جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۷۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ : ۱۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲

« رضا زندی » سرپرست ریاست فدراسیون سوارکاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی "دیباچه" درخصوص برنامه‌های پیش‌روی این فدراسیون در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده و تایید فدراسیون جهانی کشورمان، امسال میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی (FEI چالنج) خواهد بود. این مسابقات به میزبانی تهران برگزار خواهد شد امیدوارم بتوانیم یک میزبانی خوب را داشته باشیم.

برای فینال مسابقات جهانی سوارکاری سخت‌گیری خاصی نداریم/ تلاش می‌کنیم میزبان شایسته‌ای باشیم

وی در ادامه با اشاره به برنامه فدراسیون در رابطه با گسترش رشته سوارکاری در کشور توضیح داد: امسال رقابت‌های مختلفی به ویژه در بخش کورس به میزبانی استان‌های یزد، اصفهان در شهر گلپایگان و خوزستان داشتیم و درصورت تامین و آماده‌سازی زیرساخت‌ها آماده میزبانی مسابقات کشوری در استان آذربایجان‌غربی هم هستیم. در ماه‌های آینده شاهد برگزاری مسابقات داخلی چون سی اس آی در نوروزآباد، تور پرش در تهران و مسابقات قهرمانی کشور در بخش استقامت در استان لرستان خواهیم بود ضمن اینکه میزبانی مسابقات فینال پرش (FEI چالنج) در پاییز امسال به ایران اختصاص یافته و سوارکاران بیست کشور در این رقابت‌ها شرکت خواهند داشت.

سرپرست فدراسیون سوارکاری در پاسخ به این پرسش که آیا ایران هم همان سخت‌گیری‌هایی که دیگر کشورها به تیم‌های ایرانی دارند را خواهد داشت؟ گفت: ببینید برای این مسابقات فینال جهانی بحث قرنطینه اسب‌ها مطرح است و قاعدتا اسب‌ها در داخل کشور به سوارکاران داده خواهد شد و هیچ کشوری با خودش اسب نخواهد آورد. با توجه به اینکه نخستین بار است که این رویداد به میزبانی ایران برگزار خواهد شد نظارت فدراسیون‌ جهانی روی این رویداد بیشتر خواهد بود‌ بنابراین تمام تلاش ما این خواهد بود که میزبانی شایسته‌ای را داشته باشیم.

زندی در  پایان با اشاره به برگزاری مسابقات جام ققنوس خاطر نشان کرد: این رویداد طی پنج روز در رشته پرش با اسب در باشگاه سوارکاری بام استاد رضایی و به صورت کشوری در  ۱۹ رده برگزار شد که در پایان  مجموعا  بیش از ۶۰۰ میلیون تومان جوایز نقدی و غیر نقدی به همراه کاپ و حمایل قهرمان و رُزِت به مقام‌های برتر اهدا شد. استقبال خوبی را در این جام شاهد بودیم.

گفت و گو از : فریبا جلیل خانی

برچسب ها: سوارکاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳