شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 27 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۹۵۶
تاریخ انتشار : ۳۹ : ۱۲ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲

دیباچه -زهرا فرود : بعد از توقیف فیلم سینمایی" خانه پدری " به دلیل وجود برخی صحنه‌های خشن، در اولین روز اکران آن، "کیانوش عیاری" کارگردان این اثر که سبک و سیاق تولید آثارش متر و معیار فیلمسازی را به نوعی در هم شکسته ،شروع به ساخت فیلم سینمایی "کاناپه "نمود که این اثرِ او نیز به دلیل وجود برخی مشکلات از جمله استفاده زنان از کلاه گیس به جای روسری، رنگ اکران و پرده سینما را به خود ندید.

« ویلای ساحلی »  به فروش بالای 14 میلیارد تومان می رسد / مجموعه

او که پیش تر آثار توقیف شده دیگری را همچون" آبادانی‌ها "،"روز باشکوه" و " بیدار شو آرزو" را در کارنامه کاری خود دارد، بعد از سال‌ها دوری از سینما، سال گذشته با کارگردانی فیلم سینمایی" ویلای ساحلی" به این عرصه بازگشت. در واقع به روی پرده آمدن این فیلم را می‌توان حکم شکستن طلسم طولانی ماجراهای تلخی به حساب آورد که « عیاری » این فیلمساز مطرح کشورمان در اکران آثارش با آنها مواجه شده است .

« ویلای ساحلی »  به فروش بالای 14 میلیارد تومان می رسد / مجموعه

"کیانوش عیاری" کارگردان فیلم سینمایی" ویلای ساحلی" پیرامون این فیلم که تلفیقی از عناصری چون درام، رمانتیک و کمدی است به خبرنگار دیباچه گفت :فیلم سینمایی" ویلای ساحلی" که قراربود از ۱۱مرداد اکران خود را آغاز کند، اگرچه مغایرت چندانی با حال و هوای ماه محرم و مراسمات آن ندارد، اما تصمیم برآن شد که زمان اکران به ۱۸ مرداد موکول گردد.

« کیانوش عیاری» در پاسخ به این سوال که "ویلای ساحلی" به لحاظ جذب مخاطب و گیشه چه وضعیتی خواهد داشت بیان کرد : از آنجا که در تولید این فیلم نسبت به آثار دیگر به مبحث گیشه سازی توجه زیادی داشتم، از این رو معتقدم این فیلم نه تنها در جذب مخاطب موفق خواهد بود، بلکه به لحاظ گیشه نیز فروش بالای ۱۴ میلیارد را سهم خود خواهد کرد.
در این فیلم که داستان آن راوی ماجراهای یک خانواده روستایی است که تصمیم می گیرند به عنوان سرایدار در یک ویلا مشغول به کار شوند، سعی شده با استفاده از تکنیک های سینمایی، احساسات و درون گرایی شخصیت‌های قصه ضمن روایت، مصورسازی شوند؛ همچنین" رضا عطاران"، "پژمان جمشیدی"، "ریما رامین‌فر"، "فرگل فربخش"، "یوسف خسروی"، "علی پناهی" " شووار کریم‌زاده"، " علی سرتیپی" و زنده‌یاد" کیومرث پوراحمد" بازیگران «ویلای ساحلی" هستند و شرکت" کنزاکس" حامی مالی "ویلای ساحلی" است و پخش سینمای این فیلم توسط شرکت "فیلمیران" انجام خواهد شد.

"عیاری" در ارتباط با آخرین سریال خود با عنوان" ۸۷متر" که پیش تر قرار بود از شبکه اول سیما پخش گردد بیان کرد:با آنکه قرار شد پخش این سریال از تلویزیون انجام نگردد، اما ۸۷ متر همچنان در انحصار صدا و سیماست، از این رو می‌توان گفت این سریال اثری بلاتکلیف است.

« ویلای ساحلی »  به فروش بالای 14 میلیارد تومان می رسد / مجموعه

لازم به ذکر است سریال" ۸۷متر" در سال ۹۶ تولید خود را آغاز کرد،  اما کیانوش عیاری و همکارانش به دلیل بودجه مجبور به توقیف تولید آن شدند و سرانجام ساخت این سریال پس از ۴ سال در دی ماه ۹۹ به پایان رسید، اما در زمان پخش به دلیل وجود صحنه‌های بسیار و مکرری از رفت و آمد حیوانات از جمله گربه‌ها به محیط خانه با ممیزی مواجه شد .

همچنین" کیانوش عیاری" قصد ساخت یک فیلم سینمایی و یک مینی‌سریال ۱۵قسمتی با نام «گروگان» را دارد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار