جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۶۶۹۷
تاریخ انتشار : ۰۸ : ۱۳ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
دیباچه: هما خاکپاش گفت با وضعیت موجود در عرصه بازیگری قصد دارد به کارگردانی روی آورده و یکی از فیلمنامه های خود را که «پیچیدگی انتظار» نام دارد برای ساخت در نظر دارد.

دیباچه - هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: پیشنهاداتی برای بازی در تلویزیون داشته ام که به دلایلی آن ها را نپذیرفتم و متأسفانه لازمه حضور در تلویزیون این روزها پارتی بازی و باندبازی شده است. به همین دلیل بیشتر به تئاتر روی آورده و سعی دارم در این عرصه بیشتر فعالیت داشته باشم.

خاکپاش در ادامه خاطرنشان کرد: اگر توجه کنید به راحتی متوجه این مسأله می شوید که تنها گروه خاصی از افراد هستند که در تلویزیون حضور دارند. کارها به کارگردان های خاص و کارگردان ها با گروه های مشخصی کار می کنند. این مسأله یکی از دلایلی است که باعث بیکاری بسیاری از بازیگران شده است.

این بازیگر اظهار داشت: هر سال وضعیت تلویزیون بدتر از سال گذشته می شود. نه تنها من که بسیاری از بازیگران بیکار هستند. سال گذشته دو فیلم تلویزیونی بازی کردم که امسال در وضعیتی وخیم تر در اثری حاضر نشده ام. اگر هر شغل دیگری داشتم امروز در وضعیت بهتری به سر می بردم و حداقل مشکلات بیمه و نبود امنیت شغلی برایم وجود نداشت.

وی افزود: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد درگذشت هنرمندان بسیاری هستیم. مسئولان باید رسیدگی کنند واز این اتفاق که اکثراً به دلیل مشکلات مالی و نبود بیمه می افتد جلوگیری شود. من پس از 26 سال فعالیت در سینما و تلویزیون این روزها بیکار شده ام و به دنبال شغلی می گردم تا برایم درآمد داشته باشد. این بسیار اتفاق تلخی است که یک بازیگر پس از چند دهه فعالیت در تلویزیون کشورش به رفتن سراغ شغلی دیگر فکر کند.

بازیگر مجموعه «روزهای زندگی» در ادامه اظهار داشت: من این روزها درگیر یک بیماری جزئی و درمان هستم که در ابتدا به بیمه رجوع کردم اما وقتی با مشکلات بسیاری از سوی بیمه برخورد کردم آن را کنار گذاشتم و خودم با هزینه شخصی به پزشک مراجعه کردم. چندین بار خواستم از بیمه استفاده کنم که پزشکانی را برای مراجعه معرفی کردند که نرفتن نزد آنها بهتر از رفتن بود.

با توجه به این مسأله که فعالیت بازیگری در تلویزیون به نوعی سخت شده قصد دارم به فیلمسازی روی آورم و چهار فیلمنامه دارم که دو فیلمنامه ثبت شده اند و قصد دارم یکی از آنها را با فراهم شدن وضعیت لازم و پیدا کردن اسپانسر به مرحله ساخت برسانم.

وی در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: فیلمی که ساخت آن را در نظر دارم اثری تلویزیونی است که 90 دقیقه است و «پیچیدگی انتظار» نام دارد و شاید بتوان آن را در سبک و سیاق آثار ایرج قادری دانست. این فیلم دارای قصه ای اجتماعی با مسائل روز جامعه است.

خاکپاش در پایان تأکید کرد: برای ساخت این فیلم به همکاری یک اسپانسر فکر می کنم که اگر شخصی علاقه به همکاری به عنوان اسپانسر دارد حاضر به همکاری هستم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳