جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۷۳۸
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۰ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
حجت الاسلام ناصری پور گفت: یکی از حربه‌های دشمنان خارجی گل‌آلود کردن اندیشه‌ها و ایجاد موانع در راه دستیابی درست به اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب است که ادامه مسیر انبیا در جهت رستگاری انسان‌ها است.



naserwqer

دیباچه:

حجت الاسلام ناصری پور گفت: یکی از حربه‌های دشمنان خارجی گل‌آلود کردن اندیشه‌ها و ایجاد موانع در راه دستیابی درست به اندیشه‌های بنیانگذار انقلاب است که ادامه مسیر انبیا در جهت رستگاری انسان‌ها است.

به گزارش دیباچه به نقل از فرهنگسرای امام(ره)؛معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب، عنوان کرد: اساس نگاه امام(ره) توجه به اسلام ناب محمدی بود. ایشان بحث حکومت اسلامی در زمان غیبت را واجب می‌دانستند و مقدمات آن را دنبال می‌کردند.یعنی اداره حکومت و پیشروی در راستای اندیشه های متعال تشیع در دستور کار ایشان بود.

وی ادامه داد: اندیشه ولایت فقیه 1400 سال در جوامع اسلامی سینه به سینه چرخیده بود. تا این که امام خمینی با بصیرتی ناب و آگاه و اشراف به شرایط جهان امروز این کشتی را هدایت کرد. امروز هم با درایت و هوشمند مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این مسیر با قوت و عزت به راه خودش ادامه می‌دهد.

ناصری پور درباره اهمیت ولایت فقیه عنوان کرد: ولایت فقیه نقطه مقابل اسلام امریکایی است. امام(ره) دو گونه از اسلام را به ما معرفی کردند. اسلام ناب محمدی و اسلام امریکایی. اسلام امریکایی گونه‌ای از دینداری است که در آن عزاداری و نماز و روزه وجود دارد اما استکبار ستیز نیست و حقوق مستضعفین را استیفا نمی‌کند.

وی ولایت فقیه را استمرار حرکت انبیا دانست و بیان کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. براین اساس نباید بگذاریم اندیشه‌های امام تحریف شود. رهبر معظم(مد ظله العالی)  فرموده‌اند که اگر مردم به این تحریف رضایت دهند به انحراف می‌رسند. اگر مردن به این انحراف تن بدهند سیلی خواهند خورد.

ناصری پور ضمن اشاره به برنامه‌های متعدد فرهنگی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاکید کرد: در ایام ارتحال امام برنامه‌های متعددی در فرنگسراهای متعدد تهران در حال برگزاری است. به عنوان نمونه می‌توان به «گفتمان معنوی انقلاب» در فرهنگسرای امام(ره) اشاره کرد که به تبیین و تشریح اندیشه‌های امام اختصاص دارد

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار