شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۱۱ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۴
مدیر رادیو ایران از تدارک این شبکه برای هفته منابع طبیعی با پرداختن به موضوعات زیست محیطی و نوروز خبر داد.

دیباچه:

بهنام احمدپور در نشستی با حضور مدیران گروه های دانش و اقتصاد، فزهنگ و اندیشه، ورزش و سرگرمی، جامعه و اطلاعات به تشریح برنامه های این شبکه به مناسبت هفته منابع طبیعی پرداخت.

احمدپور ادامه داد: با توجه به روز درختکاری و هفته منابع طبیعی از این ظرفیت استفاده و جشن رویش را با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست و سازمان جنگل بانی برگزار کردیم و امسال هم برگزار می کنیم. به همین دلیل غیر از اینکه سه برنامه مشخص برای حضور در مراسم درختکاری داریم؛ برنامه های کلی شبکه هم با محوریت حفاظت از محیط زیست ساخته و پخش می شود.

دیباچه-رادیو ایران


وی در ادامه به تشریح برنامه های نوروزی رادیو ایران پرداخت و گفت: برنامه ویژه تحویل سال از ساعت 4:10 دقیقه بامداد شروع می شود و 290 دقیقه است. خوش به حال روزگار برنامه زنده ای است که هر روز به مدت دو ساعت پخش می شود.

همچنین برنامه های طنز دوخت و دوز هر روز ساعت 22 ، سین و سکه هر روز ساعت 15:30 و برنامه خنداخند با قطعات نمایشی هر روز در سه قسمت پنج دقیقه ای به مناسبت نوروز پخش می شود.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران نیز در این نشست گفت: ما ضمن پرداختن به موضوع محیط زیست موضوع کتاب و پاسداشت زبان فارسی را نیز در اولویت داریم و بر این اساس برنامه به افق آفتاب هر روز ظهر و هوای تازه برنامه زنده شبکه در مورد ادبیات خواهد بود.

شهرام مولازاده مدیر گروه دانش و اقتصاد نیز از سمت و سوی محیط زیستی برنامه های این گروه خبر داد و گفت: در برنامه سیاره آبی به طور کامل به موضوع محیط زیست می پردازیم و برنامه دوخت و دوز طنز اقتصادی است که برای نوروز در نظر گرقته ایم؛ سیم و سکه نیز به بررسی وضعیت اقتصادی کشور در سال 94 می پردازد.

علیرضا افتخاری مدیر گروه ورزش و تفریحات از پخش هر روزه برنامه کوی نشاط و دید و بازدید ساعت 9 صبح با اجرای امیر جوشقانی در این رادیو خبر داد و گفت: تورج نصر گوینده پیشکسوت هم هر روز برنامه یک سبد عیدی را ساعت 20 اجرا می کند.

به گفته افتخاری، این رادیو برنامه های موسیقی محور هم به نام ترانه بهار و یک برنامه با محوریت زندگی شخصیت های ورزشی به نام نیمکت داغ را در نوروز روی آنتن می برد.

غلامرضا بحیرایی مدیر گروه جامعه هم برنامه های جشن رویش را در رادیو به این شکل ترسیم کرد: روزهای شنبه (15 اسفند) دوشنبه (17) و چهارشنبه (19 اسفند) در پارک های یاس، بوستان گفت و گو و پردیسان مراسم درختکاری با کمک سازمان حفظ محیط زیست برگزار می شود که خبرنگاران رادیو ایران این مراسم را پوشش می دهند؛ از همه مردم نیز در برنامه های مختلف خواسته ایم در این مراسم شرکت کنند.

ایرنا نوشت: غلامحسین طالبی مدیر اطلاعات و برنانه ریزی رادیو ایران نیز در پایان برنامه های نوروزی این شبکه را جمع بندی کرد و گفت: در مجموع 11 هزار و 840 دقیقا برنامه داریم که از این میزان 34 درصد برنامه ها زنده، 41 درصد تولیدی و 25 درصد تامینی است. ضمن اینکه 18 درصد طنز، 10 درصد راهیان نور و دفاع مقدس و 13 درصد موسیقی و بقیه در حوزه اجتماعی یا محیط زیست و فرهنگ و اندیشه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار