سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳  |  Tuesday, 17 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۷۶۰
تاریخ انتشار : ۰۰ : ۰۹ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش دیباچه، بابک زرین، آهنگساز مطرح کشورمان می‌گوید: در راستای بین المللی شدن کنسرت "نوای آفتاب"، تمهیدات جدیدی در پیش داریم که به زودی در جهت رسیدن به آن، گام های موثری برخواهیم داشت.

بابک زرین گفت: ما از قراردادی که با محمدرضا منصوری ( خواننده ) بستیم بعد از تولید ۱۰ الی ۱۲ کار که یکی از آنها  تولید موسیقی تیتراژ سریال"سنجر خان" به کارگردانی محمد حسین لطیفی  بود،  ۱۲ الی ۱۳ اثر کار نیز وارد بازار موسیقی کردیم و پس از آن به این نتیجه رسیدیم کنسرتی برگزار کنیم که در راستای آن یک سری کارهای استاد همایون خرم جریان داشته باشد.

بابک زرین: به فکر قرار دادن کنسرت نوای آفتاب در مسیر بین المللی هستیم/ کار جدید با رضا یزدانی و شهاب مظفری!

او افزود: در واقع ما برای اجرای این کنسرت تلاش کردیم تا  ۱۸ قطعه از آهنگ های استاد همایون خرم با آثاری  از کارهایم را تلفیق کنیم تا در این کنسرت به سمع و نظر مخاطبان برسد.

آهنگساز سریال « معمای شاه » تصریح کرد: ما در راستای برگزاری ارکستر بزرگ با دو تن از همکاران و دوستان مذاکره داشتیم و تصمیم گرفتیم تا با آقای منصوری و امین سالمی رهبر کنسرت "نوای آفتاب" چند اثر موسیقایی را به روی صحنه ببریم. همچنین از کارهای همایون خرم ۵ اثر را ضبط کردیم تا به کنسرت برسانیم و این  ماجرای شروع همکاری ما با آقای منصوری و رسیدن به کنسرت "نوای آفتاب" بود.

«زرین » در ارتباط با آثار خود که در این کنسرت روی صحنه خواهد رفت، گفت: از بنده کارهایی که با محمد رضا منصوری انجام داده ام به روی صحنه میرود که از جمله آن ها می‌توان به "بانوی باران"، "سنجر خان" آقای لطیفی و کارهایی که از استاد همایون خرم بود در واقع با تنظیمات من،حدود ۱۷ الی ۱۸ کار، در دو سانس در یک روز اجرا خواهد شد و ان شالله سعی داریم تا سانس های بعدی را نیز به اجرایی شدن نزدیک کنیم.

این آهنگساز شناخته شده با اشاره به اینکه با رضا یزدانی و شهاب مظفری و نیز سعید شریعت مشغول همکاری است در پاسخ به این‌ سوال که در عرصه بین الملل اثری را ارائه خواهد داد، بیان کرد:  سوال جالبی است؛  من یک بار برای اولین بار برای فیلمی در جشنواره های خارجی کار کردم که عنوان آن " آخرین تانگو با پری" به کارگردانی اشکان شاپوری بود. در واقع این اولین کار موسیقی فیلم من برای اثری بین‌المللی محسوب می‌شد که در جشنواره لاو آمریکا کاندید شد و این  اولین بار است که من این خبر را اعلام میکنم؛چرا که قرار بود این خبر را در هفته آینده اعلام کنم اما به این نتیجه رسیدم که هم اکنون می‌تواند موقعیت خوبی برای انتشار این خبر باشد.

او در پاسخ به این‌ سوال که چقدر با  کنسرت ارکستر " نوای آفتاب " در عرصه بین الملل فکر خواهد کرد، گفت: با همین گروه با آقای منصوری مذاکراتی داشتیم و اگر فرصتی پیش بیاید تور اروپایی با این خواننده و امین سالمی خواهیم گذاشت اما فعلا تمرکزمان بر روی اجرا  در شهرهای مختلف کشورمان است.

گفتگو از : دینا محمدی 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای شبکه نسیم با روی کار آمدن دولت پزشکیان

پاسخ‌های عجیب مدیر شبکه نسیم در خصوص تعطیلی برنامه «کتاب باز»! / سروش صحت حقیقت را می‌گوید یا شما آقای مدیر؟

۰۹:۰۰  -  ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
خبر‌های کوتاه ورزشی

درخشش تیم میکس کامپوند ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

۲۳:۳۹  -  ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گزارش دیباچه

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

۰۹:۰۹  -  ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار
پرطرفدار ترین ها