جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۱۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۱۱ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۵
فیلم سینمایی دختر ساخته رضا میرکریمی از ابتدای تابستان اکران می شود.



دیباچه:

فیلم سینمایی دختر ساخته رضا میرکریمی از ابتدای تابستان اکران می شود.

محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت نور تابان که پخش فیلم «دختر» ساخته رضا میرکریمی را عهدار است، در مورد آخرین وضعیت اکران این فیلم به خبرنگار دیباچه گفت: «فیلم «دختر» قرار است در روزهای ابتدایی فصل تابستان در سراسر کشور اکران شود. هنوز قرارداد پخش فیلم رسمی نشده است، اما هفته آینده قرارداد اکران فیلم در شورای صنفی نمایش بسته می‌شود و فیلم از ابتدای فصل تابستان و به سرگروهی سینما ماندانا روی پرده سینماها، نمایش داده می‌شود. امیدوارم همه‌چیز به خوبی پیش برود و ما بتوانیم شاهد اکران گسترده فیلم «دختر» همراه با تبلیغات موثر که باعث دیده شدن هر چه بیشتر فیلم می‌شود، باشیم.

دیباچه-دختر

برای تبلیغات «دختر» برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که بتوانیم به واسطه استفاده از رسانه ملی و شبکه‌های مجازی، به دیده شدن بهتر فیلم کمک کنیم. در روزهای ابتدایی ماه تیر، اتفاق‌های خوبی برای این فیلم رقم خواهد خورد. امیدوارم سازمان صدا و سیما با تغییرات جدیدی که راس مدیریتی خود داشته، بتواند با رویکردی جدید و متفاوت به فیلم «دختر» و دیگر فیلم‌های سینمایی کمک کند تا چراغی که پس از سال‌ها روشن شده و ما شاهد حضور پر شمار مردم در سالن‌های سینمایی هستیم، روشن بماند و این رونقی که پس از سال‌ها به سینمای ایران روی آورده، بماند و بخش‌های خصوصی سینما را قوی‌تر و ماندگار کنند. این تنها راه ادامه سینماگران و رونق سینماست که امیدوارم مسئولین به حساسیتش پی برده باشند و اجازه ندهند، سینماگران از رسانه ملی دلسرد و به شبکه‌ای ماهواره‌ای متوسل شوند؛ زیرا در این صورت مقصر رسانه ملی و مدیرانش هستند که با تصمیم‌های غلط، چراغ سینما را کم‌سو و امید سینماگران را به یاس تبدیل کرده‌اند.

فیلم سینمایی «دختر» آخرین اثر بلند سینمایی رضا میرکریمی است که در بخش سودای سیمرغ سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. البته «دخترِ» میرکریمی به تازگی به جشنواره مسکو روسیه هم راه یافته است و قرار است در روزهای آینده در این جشنوراه به نمایش درآید.

فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، هدایت هاشمی، یاسمن معاوی، شاهرخ فروتنیان، قربان نجفی و... از جمله بازیگرهایی هستند که در این فیلم، نقش‌آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی، سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است که خودش را برای ازدواج دخترش آماده می‌کند. ستاره دختر دیگر آقای عزیزی،‌ در روز خواستگاریِ خواهرش، قصد سفر به تهران را برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان دوران دانشگاه‌اش دارد. پدر خانواده به سفر ستاره مشکوک است و این کلید شروع ماجرا است...
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳