سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Tuesday, 30 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۹۰
تاریخ انتشار : ۵۵ : ۱۸ - ۱۸ تير ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، در شرایطی که باید مخاطبان تلویزیون در این روزهای گرم تابستان، شاهد سریال های جذاب و متنوع باشند،در کمال تعجب خبری از سریال های با کیفیت و خیابان خلوت کن نیست و مدت هاست این موضوع تبدیل به آرزو برای ما شده است . 

بازار داغ شبکه نمایش خانگی با از راه رسیدن ۳ سریال جدید و پایان یافتن سریال «منوچهر هادی»

روزگاری که با شروع فصل تابستان، بازار سریال های کمدی در شبکه های سیما گرم تر از هوای بیرون بود،اما این روزها سردی عجیبی در تلویزیون ملی کشورمان دیده میشود؛ همه نگاه ها اکنون به سمت سریال سازی در نمایش خانگی است. 

افرادی مانند رضا عطاران هم که از نبوغ بالایی در عرصه کمدی برخوردار هستند، مدتهاست که تصمیم گرفته اند تا از سریال سازی در تلویزیون فاصله بگیرند؛ هرچند نمی توان باور کرد که فردی مانند عطاران با وجود فراگیری مخاطب در تلویزیون، ساخت سریال در رسانه ملی را به یک پلفترم ترجیح ندهد. 

« دفتر یادداشت » عنوان سریال جدیدی است که با بازی رضا عطاران به زودی از پلتفرم « فیلم نت » پخش خواهد شد. تیزرها و عکسهایی که از این سریال در روزهای اخیر منتشر شد،حسابی در فضای مجازی مورد بحث قرار گفت. 

برخی از منتقدان هنوز سریال را ندیده اند، مثلا در همین رسانه ملی به انتقاد از نحوه انتشار تیزرهای تبلیغاتی « دفتر یادداشت » پرداخته اند؛ بهتر نیست رسانه ملی به جای پَنبه زدن چنین سریال هایی و تریبون دادن به منتقدانی که فقط به دنبال جنبه منفی اینگونه سریال ها هستند،خودش به فکر این باشد که شرایط را برای ساخت چنین سریال هایی در تلویزیون فراهم کند؟و با دعوت از فیلمسازانی مانند عطاران،مرضیه برومند،مهران غفوریان،ایرج طهماسب،حمید جبلی،بیژن بیرنگ،مهران مدیری و... مخاطبان تلویزیون را از تماشای آثار آنان بهره مند سازد؟

تعداد بازدید : 0

 

به راستی چرا دیگر اثری مانند شب های برره،ترش و شیرین،بزنگاه،قطار ابدی،زیر آسمان شهر،پاورچین،هتل،تهران 11 و بسیاری دیگر از آثاری که روزگاری در همین رسانه ملی ساخته  و پخش شد را نمی بینیم؟و چرا دیگر نباید ببینیم؟

همچنان که از نمایش خانگی خبر می رسد که مخاطبان این رسانه، به زودی شاهد آثار جذابی خواهند بود.

آنطور که خبرگزاری ایسنا خبرداده،با پایان سریال «نیوکمپ» منوچهر هادی، سه سریال جدید برای پخش از یکی از پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی آماده نمایش شدند.

«نیوکمپ» با حضور بازیگرانی چون حسن معجونی، اکبر عبدی، گیتی قاسمی، بهاره افشاری، ایمان صفا، حمید گودرزی، حامد آهنگی و ... در ۱۵ قسمت منتشر شد.

با پایان این مجموعه، سریال‌های جدید پلتفرم فیلیمو که به‌زودی منتشر خواهند شد به شرح زیر هستند:

سریال «بازنده» به کارگردانی و نویسندگی امین حسین‌پور و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور با بازی صابر ابر، سارا بهرامی، صدف اسپهبدی، رویا جاوید نیا، محمدعلی محمدی، پیمان قاسم خانی و علیرضا کمالی منتشر می‌شود.

بازار داغ شبکه نمایش خانگی با از راه رسیدن ۳ سریال جدید و پایان یافتن سریال «منوچهر هادی»

همچنین سریالی دیگر با عنوان «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری برای پخش از شبکه نمایش خانگی در حال آماده‌سازی است.

سجاد پهلوان‌زاده پیش از این، کارگردانی سریال «سقوط» را داشت که پخش این سریال نیز با مناقشه‌هایی با ساترا همراه بود و در نهایت تا قسمت پایانی منتشر شد.

بازار داغ شبکه نمایش خانگی با از راه رسیدن ۳ سریال جدید و پایان یافتن سریال «منوچهر هادی»

نادر فلاح، آرش فلاحت پیشه، ستاره پسیانی، رحمان باقریان، مهدی حسینی‌نیا، بهاره افشاری، الناز حبیبی، امیر نوروزی، بهزاد خلج و مهدی زمین پرداز از بازیگرانی هستند که در «حیثیت گمشده» ایفای نقش کرده اند.

سریال «زخم کاری ۲» هم به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان به زودی منتشر می شود.

بازار داغ شبکه نمایش خانگی با از راه رسیدن ۳ سریال جدید و پایان یافتن سریال «منوچهر هادی»

فصل اول این سریال در ژانر درام جنایی بر اساس رمان بیست «زخم کاری» نوشته محمود حسینی‌زاده ساخته شد و جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر و مهدی زمین پرداز از بازیگران فصل اول «زخم کاری» بودند.

تاکنون حضور بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک در گروه بازیگران فصل دوم این سریال قطعی شده و عکس گریم این بازیگران منتشر شده است.

بازار داغ شبکه نمایش خانگی با از راه رسیدن ۳ سریال جدید و پایان یافتن سریال «منوچهر هادی»

فصل اول «زخم کاری» در ۱۵ قسمت خرداد ۱۴۰۰ شروع شد و تا پایان شهریور ۱۴۰۰ به پایان رسید. قسمت‌هایی از این سریال در زمان انتشار با حذفیاتی همراه بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
حرمت‌شکنی ستاره؛ بازیکنی که یاغی شده!

درگیری لفظی زشت محمد صلاح با " یورگن کلوپ " پیش از ورود به زمین!+ فیلم

۱۷:۴۰  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه: مدیر جشنواره ملی فیلم اقوام در گفتگو با دیباچه:

جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی به یکی از جشنواره‌های معتبر کشور تبدیل خواهد شد

۱۶:۵۶  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سرمربی سابق تیم ملی تیراندازی در گفتگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

تیراندازی با همان ۴ سهمیه به المپیک می‌رود/ روند افت « جواد فروغی » بعد از بازی‌های المپیک توکیو ادامه دارد

۱۲:۱۸  -  ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
پربازدیدها
آخرین اخبار