سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳  |  Tuesday, 17 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۷۵۷
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۰۹ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۳

به گزارش دیباچه، بسیاری از بزرگ‌ترین و درخشان‌ترین ستاره‌های هالیوود و برنامه سازان مطرح آمریکایی از فقر به ثروت رسیده‌اند، اما در برخی موارد، از نظر مالی نیز دچار مشکل شده‌اند. از تسویه حساب‌های پرهزینه برای پرونده‌های طلاق تا دعواهای بزرگ استودیویی و ولخرجی باعث می‌شود که برخی از بزرگترین و ثروتمند‌ترین بازیگران و افراد مشهور در هالیوود یک یا چندبار در طول دوران حرفه‌ای خود اعلام ورشکستگی کنند.

Hello Magazine در مطلبی به چند نفر از این ستارگان و دلایل ورشکستگی مالی آنها پرداخته است.

کیم بیسینگر

کیم بیسینگر، ستاره فیلم بتمن در سال 1989، در پی شکایتی در سال 1993 مجبور به اعلام ورشکستگی شد. کمپانی Main Line Pictures  از این بازیگر به خاطر انصراف از حضور در فیلم Boxing Helena شکایت کرد و بیسینگر محکوم به پرداخت 8.1 میلیون دلار شد. در نهایت این اختلاف در نهایت پس از چهار سال حل شد و کیم، مبلغ کمتری را پرداخت کرد.

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

 با این حال، در سال 1997، کورتیس هانسون کارگردان سینما، "کیم" را متقاعد کرد که در فیلم "محرمانه لس آنجلس" بازی کند، که برای او جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به همراه داشت و بیش از 126 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. در سال 2024، دارایی خالص بیسینگر حدود 20 میلیون دلاری گزارش شده است.

لری کینگ

لری کینگ مجری برنامه تاک شو در سال 1971 پس از سرقت 5000 دلاری از شریک تجاری سابق خود و سرمایه دار وال استریت به نام لوئیس ولفسون، متهم به سرقت شد. این اتهامات در نهایت ثابت نشد اما به دنبال این رسوایی، لری تلاش کرد تا چهار سال آینده به طور منظم کار روزنامه نگاری داشته باشد.

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

پس از اینکه کینگ  بدهی 352000 دلاری بالا آورد، این ستاره و مجری مطرح در سال 1978 اعلام ورشکستگی کرد. با این همه در همان سال به او پیشنهاد شد تا آخرشب یک برنامه رادیویی در واشنگتن برگزار کند. کینگ این پیشنهاد را قبول کرد و این برنامه با توجه به موفقیتی که به دست آورد 25 سال اجرا شد. پس از درگذشت لری در سال 2021، گزارش شد که او 50 میلیون دلار ثروت از خود به جای گذاشته است.

برت رینولدز

برت رینولدز، به دلیل اینکه براساس فصل ۱۱ قانون ورشکستگی ایالات متحده ورشکسته شد و 10 میلیون دلار بدهی داشت، مشهور شد. این ستاره فقید در مصاحبه‌ای با نشریه Vanity Fair در سال 2015 گفت: من بیش از حد ممکن پول از دست داده ام زیرا فقط به پول نگاه نکرده ام. من هنوز از نظر مالکیت اموال و چیزهایی از این دست خوب عمل کرده ام. اما کسی نبوده ام که در مورد پول خود باهوش باشد. چند بازیگر وجود دارند که در نحوه مدیریت پول خود بسیار عالی هستند. اما آنها بازیگران خوبی نیستند.

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

برت دو سال بعد موفق شد خود را از بدهی خارج کند، اما به دلیل عادات زیاد خرج کردن، در طول زندگی اش مشکلات مالی داشت. وی در سال 2018 در سن 82 سالگی درگذشت.

فصل ۱۱ قانون ورشکستگی ایالات متحده اجازه می‌دهد که سازمان‌های ورشکسته، تحت قوانین ایالات متحده مجدد سازماندهی شوند.

نیکلاس کیج

به گفته نیکلاس کیج، او با وجود بدهی 6 میلیون دلاری، در واقع هرگز درخواست ورشکستگی نکرد. این بازیگر در برنامه 60 دقیقه فاش کرد: من بیش از حد روی املاک سرمایه گذاری کردم. بازار املاک سقوط کرد و من نتوانستم به موقع از آن خارج شوم.

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

نیکلاس با توضیح اینکه دعواهای مالی او در سال 2009 منجر به یک دوره "تاریک" شد، اعتراف کرد که نقش های مختلفی را برای بازپرداخت بدهی‌های خود به IRS (اداره خدمات درآمد داخلی که وظیفه جمع‌آوری مالیات را برعهده دارد) بر عهده گرفته است.

به طور گسترده گزارش شده که این بازیگر عادت به ولخرجی داشت و حدود 150 میلیون دلار در 15 اقامتگاه خود، خرید لامبورگینی شاه مخلوع ایران و یک اختاپوس خانگی و چیزهای دیگر خرج کرده بود.

کلی رادرفورد

کلی رادرفورد، ستاره سریال Gossip Girl در سال 2013 پس از صرف حدود 2 میلیون دلار برای هزینه های قانونی، اعلام ورشکستگی کرد. این هنرپیشه که نقش شخصیت ثروتمند لیلی ون در وودسن را بازی می‌کرد، با همسر سابقش، دانیل گیرش، درگیر اختلافات پرهزینه حضانت بود.

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

یک قاضی در ابتدا حضانت 50 - 50 فرزندانشان، هرمس و هلنا را اعطا کرده بود. اما زمانی که ویزای کار دانیل در ایالات متحده رد شد، همسر کلی اعلام کرد که فرزندانشان با او در موناکو زندگی خواهند کرد. کلی دو انتخاب داشت - یا خودش به آنجا نقل مکان کند یا مرتباً برای دیدن آنها سفر کند.

پس از صرف زمان و هزینه زیاد برای به دست آوردن حضانت کامل هرمس و هلنا در ایالات متحده، کلی در نهایت تصمیم گرفت به موناکو نقل مکان کند. او در سال 2024 به نشریه People گفت: گاهی اوقات ما فقط نیاز داریم که عقب نشینی کنیم و در کنار بچه هایمان باشیم و فقط خود درمان کنیم و برای خودمان وقت بگذاریم.

گزارش از : محمد حسن گودرزی

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای شبکه نسیم با روی کار آمدن دولت پزشکیان

پاسخ‌های عجیب مدیر شبکه نسیم در خصوص تعطیلی برنامه «کتاب باز»! / سروش صحت حقیقت را می‌گوید یا شما آقای مدیر؟

۰۹:۰۰  -  ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
خبر‌های کوتاه ورزشی

درخشش تیم میکس کامپوند ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

۲۳:۳۹  -  ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گزارش دیباچه

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

۰۹:۰۹  -  ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار
پرطرفدار ترین ها