چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 01 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۵ : ۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲

 سرمربی تیم تراکتور تأکید کرد، بازی با الشارجه در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای تراکتوری‌ها یک هدیه و فرصتی است که به آنها داده شده.

پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار با الشارجه امارات اظهار داشت: فرصت خیلی خوبی برای ما و باشگاه است که در معتبرترین رقابت آسیا حضور داشته باشیم. این بازی برای ما یک هدیه و فرصتی است که به ما داده شده. بازیکنانی که فصل پیش داشتیم با بازی‌های خوب خود این هدیه را به ما دادند و ما باید از این هدیه استفاده کنیم.

حمله خمس به یک ستاره؛ این حرکت بزدلانه است!

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این پرسش که حسین‌زاده پس از شکست مقابل پرسپولیس گفته بود نتیجه برای برخی بازیکنان مهم نیست، گفت: من چیزی ندیدم و هیچ مدرکی وجود ندارد که این موضوع را تأیید کند! فقط بعد از باخت بازیکنان را ناراحت دیدم. حالا که این فرصت را دارم، می‌خواهم نه فقط به بازیکنان بلکه به باشگاه یک پیامی بدهم؛ اگر لازم است چیزی به هم بگوییم، از رسانه برای آن استفاده نکنیم. به نظرم این یک حرکت بزدلانه است که چیزی را از طریق رسانه‌ها مطرح کنیم. اگر کسی چیزی می‌خواهد بگوید، بهتر است بین خودمان باشد و صحبت کنیم. من قطعاً به این موضوع رسیدگی می‌کنم و اگر چنین چیزی وجود داشته باشد بررسی می‌کنیم تا حل شود. از همه خواهش می‌کنم بیشتر کار و تلاش کنیم.

وی درباره اینکه پیانیچ به‌عنوان یکی از ستاره‌های فوتبال آسیا در تیم حریف قرار دارد و چه برنامه‌ای برای مهار او دارند، تصریح کرد: تنها راهی که وجود دارد این است که بهتر از حریف بازی کنیم. الشارجه از نظر فردی بازیکنان خوبی دارد. باید مدنظر داشته باشیم که این تیم دارای بازیکنانی است که اگر توپ را بگیرند می‌توانند تعادل را به نفع تیم‌شان تغییر دهند. ما باید بهترین بازی‌مان را انجام دهیم و بازیکنان در بالاترین سطح خودشان باشند. اگر این اتفاق بیفتد می‌توانیم رقابت نزدیکی با الشارجه داشته باشیم و برنده شویم.

«سرمربی الشارجه گفت از هیچ مربی ترس ندارد. نظر شما در این مورد چیست؟»، خمس در پاسخ به این سؤال خاطر نشان کرد: در واقع کاری که من می‌کنم احترام به همکارم است. در بازی فردا ما رقیب هستیم، ولی همکاریم. فکر می‌کنم کسی از کسی نمی‌ترسد، ولی باید به‌هم احترام بگذاریم. مطمئنم فردا در سطح بالایی بازی می‌کنیم و بازیکنانم آماده هستند تا نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی در واکنش به این موضوع که آیا وضعیت تراکتور باعث نمی‌شود در دیدار فردا محتاط وارد زمین شود، اظهار داشت: معمولاً وقتی شما مالکیت توپ را دارید و بیشتر حمله می‌کنید، شانس بیشتری برای پیروزی دارید. همیشه فکر می‌کنم هر چقدر شما شجاع باشید، باز هم می‌توانید شجاع‌تر عمل کنید. مهمترین چیز این است که بچه‌ها فردا بدون ترس وارد زمین شوند. بدون ترس از اینکه ببازیم باید بازی خودمان را انجام دهیم. این چیزی است که من از بازیکنان می‌خواهم. بدون توجه به نتیجه باید بهترین بازی را انجام دهیم تا بهترین نتیجه را به دست بیاوریم. فکر می‌کنم هواداران ما نمی‌آیند که فقط بردمان را ببینند، بلکه می‌آیند که فوتبال خوبی را ببینند و این وظیفه ماست که به آنها این را هدیه دهیم. 80 هزار نفر هوادارمان در ورزشگاه باشد و از ما حمایت کنند، اما ما با ترس بازی کنیم و با شکست آنها را بدرقه کنیم قطعاً راضی نخواهند شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: تیم تراکتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
« رستگاری » چه دستاوردی برای کارگردان اخراجی ها داشت؟

برگ برنده‌ی آخرین اثر مسعود ده نمکی!

۱۷:۲۳  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

شرایط سختی برای کسب سهمیه داریم/ملی پوشان از روند آمادگی دور نیستند

۱۴:۲۲  -  ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار