سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۲۸۶
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، باشگاه پرسپولیس پس از شکست مقابل سپاهان، دیروز ۱۰ ساعت خبرساز و جنجالی را سپری کرد.

پرسپولیس پس از ناکامی در چهار بازی اخیر حالا روزهای پرحاشیه‌ای را سپری می‌کند و اختلافات بازیکنان و کادر فنی با مدیریت باشگاه کاملا علنی شده است. مشابه این اتفاقات در تعطیلی قبلی لیگ برتر هم رخ داده بود ولی به‌نظر می‌رسد این‌بار اختلافات به مراتب جدی‌تر از گذشته شده و ممکن است در نهایت کار به تغییر در مدیریت یا کادر فنی کشیده شود.

اعتصاب پس از جریمه ۱۰ درصدی

بعد از دیدار با سپاهان که با شکست پرسپولیس همراه شد، زمزمه‌هایی مبنی بر جریمه ۱۰ درصدی کادر فنی و بازیکنان به دلیل نتایج ضعیف چند هفته اخیر به گوش رسید. این شایعه ابتدا با تکذیب همراه شد ولی روز سه‌شنبه باشگاه با انتشار بیانیه‌ای ماجرا را تایید و اعلام کرد که در صورت کسب نتایج مناسب در هفته‌های آینده، جریمه ۱۰ درصدی لغو خواهد شد. جالب اینکه حسین خبیری، عضو هیات مدیره پرسپولیس پس از اعلام خبر جریمه، با انتشار یک استوری اعلام کرد مخالف این تصمیم بوده و به نوعی تصمیم درویش و بقیه اعضا را رد کرد.

۱۰ ساعت جنجالی در پرسپولیس؛ جنگی که علنی شد!

قابل پیش‌بینی بود که این اقدام مدیران پرسپولیس با واکنش تند کادر فنی و بازیکنان روبرو خواهد شد و آن‌ها تصمیم گرفتند تمرین روز گذشته را تحریم کنند. حتی دیروز اخباری مبنی بر استعفای یحیی گل‌محمدی از هدایت پرسپولیس هم به گوش می‌رسید ولی او فعلا ترجیح داده در خصوص اتفاقات اخیر سکوت کند. سکوتی که البته بعید است ادامه‌دار باشد و گل‌محمدی احتمالا به زودی در خصوص اتفاقات اخیر صحبت خواهد کرد.

نامه تند علیه مدیریت؛ از آپشن تا اردوی خارجی و پرواز چارتر!

بازیکنان پرسپولیس که برخلاف انتظار در تمرین دیروز مصاحبه نکرده بودند، چند ساعت بعد با انتشار نامه‌ای مفصل علیه مدیریت باشگاه موضع‌گیری تندی داشتند.

بازیکنان در نامه مشترک خود بار دیگر بابت عدم پرداخت پاداش‌ قهرمانی‌های فصل گذشته گلایه و از عملکرد چند ماه اخیر مدیران انتقاد کردند. در این نامه به مسائلی چون عدم برگزاری اردوی خارجی، نداشتن پرواز چارتر، مشکلات درآمدزایی، قطع شدن غذای تیم و تامین نشدن لباس بازیکنان هم اشاره شده است.

گلایه اصلی کادر فنی و بازیکنان اما به همان جریمه ۱۰ درصدی برمی‌گردد و آن‌ها معتقدند باشگاه نباید پس از اولین باخت لیگ در سال ۱۴۰۲ چنین برخوردی می‌کرد.

پاسخ غیرمستقیم درویش به اعتصاب بازیکنان

درویش در این مدت سکوت کرده و هنوز پاسخی به اقدامات کادر فنی و بازیکنان نداده است. او البته در ماجرای قبلی موضع تندی علیه گل‌محمدی نگرفت ولی ممکن است با اتفاقاتی که در روز گذشته رخ داده، واکنش دیگری از خودش نشان دهد.

باشگاه پرسپولیس اما شب گذشته و پس از اعتصاب و نامه بازیکنان، اطلاعیه‌ای در خصوص وضعیت تمرینات منتشر کرد. در این اطلاعیه آن‌ها اعلام کردند که پس از انجام هماهنگی‌ها، برنامه شروع دوباره تمرینات از سوی باشگاه اعلام می‌شود. حال باید دید باشگاه چه زمانی در خصوص زمان شروع تمرینات اطلاع‌رسانی خواهد کرد و آیا این موضوع مورد پذیرش کادر فنی و بازیکنان قرار خواهد گرفت یا خیر.

منبع » فوتبال ۳۶۰

برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار