جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۸۶۵۷
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۰۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۵
رادیو ایران با ویژه برنامه های "همیشه با امام"،"پا به پای آفتاب"،"مستند سر دلبران "سالروز وفات پیر جماران را گرامی می دارد.



 

دیباچه:
رادیو ایران با ویژه برنامه های "همیشه با امام"،"پا به پای آفتاب"،"مستند سر دلبران "سالروز وفات پیر جماران را گرامی می دارد.
به گزارش دیباچه به نقل از شبکه رادیویی ایران "همیشه با امام "برنامه ای از گروه جامعه رادیو ایران است که از ساعت 9:45 تا 13روز جمعه 14 خرداد به تهیه کنندگی حسین نافذ عارفی با موضوع "میثاق با امام ،تجدید بیعت با رهبری"از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
در این برنامه دکتر مهدی حمزه پور استاد دانشگاه در باره اصول هفت گانه ای که مقام معظم رهبری در باره امام خمینی فرمودند ، صحبت می کند.مهندس حسین شیخ الاسلام کارشناس ارشد مسائل بین الملل و مشاور رئیس مجلس در باره اندیشه های امام در باره مقاومت مقابل استکبار ودکتر محمد صادق کوشکی استاد دانشگاه در باره جلوگیری از تحریف اندیشه های امام خمینی قدس سره صحبت می کنند.
"همیشه با امام "با گویندگی حسین خداداد بیگی ونویسندگی نفیسه لطیفی و گزارشگری عباس سنجری و مهدیه پهلوانی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
حضور سفیر سابق ایران در ایتالیا در رادیو ایران
سردلبران مستند گروه جامعه با موضوع "امام خمینی از نگاه دیگران" است که دکتر محمد حسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در ایتالیا در باره آن صحبت می کند.
صحبتهای دکتر کوشکی استاد دانشگاه وحجت الاسلام والمسلمین دکتر حسی زکریایی محقق و پژوهشگر از دیگر بخش های این مستند رادیویی با موضوع امام خمینی (ه) است که ساعت15:45 از آنتن رادیو ایران پخش می شود.
گفتگو با حداد عادل در "پابه پای آفتاب"
"پا به پای آفتاب" عنوان ویژه برنامه ایست از گروه تاریخ و دفاع مقدس رادیو ایران که به روایت ابعادی از شخصیت امام خمینی(ره) به عنوان رهبری جهانی خواهد پرداخت.
این برنامه که عصر جمعه 14 خرداد ویژه سالگرد رحلت امام خمینی روی آنتن رادیو ایران میرود به بررسی ویژگی های امام خمینی به عنوان رهبری ماندگار و همچنین بررسی تفاوت های رهبری در ایران با دیگر کشورهای جهان میپردازد.
در بخشی از این برنامه سید رحیم میریان از خادمان امام خمینی به عنوان مهمان حضوری به روایت خاطرات و دیده های خود از ایشان می پردازد.
دکتر سهیل اسعد، اندیشمند آرژانتینی مسلمان شده، مبلغ و محقق در زمینه فلسفه و عرفان اسلامی و دکتر غلامعلی حداد عادل از دیگر مهمانان این برنامه اند.
سهیل اسعد از تاثر امام به عنوان یک چهره جهانی که نگاه نوین و جامعی به دین داشت صحبت می کند و
حداد عادل از علل ماندگاری امام بعداز 27 سال در ذهن و یاد جهان، ویژگی های شاخص و منحصر به فرد رهبری در ایران و جایگاه ویژه رهبری در ایران در سطح جهان می گوید.
"پا به پای آفتاب" ساعت 17 تا 18 جمعه 14خرداد به تهیه کنندگی کیاناز کاوه روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار