پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۶۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۹ : ۱۵ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
بازیگر سریال خاطره‌انگیز «هزار دستان» در گفتگو با دیباچه:
دیباچه:افسر اسدی گفت: تعداد بازیگران در تلویزیون به قدری زیاد شده که کار به صادرات بازیگران منجر شده و ما شاهد حضور بازیگران در شبکه‌های ماهواره‌ای هستیم.

افسر اسدی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون دیباچه اظهار داشت: متأسفانه تعداد بازیگران یا بهتر است بگویم کسانی که وارد حرفه بازیگری شده‌اند به قدری زیاد شده است که تلویزیون نمی‌تواند پاسخگوی آنها باشد و ناخودآگاه شاهد صادرات بازیگران هستیم به این معنی که شاهد این هستیم بازیگران بسیاری برای ادامه فعالیت خود به خارج از کشور و حضور در شبکه‌های ماهواره‌ای می‌روند.

اسدی خاطرنشان کرد:از مخاطبان تلویزیون نیستم و بیشتر وقتم را صرف کارهای دیگر از جمله مطالعه می کنم و فقط ده درصد از برنامه‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی را دنبال می‌کنم. شاید بسیاری از مردم اکثر اوقاتشان را با تلویزیون سپری کنند ولی من حتی بسیاری از کارهای خودم در تلویزیون را هم ندیده‌ام.

وی در ادامه افزود: جالب است بگویم همان ده درصدی که تلویزیون را مشاهده می‌کنم نیز برای دیدن نابازیگران و از سر مضاح و خنده است چرا که بسیاری از آثار به قدری سخیف هستند که همین مسأله برای من سرگرم کننده است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «هزاردستان» اظهار داشت: بازیگری حرفه‌ای است که از دور بسیار جذاب، شیرین و غلط انداز است و به همین دلیل بسیاری از افراد علاقه دارند که در این حرفه حضور داشته باشند ولی وقتی وارد این حرفه می شوند آن را به نوعی فلج می‌کنند.

این بازیگر افزود: تلویزیون سالها است که به گدایی افتاده و می‌خواهد همه چیز را رایگان تمام کند. من چند روز پیش برای حضور در مجموعه ای پیشنهاد بازی داشتم که نقش بسیار عالی و دشواری بود اما به دلیل دستمزدی که در نظر گرفته بودند از حضور در آن منصرف شدم. امیدوارم کسی که این نقش را می پذیرد از عهده ایفای آن برآید.

اسدی تصریح کرد: من حاضر به حضور در هر نقشی نیستم و اولویت هایی برای من وجود دارد اما بسیاری از بازیگران جدید تنها به حضور در مقابل دوربین و ظاهر شدن در تلویزیون علاقه دارند، به همین دلیل با هر شرایطی حاضر هستند که هر نقشی را بپذیرند.

وی در ادامه از فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت و اظهار داشت: به تازگی برای بازی در یک فیلم سینمایی حاضر می شوم که به کارگردانی فلورا سام ساخته خواهد شد.در این فیلم نقش یک مادر را دارم و به دلیل دوستی و اعتمادی که به خانم سام دارم ایفای این نقش را با توضیح کوتاهی که از قصه دادند و بدون خواندن فیلمنامه پذیرفتم. احتمالاً ساخت این فیلم سینمایی که اولین اثر سینمایی فلورا سام است از یکشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است افسر اسدی پیش از این در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی متعددی از جمله فیلم های سینمایی «عبور از غبار»، «روسری آبی» و «تهران روزگار نو» و مجموعه های تلویزیونی «باغ سرهنگ»، «ماه عسل» و «وزیر مختار» ایفای نقش کرده است.

 
برچسب ها: افسر اسدی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳