يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Sunday, 28 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۸۲۲
تاریخ انتشار : ۵۱ : ۱۳ - ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
در واکنش به عملکرد ضعیف تیم‌ملی ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۳ مطرح شد

« علیرضا نادی »، بازیکن اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" در واکنش به عملکرد ضعیف تیم‌ملی ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ‌ملت‌های ۲۰۲۳ اظهار کرد: کسب این نتایج دلایل متفاوتی دارد ما نتوانستیم آنطور که شایسته بود نتیجه بگیریم. پیش‌بینی این بود که حداقل دو بُرد داشته باشیم، اما تنها پیروزی ما مقابل تیمِ چین رقم خورد. من فکر می‌کنم کادرِ فنی هنوز به آن ترکیب اصلی دست پیدا نکرده است. تعدادی از این بازیکنهای حاضر در مسابقات، دیر به تیم اضافه شدند و تیم آن هماهنگی لازم را نداشت.

بازیکن اسبق تیم ملی: زمان برای انتقاد از تیم‌ملی والیبال زیاد است/ تیم هر چه سریعتر باید به هماهنگی برسد

وی در رابطه با جوانگرایی انجام شده در تیم، گفت: بازیکن‌های جوانی که به تیم اضافه شدند، آینده خوبی دارند و باید به آن‌ها زمان دهیم. لیگ ملت‌ها بهترین فرصت برای حضور این بازیکنان جوان است. تیم ایتالیا هم ترکیب جدیدی دارد و جز یکی دو بازیکن همه اولین حضورشان را در مسابقات بین‌المللی تجربه می‌کنند. البته این بازیکنان خیلی زود خودشان را با شرایط بازی‌ها وفق دادند و در دو مسابقه حریفان را شکست دادند.

نادی در ادامه تاکید کرد: باید بازیکنان و کادر فنی خیلی سریع به هماهنگی لازم برسند تا در هفته آینده شاهد نتایج بهتری باشیم. ببینید ما بازیکن‌های جوان و خوبی داریم. مانند علی حاجی‌پور و پوریا حسین خانزاده که در حمله عملکرد خیلی خوبی دارند به ویژه حاجی‌پور که زمان‌هایی که به تیم اضافه می‌شود، شرایط امتیازگیری‌مان به خصوص در حمله بهتر می‌شود. « خانزاده » هم در حمله و سرویس از شرایط خوبی برخوردار است اما در دریافت کمی ضعف دارد و کادر فنی معمولا او را برای دریافت تغییر می‌دهد، اما هر دو واقعا در حمله پدیده هستند. البته این پدیده بودن را باید در خدمت تیم در آورند و به نتایج هم فکر کنند و برای کسب نتیجه به تیم کمک کنند.

نادی با بیان اینکه هفته‌های پیش‌رو برای با نتایج خوبی همراه خواهد بود، گفت: شک نکنید که در ادامه رقابت‌ها تیم ملی والیبال ایران، بازی بهتر و با کیفیت‌تری ارائه خواهد داد. همان‌طور که در مسابقه برابر ژاپن خوب نبودیم و غیر از سِت دوم بازی جذابی ارائه ندادیم. در مسابقه با لهستان پیشرفت کردیم و با اختلاف یکی دو امتیاز آن هم به دلیل اشتباه فردی مسابقه را واگذار کردیم. در دیدار با چین پیروز شدیم اما برابر اسلوونی مقداری در دریافت اول با مشکل مواجه شدیم.

کاپیتان پیشین تیم‌ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در این شرایط این است که از تیم حمایت کنیم. نقد در کوران مسابقات، کمکی به تیم‌ملی نمی‌کند. باید صبور باشیم اگر تیم نتیجه نگرفت بعد از پایان رقابت‌ها زمان برای نقد و تجزیه و تحلیل بسیار است. امسال سال شلوغی برای والیبال‌مان است باید از تیم حمایت کنیم تا بتواند این روزهای سخت و شلوغ را با موفقیت پشت سربگذارد. 

گفتگو از : فریبا جلیل خانی

برچسب ها: والیبال ، لیگ ملت‌ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
دبیر هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه در گفتگو با دیباچه؛

فضای آموزش طنز در کشور بسیار ضعیف است

۱۱:۲۵  -  ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کاپیتان تیم فوتبال خاتون بم در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

قهرمانی تیم، در نبود ملیکا محمدی برایمان تلخ شد | رقبا همه از تیم‌های با اصالت فوتبال بودند

۱۱:۵۷  -  ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با رئیس موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس

یکی از چشم انداز‌های میان مدت موزه بین المللی استکبار ستیزی طبس، راه اندازی فرودگاه صحرای طبس است

۱۴:۳۲  -  ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳