سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳  |  Tuesday, 16 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۷۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ : ۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲

دیباچه- معصومه شمسینی غیاثوند: رویداد ملی «زنگ بهشت» به منظور فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی در مدارس در نظر دارد که طرح‌ها و دستاوردهای مبلغان و طلاب در محیط مدرسه را شناسایی و مقدمات تقویت و توسعه این خلاقیت و نوآوری‌ها را به وجود بیاورد؛ این رویداد ملی با همکاری مشترک دفتر تبلیغات اسلامی تهران، مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق و ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام حمید نیکزاد، مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش و دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در رابطه با برگزاری رویداد ملی «زنگ بهشت» به دیباچه می‌گوید: از ایده‌های هنری طلاب شامل هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی؛ گرافیک، شعر و داستان نویی برای کمک به آموزش و پرورش در رویداد ملی «زنگ بهشت» استقبال می‌شود و محدودیتی برای ارسال آثار از سراسر کشور به این رویداد ملی وجود ندارد.

مشاور عالی وزیر آموزش و پرورش افزود:  در یک سال اخیر حضور طلاب در آموزش و پرورش رشد بسیار چشمگیری داشته و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در مورد جذابیت کار فرهنگی برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی مخاطبان، رویداد ملی «زنگ بهشت» برگزار می‌شود.

رویداد ملی «زنگ بهشت» به منظور فعالیت‌های تبلیغی و تربیتی در مدارس برگزار می‌شود/ ایده‌های هنری طلاب برای کمک به آموزش و پرورش مورد استقبال قرار می‌گیرد

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: حضور طلاب در مدارس و  بین دانش‌آموزان در سراسر کشور و انجام فعالیت‌های تبلیغی اعم از طرح امین، تدریس و معلمی، اقامه نماز جماعت و تبلیغ‌های مناسبتی، فرصتی ایجاد کرده است که طلبه‌ها در زمینه تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی در مدارس و در بین دانش‌آموزان فعالیت شایسته‌ای را داشته باشند.

حجت‌الاسلام نیکزاد، باتاکید بر استفاده از ایده‌های جذاب این رویداد ملی گفت: شناسایی طرح‌ها و ایده‌های جذاب، تقدیر از طرح‌ها و رویدادهای برتر، ایجاد شرایط مستندسازی مؤثر، تسهیلات برای تولید و خدمات نوآورانه طلاب، کمک به رشد تیم‌های طرح‌های نوآورانه خلاق، مشاور دادن به طرح‌های از اهداف این رویداد است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر اینکه بنای دانش‌بنیان بودن در این طرح برای ما مهم است، تصریح کرد: اهداف فراوانی در این رویداد ملی دنبال می‌شود از جمله اینکه از خرد جمعی همه مبلغان برای این رویداد استفاده شود. طلاب و روحانیون به دلیل اینکه در فضای فرهنگی حضور داشته‌اند  بهتر می‌توانند به این ایده‌ها دست پیدا کنند.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، طلاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲