جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۶۸۷
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۱۱ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
محسن کیایی سال‌ها پیش طرح یک سریال با نام «مارادونا رو ول کن منو بگیر» را به تلویزیون داده و امیدوار است سرنوشت این طرح هرچه زودتر مشخص شود.

دیباچه:

محسن کیایی که مینی سریال «کشیک قلب» را در نوبت پخش دارد در شب‌های قدر ماه رمضان دارد درباره سایر فعالیت های خود گفت: بیش از سه سال پیش فیلمنامه ای به نام «مارادونا رو ول کن منو بگیر» را به تلویزیون دادم اما هنوز شرایط تولیدش فراهم نشده است. آن زمان قرار بود این مجموعه در شبکه پنج کار شود ولی فعلا نمی دانم در چه وضعی به سر می برد.

وی افزود: این مجموعه دو فصل دارد و حواشی فوتبال و مافیای آن را روایت می کند. فصل یک ۲۶ قسمت است و فصل دوم آن هم نسبت به اولی المان های جذاب تری دارد. قصه هم حکایت دو نوجوان است که وارد فوتبال و ماجراهای آن می شوند.

دیباچه-محسن کیایی


نویسنده و بازیگر سریال «مهمانان ویژه» بیان کرد: پیش تر مجموعه هایی داشتیم که به بحث مافیای فوتبال پرداختند اما این فیلمنامه در فضای رئال است و سعی شده تا واقعیت ها را نشان دهد. به هر حال من قبلا خودم فوتبال بازی می کردم و با این محیط آشنا هستم. اگرچه بیش از سه سال از ارائه آن طرح به تلویزیون می گذرد ولی امیدوارم شرایط تولیدش فراهم شود.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است نقشی هم در این اثر داشته باشد، گفت: هیچ گاه در متن هایی که می نویسم نقشی برای خودم قائل نیستم. شکل و انسجام قصه از هر چیزی برایم مهمتر است. به فراخور شرایط ممکن است جلوی دوربین هم حضور داشته باشم. در مورد «مارادونا رو ول کن منو بگیر» هم همینطور است البته اگه قرار به تولید این کار باشد حتما نیاز به بازنویسی خواهد داشت.

کیایی همچنین اظهار کرد: امیدوارم شرایط تلویزیون بهتر شود چون هرچه می گذرد کار رسانه ملی به خاطر آمدن شبکه های اینترنتی و رسانه های متعدد سخت تر می شود. امیدوام این رسانه سیاستی به کار گیرد که در این رقابت نبازد. تا الان که اتفاق خوبی شاهد نبودیم و می بینیم سریال «شهرزاد» یا برنامه های گفتگومحوری که در شبکه های اینترنتی کار می‌شوند می‌توانند جای تلویزیون را بگیرند. مسئولان باید بیش از این ها به فکر باشند.

وی درباره تاثیر شرایط تلویزیون در انتخاب نقش نیز گفت: من عموما مدیوم سینما، تلویزیون یا تئاتر برایم فرقی ندارد. فی نفسه بازی در نقش های متفاوت را دوست دارم و اگر هم کار خوبی باشد از تلویزیون دوری نمی کنم. به خاطر فشار کاری، شرایطی مالی و نوع قوانین رسانه ملی تلاش می کنم درست، به موقع و سرجا کار کنم تا کمترین ضعف ها را داشته باشم.

مهر نوشت: بازیگر مجموعه «پرده نشین» در پایان گفت: تلویزیون باید فکر اساسی کند. دایره ممیزی ها بیرون از رسانه ملی برای شبکه های نمایش خانگی و اینترنتی بازتر است و قدرت عمل بیشتری دارند. امیدوارم تلویزیون با شرایط و راهکار بهتر جایگاهی را که در گذشته نزد مردم داشت به دست آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲