چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Wednesday, 01 May 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۳۰۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ : ۱۸ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، سرمربی استقلال در روزهایی که تیمش حواشی بسیاری دارد، از لو رفتن اخبار آبی ها گلایه دارد؛ او تهدید کرد در صورت ادامه این ماجرا علیه برخی مصاحبه خواهد کرد.

جواد نکونام از آن دسته سرمربیانی است که همواره دوست دارد تیمش در فضایی بسته کارش را جلو ببرد. او در هر تیمی سرمربیگری کرده به مدیر رسانه ای خود تاکید داشته اخبار را در فضایی محدود منتشر کند تا اتفاقات درون خانوادگی به بیرون و رسانه ها درز پیدا نکند.

جواد نکونام در نقش جیمزباند! او به دنبال جاسوس استقلال است!

طبیعتا بسته بودن فضای رسانه ای سایر تیم ها نمی تواند در استقلال و پرسپولیس اجرا شود؛ تعداد خبرنگاران این حوزه باعث می شود تا معمولا اکثر اخبار درباره تیمی مثل استقلال به رسانه ها کشیده شود و قطعا جواد نکونام خودش هم می داند که شیوه همیشگی خود را نمی تواند به طور دقیق در استقلال پیاده کند. با این حال مساله ای که نکونام را ناراحت کرده، انتشار اخبار تیم به صورت دقیق وسریع در برخی رسانه ها است.

در روزهای گذشته برخی اخباری که نکونام دوست نداشت از استقلال به رسانه ها درز کند، به برخی خبرگزاری ها رفت و امروز وقتی به طور رسمی ماجرای مصدومیت آرمین سهرابیان از طریق برخی رسانه ها اعلام شد، خشم نکونام برانگیخته شد. سرمربی استقلال معمولا با یک فاصله کوتاه مجوز انتشار اخبار مصدومان تیمش را به مسئولان رسانه ای تیم هایش می دهد، ولی درباره سهرابیان این اتفاق نیفتاد و بدون آنکه رسانه های رسمی باشگاه استقلال در این باره مطلبی منتشر کنند، خبر به یک رسانه رفت و بازتاب گسترده ای پیدا کرد.

لو رفتن خبر مصدومیت سهرابیان و نرسیدن او به بازی فردا با ملوان حسابی نکونام را شاکی کرده است؛ او دوست نداشت روز قبل از بازی این خبر منتشر شود و همین امر سبب شد تا در نشست خبری امروز بشدت نسبت به یک فرد خاص که نکونام اعتقاد دارد اخبار را به بیرون درز می دهد، موضع بگیرد.

سرمربی استقلال ضمن ابراز تعجب بابت انتشار خبر مصدومیت سهرابیان در رسانه ها گفت: «همیشه سعی می‌کردم اخبار و اطلاعات درون تیم باشد و مثل یک خانواده رفتار کنیم. ولی متأسفانه اینکه اخبار تیممان هر روز همه جا هست، برای من جای تعجب دارد و امیدوارم که زودتر جلویش گرفته شود چون این به ضرر استقلال است.»

نکونام در بخش بعدی صحبت هایش در این خصوص طوری وانمود کرد که ظاهرا می داند انتشار اخبار اینچنین از طریق چه فردی و چه کانالی صورت می گیرد و حتی تهدید کرد که در صورت ادامه این ماجرا مجبور به مصاحبه کردن می شود. سرمربی استقلال گفت: «اگر نیاز باشد، خودم اعلام می‌کنم. زمانیکه من به عنوان مسئول فنی و همه کاره تیم این کار را انجام نمی‌دهم، پس بقیه نیز حق ندارند این کار را انجام دهند. امیدوارم این اتفاق در تیممان انجام شود و من مجبور نشوم علیه کسی صحبتی را مطرح کنم و بعد بگویند علیه ما صحبتی انجام شد.»

اگرچه در برخی صفحات مجازی گمانه زنی هایی درباره اینکه فرد مورد جواد نکونام چه کسی است، انجام گرفته اما سرمربی استقلال فعلا ترجیح داده یک هشدار جمعی بدهد. او طبعا دوست ندارد فرد یا افرادی مثل جاسوس اخبار را به بیرون بدهند تا بتواند آرامش نفرات خود را حفظ کند و البته که حریفان از اتفاقات استقلال باخبر نشوند.

حالا که نکونام به خاطر مسائل مربوط به نقل و انتقالات بسیار تحت فشار است، او بار دیگر علیه موضوعی دیگر موضع گرفته و شاید در روزهای آینده زوایای پنهان این ماجرا بیشتر و بهتر برای هواداران و رسانه ها آشکار شود.

منبع : ورزش سه

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار