شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳  |  Saturday, 14 September 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۷۳۱
تاریخ انتشار : ۴۳ : ۱۷ - ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی کوراش بانوان در گفت وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

سیزدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا بانوان به میزبانی سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در تهران درحالی برگزار شد که در پایان با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید. ملی‌پوشان ایران در این تورنمنت ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز به‌دست آوردند و در بخش تیمی به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

بتول پاک‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» در خصوص نایب قهرمانی تیم ملی کوراش بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: کیفیت مسابقات بسیار بالا بود چون از ۲۰ کشور مختلف در این رویداد حضور پیدا کرده بودند. خوشحالیم که ما هم میزبان خوبی برای برگزاری یک رویداد آسیایی در این رشته بودیم.

از عملکرد شاگردانم راضی هستم/ به دنبال این بودیم تا شاکله تیم را جوان‌تر کنیم

وی افزود: از عملکرد شاگردانم راضی هستم. در این مسابقات در بخش بانوان ایران در هشت وزن حضور پیدا کرده بود. در وزن ۴۸- کیلوگرم فائزه ابراهیمی، در وزن ۶۳- کیلوگرم پردیس عیدی‌وندی، در وزن ۷۸- کیلوگرم صبا کرمعلی، موفق شدند به مدال برنز برسند و در در وزن ۵۲- کیلوگرم، آرزو سلیمی، در وزن ۷۰ - کیلوگرم ریحانه گیلانی، در وزن ۸۷- کیلوگرم هانیه وحدانی به مدال نقره رسیدند و در نهایت در وزن ۵۷- کیلوگرم، طاهره آذرپیوند و در وزن ۸۷+ کیلوگرم فاطمه برمکی به مقام قهرمانی رسیدند و صاحب مدال طلا شدند.

این سرمربی تیم ملی اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ که این رویداد بین المللی به میزبانی تاجیکستان برگزار شد، ما موفق شدیم روی سکوی سوم قرار بگیریم؛ ولی اینبار با یک پله صعود و استفاده از این فرصت و امتیاز میزبانی موفق شدیم نمایش بهتری داشته باشیم و عنوان نایب قهرمانی را برای ایران عزیزمان کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی کوراش بانوان در پاسخ به این پرسش که چه عاملی باعث رشد کوراش بانوان در این مدت شده است، عنوان کرد: بدون تردید یکی از دلایل موفقیت ما در بخش بانوان، جوانگرایی است. ما بیشتر به دنبال این بودیم تا شاکله تیم را جوان‌تر کنیم و بچه‌های جوان را برای رویدادهای بعدی آماده داشته باشیم. خوشبختانه یکی از نکات مثبتی که خیال ما را تا حدودی آسوده کرده، این است که این رشته تقریبا در تمام استانهای ما فعال بوده و از نظر نیروی انسانی کاستی در آینده نخواهیم داشت.

پاکروح در پایان خاطر نشان کرد: برای افتخار آفرینی در این دوره از رقابت‌های آسیایی تمرینات خوب و بانشاطی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته بودیم و آماده افتخار آفرینی برای کشورمان بودیم. فدراسیون ووشو نیز تاکنون تلاش زیادی داشته است تا اعضای تیم طبق برنامه ریزی‌ها و با شرایط فنی مطلوب بهترین عملکرد خود را در این دوره به نمایش بگذارند که شکر خدا با نتایج خوبمان سربلند شدیم.

گفتگو از: فریبا جلیل خانی

انتهای پیام/

برچسب ها: کوراش
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
سینا حجازی خواننده مطرح کشورمان خبر داد

صدرالدین حجازی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از میان ما رفت

۱۸:۲۶  -  ۲۴ شهريور ۱۴۰۳
آیا صدا و سیما می‌تواند جای خالی عطاران و مدیری را پر کند؟

شیرین کاری جدید اکبر عبدی، کمدین همه فن حریف در سریال جدید منوچهر هادی + عکس

۱۵:۱۴  -  ۱۸ شهريور ۱۴۰۳
چرخش ۱۸۰ درجه‌ای شبکه نسیم با روی کار آمدن دولت پزشکیان

پاسخ‌های عجیب مدیر شبکه نسیم در خصوص تعطیلی برنامه «کتاب باز»! / سروش صحت حقیقت را می‌گوید یا شما آقای مدیر؟

۰۹:۰۰  -  ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
خبر‌های کوتاه ورزشی

درخشش تیم میکس کامپوند ایران در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس

۲۳:۳۹  -  ۱۲ شهريور ۱۴۰۳
گزارش دیباچه

سلبریتی هایی که ثروت خود را از دست دادند!

۰۹:۰۹  -  ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار
پرطرفدار ترین ها