جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۷۵۴۷
تاریخ انتشار : ۴۶ : ۰۹ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
حسین فردرو - از برنامه‌سازان قدیمی تلویزیون - از طراحی و ساخت مسابقه‌ای جدید در تلویزیون برای پخش از شبکه سلامت خبر داد.

دیباچه :

فردرو که کارگردانی تلویزیونی برنامه‌های بسیاری از جمله «محله برو بیا» را در کارنامه دارد از این مسابقه به عنوان یک جُنگ شبانه یاد کرد که از منظر جذابیت یادآور برنامه‌هایی همچون «محله برو بیا» است و گفت: تلاش می‌کنیم در این مسابقه تجربه موفق «محله‌ی برو بیا» را تکرار کنیم.

ایسنا نوشت او ادامه داد: این جنگ با مسابقات بسیار متنوع برای اولین بار در حوزه‌ی رژیم و لاغری برگزار خواهد شد که هر دوره، سه ماه به طول می‌انجامد و شرکت‌کنندگان در دو گروه 15 نفره خانم و آقا زیر نظر کارشناسان و متخصصان و با همه تجهیزات وزن کم می‌کنند.

دیباچه - مسابقه لاغری

فردرو درباره‌ی روند تولید این جنگ شبانه و زمان پخش آن توضیح داد: طرح این مسابقه پیش از این ارائه داده شده است و اکنون در مرحله اتاق فکر هستیم. 60 درصد از این مسابقه قرار است ضبطی باشد و 40 درصد پخش مستقیم خواهد داشت و همزمان با عید فطر به روی آنتن شبکه سلامت خواهد رفت.

فردرو در پاسخ به اینکه مجریانی که برای این مسابقه در نظر گرفته شده است مجزا خواهند بود؟ گفت: قطعا این طور خواهد بود و زمینه برای حضور متخصصان و مجری کارشناسان فراهم خواهد شد. در حال حاضر در اتاق فکری که تشکیل شده بر روی این موضوع و تفکیک مجریان برای گروه‌های شرکت کننده کار خواهد شد این مسابقه چند مجری می‌خواهد و تعدادی از آنها باید مجری کارشناس باشند.

به گفته فردرو عنوان موقت این مسابقه «باشگاه سلامت» است و توضیح داد: این مجموعه مخاطبان بسیار متنوع دارد ولی بخاطر داشتن بخش‌های ورزشی و آشپزی پخش روزانه و تکرار شبانه را پیشنهاد کرده‌ایم؛ البته کلیپ‌ها و موسیقی شاد با پیام بهداشتی یاد آور محله بهداشت است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد با جذابیت‌های پیش‌بینی شده و با جذب علاقمندان، شبکه سلامت سهم خود را در کم کردن مشکلات ناشی از دیابت و چاقی و عوارض انواع استرس ادا کند
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳