامه ها را بر عهده دارم.

خامنه خاطرنشان کرد: نگارش متن برنامه‌هایی که اجرا می‌کنم را نازنین گودرزوند بر عهده دارد و علی رغم گذشته با توجه به اعتمادی که به کار این نویسنده دارم دخالتی در متن ها ندارم و تا حد امکان از متن هایی که گودرزوند نوشته است با کمترین تغییر استفاده می کنم.

وی افزود: البته متن هایی که نوشته می شود توسط من و نویسنده مورد بررسی قرار می گیرند و ما درباره موضوعاتی که مورد نیاز کودکان هستند با هم گفتگو می‌کنیم و از آنجا که نویسنده و دیگر همکاران ساخت این برنامه به کار در حوزه کودک علاقه مند هستند همکاری با آنها برای من بسیار حائز اهمیت و خوشحال کننده است.

این مجری تلویزیون درباره آموزش هایی که از طریق برنامه های کودک به کودکان صورت میگیرد اظهار داشت: برنامه هایی که به آموزش کودکان در زمینه های مختلف می‌پردازند بسیار حساس هستند و سازندگان این برنامه ها باید در نظر داشته باشند که چگونه و به چه موضوعاتی می پردازند. ما سعی داریم در این برنامه موضوعات آموزشی را که بزرگترها در نظر دارند به کودکان انتقال دهیم.

خامنه در ادامه از ساخت برنامه «آبی تر از رویا» سخن گفت و اظهار داشت: برنامه «آبی تر از رویا» برنامه ای است که در فضای انیمیشن روایت می شود و این فضا با قصه گویی من تلفیق شده است به گونه ای که با خواندن قصه مخاطب انیمیشن را هم مشاهده می کند. سعی بر این است که با توجه به اینکه باید کودکان را با این برنامه سرگرم کنیم اطلاعات علمی را نیز در اختیار آنها قرار دهیم.

وی افزود: «آبی تر از رویا» برنامه ای است که با عشق و علاقه در ساخت آن به عنوان طراح، نویسنده و کارگردان همانند سایر عوامل همراه بودم و امیدوارم این برنامه که اهداف آموزشی بسیاری برای کودکان دارد بتواند مورد توجه قرار گیرد و با مخاطبان خردسال بسیاری ارتباط برقرار کند.

خامنه در پایان اظهار داشت: این برنامه در ۲۹ قسمت ۱۰ دقیقه ای در قالب انیمیشن در مرکز صبا ساخته و به روی آنتن می رود. با توجه به گستردگی موضوعات و داستان ها روند ساخت این اثر یک سال و نیم به طول انجامید که امیدوارم با استقبال هموطنان دستمزد این زحمات را ببینیم.

به بار نشستن این مجموعه برنامه نتیجه تلاش گیتی خامنه بعنوان طراح، نویسنده وکارگردان هنری، نوروز عباسی کارگردان بخش انیمیشن، مهران آزاده کارگردان بخش تلویزیونی، بهزاد مهدیزاده تدوینگر، حمیدرضا یراقچیان ساخت موسیقی، اعظم دلبری مدیر دوبلاژ و افسانه مهربانی که تهیه کنندگی پروژه را برعهده داشته است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار