جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۰۶۸۹
تاریخ انتشار : ۲۲ : ۰۵ - ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
سامان سالور که از سال‌ها قبل قصد تولید فیلمنامه «سال کبیسه» را دارد می‌گوید مشغول رایزنی برای جذب سرمایه‌گذار است تا این فیلم بالاخره ساخته شود.



دیباچه:

سامان سالور کارگردان سینما درباره روند تولید فیلم سینمایی «سال کبیسه» که  از سال ۹۴ مسکوت مانده است، گفت: در حال حاضر مشغول رایزنی برای جذب سرمایه‌گذار برای «سال کبیسه» هستیم و اگر کارها به درستی پیش برود اواخر تابستان فیلم را کلید می‌زنیم، زیرا از نظر ما بهترین فصل فیلمبرداری «سال کبیسه» اواخر تابستان و اوایل پاییز است.

دیباچه-سامان سالور


وی افزود: تمام صحنه‌های فیلم سینمایی «سال کبیسه» در تهران جلوی دوربین می‌رود و موضوع این فیلم اجتماعی به گونه‌ای است که همه ما در طول زندگی‌مان درگیر داستان آن شده‌ایم یا درباره‌اش شنیده ایم بنابراین داستان «سال کبیسه» برای مخاطبان بسیار ملموس و آشناست.

سالور با تاکید بر اینکه سعی دارد قصه‌ای گیرا روایت کند، توضیح داد: سعی می‌کنم تجارب ۶ فیلم متفاوت قبلی‌ام را در «سال کبیسه» به کار بگیرم. به طوری که  این فیلم ضمن برخورداری از شخصیت‌های جذاب و دوست داشتنی، دارای قصه‌ای گیرا و کاراکترمحور باشد و مخاطب ضمن پذیرش داستان «سال کبیسه» با آن همذات پنداری کند البته سعی کرده‌ایم روند پیشرفت قصه هم برای آنها ملموس باشد.

کارگردان «تمشک» بیان کرد: سعی می‌کنم در «سال کبیسه» اشتباهات و کمبودهای فیلم‌های قبلی‌ام را به نقطه قوت تبدیل کنم و تمام تلاشم بر این است که این فیلم را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانم زیرا جشنواره شروع مناسبی برای این فیلم خواهد بود، اما اگر به هر دلیلی روند ساخت «سال کبیسه» بیشتر طول بکشد کیفیت فیلم را فدای هیچ جشنواره‌ای نمی‌کنم.

وی با اشاره به داستان «سال کبیسه» عنوان کرد: در سیصد و شصت و ششمین روز سال اتفاقی پیچیده‌ای می‌افتد که همان اتفاق جریان اصلی فیلم را رقم می‌زند.

مهر نوشت: این کارگردان در پایان خاطرنشان کرد: اکران نوروزی امسال نشان داد که حال سینما کمی بهتر شده است من امیدوارم این حال خوب هچنان ادامه داشته باشد، هرچند آمارها به ما می‌گویند که فیلم ساختن در این شرایط  کار مشکلی است، اما با این وجود این امر شدنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳