جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۶۴۱
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۴
سریال «برادر» پس از یک هفته تصویربرداری به بازار بزرگ تهران می‌رود.

 

دیباچه:

نعمت چگینی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» در خصوص ساخته‌ جدید خود گفت: سریال مناسبتی «برادر» سه روز پیش با حضور مسعود صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما در شهرک سرچشمه، دهکده‌ المپیک به کارگردانی جواد افشار کلید خورد.

دیباچه-برادر



وی ادامه داد: گروه بازیگری و کارگردانی این روزها در خانه حاج کاظم پهلوان با ایفای نقش بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، کامبیزدیرباز، پوریا پورسرخ، سوگل طهماسبی و سهیلا رضوی جلوی دوربین افشین احمدی رفته است و تا یک هفته در دهکده المپیک مشغول کار هستیم.

چگینی با بیان لوکیشن‌های متعدد در شهر تهران بیان کرد: مجموعه تلویزیونی «برادر» پس از تصویربرداری در خانه حاج کاظم پهلوان، در این روزهای شلوغ به بازار بزرگ تهران و حجره‌ برنج‌فروشی او می‌رود.

وی پیرامون اجرای طراحی صحنه عنوان کرد: تا به امروز و در این روزها دکور 8 تا حجره را در بازار بزرگ تهران زده‌ایم و همچنان نیمی از اجرای صحنه‌ها مانده است. همچنان «برادر» به طور همزمان تدوین و صداگذاری آن انجام می‌شود.

چگینی خاطرنشان کرد: سریال «برادر» تا 28 اسفند ماه در سال جاری تصویربردای می‌شود و ادامه‌ آن پس از دو یا سه روز تعطیلی در اوایل فروردین دوباره آغاز می‌شود.

وی در خصوص روایت داستانی سریال مناسبتی «برادر» اظهار داشت: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه‌نگار پرجنب و جوش است، بر ضد واردات قاچاق برنج‌های تاریخ گذشته به ایران مبارزه می کند.

تهیه‌کننده مجموعه‌ نوروزی «پله پله» افزود: این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاق چیان این تجارت با حاج کاظم پهلوان شده و ...

چگینی درباره ساختار مجموعه تلویزیونی «برادر» عنوان کرد: سریال مناسبتی «برادر» با  ساختاری درام با موضوع واردات برنج‌های مسموم و قاچاق مخالفت می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: داستان «برادر» 6 سال پیش با همکاری  آرش قادری نوشته شد و  امسال به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تغییراتی در فیلمنامه برای شبکه دو سیما آماده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «برادر» با  بیان اسامی بازیگران و گروه کارگردانی توضیح داد: این سریال مناسبتی به قلم آرش قادری و ایفای نقش بازیگرانی چون سهیلا رضوی، حسن پورشیرازی، کامبیز دیرباز، سوگل طهماسبی، پوریا پورسرخ، کاوه خداشناس، رضا توکلی، بیوک میرزایی، سید مهرداد ضیایی، مژگان بیات، قدرت‌الله صالحی و دیگر بازیگران به کارگردانی جواد افشار تهیه‌وتولید می‌شود.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «برادر» به تهیه‌کنندگی: نعمت چگینی، کارگردانی: جواد افشار، نویسندگی: آرش قادری، تصویربرداری: افشین احمدی، صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه: فرهاد عزیزی و ونوس اباذری، طراح گریم: سید جلال موسوی، تدوین:بابک رضاخانی، آهنگسازی: فرزین خالعتبری،  مدیرتولید: ناصر هادیان‌فر و... تهیه و تولید می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳