چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳  |  Wednesday, 18 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۶ : ۱۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش دیباچه، صدرالدین حجازی بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون، پس از تحمل دوره ای بیماری درگذشت. این خبر را لحظاتی قبل سینا حجازی، خواننده مطرح کشورمان و فرزند این هنرمند در اینستاگرام شخصی خود رسانه ای کرد.

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

مرحوم حجازی که از مدت‌ها پیش به بیماری سرطان دچار شده بود، هفته گذشته در بیمارستان امام خمینی بستری شد که متاسفانه به کما رفت و چند روز پیش خبرگزاری ها به نقل از یکی از روزنامه های مطرح حوزه سینما، اعلام کردند که این هنرمند درگذشت که پس از ساعاتی، سینا حجازی با یک استوری گلایه آمیز آن خبر را تکذیب کرد .

همچنین همسر این بازیگر لحظاتی قبل در مصاحبه ای گفت: از صبح امروز چندبار عملیات احیا بر ایشان انجام شد، ولی درآخر از دنیا رفتند.
این هنرمند که فارغ‌التحصیل رشته هنر از دانشگاه تهران بود، فعالیت‌اش را از دهه چهل و با بازی در نمایش‌های دانشجویی آغاز و سپس با حضور در نمایش‌های حرفه‌ای شرکت کرد.
مرحوم صدرالدین حجازی کار خود را در سینما در سال ۱۳۶۴ و با حضور در فیلم «زنجیرهای ابریشمی» به کارگردانی حسن کاربخش شروع کرد.
آخرین حضور سینمایی این هنرمند بازی در فیلم «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان بود.
صدرالدین حجازی در تلویزیون هم حضوری فعال داشت؛ از جمله بازی در سریال‌هایی چون كوچک جنگلی، مدرس، مختارنامه، روزی روزگاری، تنهاترین سردار، تفنگ سرپر، زیرزمین، مرد دوهزارچهره و…

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

پایگاه خبری دیباچه درگذشت این هنرمند را به فرزند این هنرمند سینا حجازی خواننده کشورمان  و جامعه هنری کشور تسلیت می‌گوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
"بابک خواجه پاشا" کارگردان فیلم " در آغوش درخت" در گفتگو با دیباچه مطرح کرد؛

اصلاح ذائقه فرهنگی هنری، همت و حمیت آموزش و پرورش را می‌طلبد/ با محدود کردن آثار کمدی، نمی‌توان به مخاطب دیکته کرد تا ژانر‌های دیگر را ببینند!

۰۹:۰۵  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با "جواد قارایی "کارگردان و تهیه کننده موفق مجموعه" ایرانگرد"

صدا و سیما و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از تولید " ایرانگرد کوچک " حمایت نکردند / آقای مدیرعامل، به یکباره حتی جواب زنگ‌هایم را نداد!

۱۶:۳۰  -  ۲۷ شهريور ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر حمایت و نظارت بر تولید آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید در گفتگو با دیباچه:

نمایشگاه تصویرسازی شهدای مدافع حرم تا پایان هفته دفاع مقدس در ایستگاه‌های مترو تهران برگزار می‌شود/ استقبال بی‌نظیر مردم از برگزاری نمایشگاه

۰۹:۰۳  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار
پرطرفدار ترین ها