يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۰۹۲
تاریخ انتشار : ۲۹ : ۱۸ - ۱۳ شهريور ۱۴۰۲

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با توجه به اینکه امسال شاهد افزایش 11 درصدی زائران بودیم اما با اقدامات مطلوب، امروز رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد.

به گزارش دیباچه،امروز قرارگاه اربعین (ارتباط ویدئو کنفرانسی با مرزهای شش گانه) با حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور، سردار احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات فراجا و جمعی از مسؤولان مربوطه برگزار و در خصوص سطح آمادگی فراجا برای ارائه خدمات‌رسانی به زائران، اقدامات انتظامی کشور با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای تسهیل و تسریع در ترددها در مرز، میزان صدور گذرنامه های زیارتی و ورود و خروج زائران تاکنون و .... بحث و گفت وگو شد.

سردار رادان: رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین شکسته شد

سردار احمدرضا رادان در این جلسه با بیان اینکه در مأموریت اربعین تأکیدات مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله‌العالی در اولویت قرار دارد، گفت: طی این مدت تلاش همکاران مجموعه انتظامی، فراهم کردن تمامی زیرساخت ها در راستای سفری ایمن و ارزان برای زائران عزیز است.

وی ادامه داد: بحمدالله با خدمت‌رسانی شبانه‌روزی همکاران، تردد زائران در امنیت و آرامش کامل و به صورت روان در حال انجام است؛ خوشبختانه با مدیریت سفر که توسط تمامی همکاران انجام شده ورود و خروج زائران به نحو مطلوب صورت گرفته و جا دارد از تمامی همکاران تشکر و قدردانی کنم.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین ادامه داد: تا ساعت 7 صبح امروز یک میلیون و 900 هزار نفر از زائران به کشور بازگشته اند، تقریبا عدد بازگشت ها نسبت به عدد خروج طی این چند روز رو به افزایش است امیدواریم همچنان بتوانیم خادمان خوبی برای مردم عزیز و سفر اربعین آنها باشیم.

این مقام ارشد انتظامی به کاهش تصادفات در سفر اربعین اشاره کرد و گفت: زمانی که مدیریت سفر صورت می‌گیرد و خدمات‌رسانی به گونه ای می‌شود که دغدغه مردم نیز کاهش می‌یابد در نتیجه سفر نیز از نظر روانی راحت تر صورت می پذیرد خوشبختانه با وجود افزایش 11 درصدی زائران، رکورد کاهش تصادفات در سفر اربعین امسال شکسته شد.

سردار رادان به مردم توصیه کرد: به هشدار و توصیه های پلیس توجه کنند و حین بازگشت از سفر اربعین بدون خستگی و با حوصله رانندگی کنند.

وی به همکاری‌های دولت و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: انصافا دولت انقلابی در سفر اربعین امسال اقداماتی در راستای فراهم شدن زیرساخت ها انجام داد که شاید در 2 دهه گذشته این اقدامات انجام نشده بود بحمدالله تمامی زیرساخت ها فراهم شد به گونه ای که برای اولین بار بود که هیچ گره ترافیکی در مهران نداشتیم.

سردار رادان عنوان کرد: با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان برنامه و بودجه است که در سفر اربعین امسال شاهد اتفاقات خوب بودیم درواقع اگر همه سازمان های مربوطه با یکدیگر همکاری کنند اقدامات مطلوبی نیز برای خدمت رسانی انجام می شود.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین گفت: پیش‌بینی، تامین و ایجاد زیرساخت‌های فنی در مرز یکی از عوامل اصلی تسهیل در تردد سریع و آسان زوار بود که این زیرساخت ها علاوه بر طرف ایرانی در پایانه های مرزی طرف عراقی نیز با همکاری و هماهنگی مناسب آن ها ایجاد و راه اندازی شد که این اقدام منجر به عبور، ورود و خروج زوار در کمترین زمان ممکن (در کمتر از 4 ثانیه) شد.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳