چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹  |  Wednesday, 20 January 2021

دیباچه

کد خبر: ۹۰۹۹
تاریخ انتشار : ۴۴ : ۰۸ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
موضوع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه سینما جدی‌تر از تئاتر است و بعید می‌دانم تبلیغات نمایشی در شبکه‌های ماهواره فراگیر شود.

دیباچه:

مهدی شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در خصوص تبلیغات برخی آثار نمایشی در شبکه‌های ماهواره‌ای گفت: شنیدم که چند کار در شبکه‌های ماهواره‌ای تبلیغ شده و مثل  اینکه  گروه از این کار بی اطلاع بودند اما در کل این موضوع نیاز به بررسی کلی‌تر دارد؛ چرا که حوزه های هنری چون سینما و تئاتر با تبلیغ اثرشان به فروش می‌رسد و همه دستگاههای مرتبط با تبلیغات باید به حوزهای هنری کشور کمک کنند تا آنها به تبلیغ در شبکه های ماهواره‌ای گرایش پیدا نکنند.

وی ادامه داد: حوزه‌هایی چون شهرداری و صدا و سیما خیلی می‌توانند در امر تبلیغات موثر باشند و اگر کمبودی در تبلیغات آثار هنری نباشد، به طور حتم گروه‌های نمایشی به دنبال تبلیغ کارشان در شبکه‌های ماهواره‌ای نمی‌روند.

دیباچه-تئاتر


شفیعی تصریح کرد: هیچ کس موافق تبلیغ در شبکه های ماهواره‌ای نیست و به طور حتم اگر چنین اتفاقی رخ بدهد، باید پیگیری شود اما موضوع تبلیغات در شبکه‌های ماهواره‌ای در حوزه سینما جدی‌تر از تئاتر است و بعید می دانم تبلیغات نمایشی در شبکه های ماهواره ای تاثیر زیادی داشته باشد.

وی گفت: این مسئله پدیده جدیدی است اما گروه‌های نمایشی هم به دنبال انجام کار خلاف قانون نیستند و ما هم برای جلوگیری از این مسئله باید تصمیماتی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیر مرکز هنرهای نمایشی افزود: ما با صدا و سیما تعامل کردیم و جلساتی را هم در زمان مدیریت قبلی برگزار کردیم و امیدواریم در مدیریت جدید تبلیغات بیشتری در حوزه تئاتر در صدا و سیما صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که تبلیغات در شبکه های ماهواره‌ای در تئاتر پا نمی‌گیرد و ما هم ترتیبی می دهیم که این اتفاق فراگیر نشود.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
در پی آتش سوزی بامداد امروز رخ داد

وارد شدن خسارت جدی به سالن « هادی حجازی فر »

۱۴:۳۱  -  ۰۸ آذر ۱۳۹۹
در دومین سال نبود جمشید مشایخی ،نادر مشایخی از پدر گفت

بهترین هدیه عمرم را از پدرم گرفتم

۱۰:۰۶  -  ۰۶ آذر ۱۳۹۹