جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۹۵۲۴
تاریخ انتشار : ۳۰ : ۰۵ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
در ادامه روند تولید مجموعه تلویزیونی «آرام می گیریم»، شهرزاد کمالزاده در نقشی اکشن و مهیج در جنوب تهران مقابل دوربین رفت.



دیباچه:

در ادامه روند تولید مجموعه «آرام می گیریم» به کارگردانى روح اله سهرابى و تهیه کنندگى فرهاد گلى، در جمع بازیگران پرتعداد این مجموعه تلویزیونی شهرزاد کمالزاده نیز در نقشی اکشن، مهیج و متفاوت در جنوب شهر تهران مقابل دوربین رفت.

سریال «آرام می گیریم» که فیلمبرداری آن از اوایل اردیبهشت آغاز شده است، این روزها در لوکیشنى در منطقه نازی آباد تهران بدون وقفه به روند تولید خود ادامه می دهد.

بازیگرانی چون داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی و ... به این سریال پیوسته اند و روند اضافه شدن چهره های مطرح سینما و تلویزیون ادامه دارد.

دیباچه-شهرزاد کمالزاده


شهرزاد کمال زاده در «آرام می گیریم» ایفاگر نقش رعنا است که در توضیح این شخصیت آمده است: رعنا به دلیل عذاب وجدانى که از گذشته خود دارد و درگیری هاى درونى و ذهنى، در نهایت از خانه خود دل کنده و به زندگى پنهانى روى مى آورد اما در ادامه دچار برخى ناملایمات شده و کم کم رو به اعتیاد برده و مدتى دست به کارهاى خلاف مى زند. در مقطعى از یک مرکز مددکاری گریخته و همچنان به مسیر قبلى خود ادامه مى دهد.

در عکس هایى که از صحنه هاى مربوط به بازی کمالزاده در این سریال منتشر شده توان این بازیگر در اجراى نقش اکشن و پرخطر مشهود است. این بازیگر درباره نقش خود می گوید: رعنا دختری است که در گذشته قهرمان ورزش دو میدانی بوده است و بنا به دلایلی به اعتیاد کشیده می شود و بر همین اساس از خانه فرار می کند. خواهر بزرگ تر او متوجه مشکلات رعنا می شود و تلاش می کند تا خواهر کوچک خود را پیدا کند و به خانه باز گرداند، که در این مسیر جریانات پیچیده ای پیش می آید.

«آرام می گیریم» به روابط، تفاوت ها و تعامل های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده خواهی در بستر قصه ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد؛ خانواده ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضاء آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره بازمی گردد.

این اثر همچنان در منطقه نازى آباد تهران در حال فیلمبردارى است که با پایان بخش هاى مربوط به این لوکیشن، گروه جهت ادامه فیلمبردارى به شمال غرب تهران خواهند رفت. فیلمنامه سریال «آرام می گیریم» به قلم سید مرتضى مصطفوى و روح اله سهرابى به نگارش در آمده و توسط فریدون فرهودى و فروغ فروهیده بازنویسى شده است.

برنا نوشت: این سریال ۴۲ قسمتی محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با مشارکت انجمن سینماى انقلاب و دفاع مقدس است که طبق گفته مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو، نیمه دوم سال روى آنتن خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲