شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ : ۱۷ - ۰۶ دی ۱۴۰۲

حامد ملک خانبانان، عضو تیم ملی واترپلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی«دیباچه» درخصوص کیفیت مسابقات لیگ اظهار کرد: این فصل با تیم رعد پدافند هوایی قرارداد دارم. خوشبختانه این تیم، امسال توانسته یکی دو اسپانسر بگیرد و این باعث خوشحالی است که به غیر از تیم‌های نفتی و تیم دانشگاه آزاد حالا یک تیم دیگر هم اسپانسر گرفته و می‌تواند بازیکنان خوبی جذب کند تا شاهد تقسیم ملی‌پوشان در تیم‌ها و رقابت جذاب‌تری باشیم. تیم رعد این فصل چند ملی‌پوش حاضر در بازی‌های آسیایی را جذب کرده و در مجموع تیم خوبی داریم که هدفمان فقط قهرمانی است.

شرایط واترپلو نسبت به سایر رشته‌های توپی مناسب نیست/ بابت آمدن یا نیامدنم به اردوهای تیم ملی، هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد اوضاع قراردادهای لیگ برتر این فصل بهتر شده است؟ گفت: رعد یکی از تیم‌هایی بود که امسال با جذب اسپانسر پول خوبی وارد لیگ برتر کرد، هر سال یکی دو تیم خاص پول خوبی می‌دادند اما امسال علاوه بر دانشگاه آزاد و نفت آبادان، تیم نفت امیدیه و رعد پدافند هوایی هم پرقدرت ظاهر شده و همین موضوع باعث می‌شود لیگ جذاب‌تری داشته باشیم. در این چند سال قراردادها به خاطر تورم بالا نمی‌رفت اما امسال مبلغ‌ها دوبرابر شده که این اتفاق خوبی است.
او در ادامه خاطر نشان کرد: شرایط واترپلو نسبت به سایر رشته‌های توپی مناسب نیست. به والیبال کاری ندارم اما اگر بخواهم واترپلو را با بسکتبال و هندبال مقایسه کنم، با توجه به نتایج یکسان و ناکامی در بازی‌های آسیایی، شرایط برابر نیست و قراردادهای واترپلو به خاطر پوشش بازیکنان و محدودیت‌ها و همچنین عدم پخش تلویزیونی خیلی پایین‌تر است.
این بازیکن واترپلوی کشورمان اضافه کرد: امیدوارم امسال حداقل بازی تیم‌هایی که اسپانسر گرفته و به لیگ پول تزریق کرده‌اند، پخش شود تا حداقل اسپانسرها تشویق شده و انگیزه پیدا کنند تا حمایتشان از واترپلو ادامه‌دار باشد. یکی دیگر از دلایلی که اسپانسر در ورزش ما ورود نمی‌کند، دولتی بودن تیم‌ها است، اگر بتوانیم کم‌کم شروع به خصوصی کردن تیم‌ها کنیم صددرصد شرایط از این چیزی که است بهتر می‌شود.
خانبانان در ادامه در توضیح این سوال که بعد از انصراف شما از همراهی تیم ملی در بازی‌های آسیایی، حالا اگر دوباره دعوت شوی به تیم ملی برمی‌گردید؟ عنوان کرد: به خاطر شرایط زندگی خصوصی و عملی نشدن بعضی وعده و وعیدها از حضور در بازی‌های آسیایی انصراف دادم. بابت آمدن یا نیامدنم به اردوهای تیم ملی، هنوز تصمیمی نگرفته‌ام اما به شرط مناسب بودن شرایط، علاقه‌مند هستم که به تیم ملی کمک کنم.

انتهای پیام/

گفتگو از فریبا جلیل خانی

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار