دیباچه:

کاوه خداشناس در خصوص چگونگی روند تولید سریال "برادر" که برای پخش در ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در نظر گرفته شده، اظهار داشت: فیلمبرداری این مجموعه از اوایل اسفندماه آغاز شده است که البته قسمت های زیادی تصویربرداری شده است اما طبق برنامه ریزی های صورت گرفته قسمت های پایانی در ماه رمضان فیلمبرداری و آماده پخش خواهد شد.

بازیگر "سریال آسمان همیشه ابری نیست" در پاسخ به این سوال که چه فاکتورهایی را برای این مجموعه قائل می داند که ایفای نقش را در آن را پذیرفته، عنوان کرد: کستینگ قابل احترام و کاربلدی دارد به ساختار نقش و شخصیتی که برای بازی در این سریال به من سپرده شد خیلی علاقه مند هستم چون از شخصیتی چند وجهی چندلایه و غیرقابل پیش بینی بهره مند است که می تواند مخاطب را به چالش بکشاند.

دیباچه-کاوه خداشناس


این بازیگر در جواب به این سوال که آیا سریال" برادر "می تواند مانند مجموعه های آسمان همیشه ابری نیست و معراجی ها قدرت بهتر دیده شدن و داشتن مانور بیشتری در میان مخاطبان تلویزیون بیابد، عنوان کرد:بیشتر دنبال کنکاش حال و هوای شخصیت هایی هستم که پیشنهاد می دهند دنبال حواشی نیستم و مسئله یا دغدغه ام دیده شدن نیست به عنوان یک بازیگر علاقه دارم که لایه های زیرین یک نقش را پیدا کنم و آن را خلق کنم کما اینکه همه عوامل در این مجموعه دست به دست هم داده اند که کار قابل دفاعی را ارائه دهند. .

بازیگر سریال "رستگاران" در خصوص اینکه آیا سریال "برادر" پتانسیل این را دارد که در ماه رمضان جز مجموعه های پر مخاطب مناسبتی شود، تصریح کرد: این مجموعه از تمام ویژگی های یک اثر هنری پر مخاطب برخوردار است داستان آن به گونه ای است که از ویژگی هایی چون قهرمان٬ تعلیق٬ قصه پرپیچ و خم و بازیگرانی که مورد علاقه مردم هستند بهره گرفته است.جوادافشار هم خیلی به دقت و موشکافانه مجموعه را توانسته در کنار تهیه کننده خوب این مجموعه کارگردانی کند.

وی در همین رابطه افزود: این مجموعه قاعدتا پیام های خود را دارد زیاد موافق لفظ پیام معنوی برای یک مجموعه نیستم بلکه هر اثر هنری می تواند حرف های بسیاری داشته باشد که برادر از این قاعده مستثنی نیست.

برنا نوشت: کاوه خداشناس در خصوص ایفای نقش در مدیوم سینما و ورود به این عرصه عنوان کرد:حرفه من هنرهای نمایشی است چه در تئاتر چه تلویزیون و حتی سینما و اگر پیشنهادی باشد حتما همکاری خواهد کرد.

به این بازیگر اخیرا برای بازی در سریالی به کارگردانی راما قویدل پیشنهادی داده شده که هنوز در مراحل خواندن فیلمنامه قرار دارد.