شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۲۸ : ۰۶ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
غلامرضا صنعتگر که هنوز با بیماری مبارزه می‌کند از خواندن قطعه‌ای برای امام حسین(ع) خبر داد و گفت امیدوار است بتواند در کنسرت‌های زنده با مردم دیدار کند.



دیباچه:

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود اینگونه بیان کرد: تازه ترین کاری که انجام دادم با موضوع حضرت امام حسین (ع) است که به نظر خودم کار خیلی خاص و متفاوتی است. در این قطعه که برای تیتراژ یک مستند ویژه حضرت سید الشهدا آماده شده مجید ذاکری ترانه سرا و محمدرضا چراغعلی آهنگساز هستند. این کار همزمان با توزیع این مجموعه مستند که به زندگی یک مداح امام حسین می پردازد به احتمال فراوان قبل از ماه محرم در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

دیباچه-غلامرضا صنعتگر


وی درباره تازه ترین آلبوم موسیقی اش نیز گفت: مذاکراتی را با حوزه هنری انجام دادم که اگر امکانات فراهم شود تازه ترین آلبومم با نام «هنوز سرپام» در قالب یازده قطعه روانه بازار موسیقی خواهد شد. در این آلبوم ترانه سراهایی چون مجید ذاکری، مریم فتاحی، شبنم عراقی نژاد، هادی صادقی و مجتبی ضعیفی با بنده همکاری کرده اند ضمن اینکه بابک مافی نیز در تنظیم تعدادی از قطعات در کار حضور دارد. احسان جوادی نیز میکس و مستر اثر را انجام داده که امیدوارم مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گیرد.

این خواننده موسیقی پاپ در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: من از سال ۸۲ تا کنون آلبومی منتشر نکرده ام و این طبیعی است که وقتی آلبومی منتشر شود انتظار یک اجرای زنده پرشور چندان در دسترس نباشد. در این مدت هم اگر من سرپا هستم به لطف پخش آثارم در سازمان صدا و سیما است که مردم همچنان بنده را می شناسند، اما در این مدتی که مشغول مبارزه با بیماری هستم امید به برگزاری کنسرت حال بسیار خوبی به من می دهد. شاید باور نکنید اما وقتی که مهرماه سال گذشته کنسرتی در فرهنگسرای بهمن برگزار کردم خیلی حال و هوای درونی ام خوب شد و دوست داشتم فرصت دوباره ای پیش می آمد که کنسرت برگزار کنم و حالا امیدوارم دوباره این شرایط به وجود بیاید که بتوانم این حس خوب را تجربه کنم.

مهر نوشت: صنعتگر در پایان گفت: به همت بنیاد امام رضا (ع) قرار است روز ۲۳ مرداد ماه امسال مراسم تقدیری برای من به جهت انتشار قطعه «ضامنم بشی» برگزار شود که اتفاق برای من بسیار مبارک است. به هر ترتیب حال جسمی من این روزها در شرایط مساعدتری نسبت به گذشته قرار دارد و البته قرار نیست دائما با انتشار خبر از بیماری‌ام مردم را ناراحت کنم. گرچه مسئولان مقداری کم لطف بودند اما لطف و محبت مردم به قدری در این مدت همراهم بود که آن را به هر چیز دیگری ترجیح می دهم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار