جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۷۱۲
تاریخ انتشار : ۵۹ : ۱۶ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه، مدتهاست که رسانه ملی به دلیل سیاست های مبتنی بر اعمال سلیقه های شخصی مدیران اش ،مجریان تراز اول خود را بایکوت کرده و این باعث شده تا در برنامه های مختلف این سازمان شاهد حضور مجریان تازه کار آن هم با خطاهای فاحش در بحث فن بیان باشیم؛کار برخی به جایی می رسد که گاهی این مجریان به دلیل همان بی تجربه بودن و عدم آشنایی از حوزه اجرا، کلماتی را به زبان بیاورند که برای صدا و سیما دردسرساز شود و در برخی از مواقع هم کار به شکایت و شکایت کشی کشیده شود که  در سالهای اخیر نمونه های زیادی را دیده ایم. 

بازیگر خانم سریال مهران مدیری، سر از اجرای یک برنامه آشپزی درآورد!

از طرفی، موضوع جذاب بودن مجری هم جزو موارد مهمی است که اساسا مدیران صدا و سیما به آن باید توجه کنند و بعضا دیده ایم که برای جبران این ضعف به سراغ بازیگران و چهره هایی می روند که مخاطبان با آنها خاطره ای هم داشته باشند. 

مانند نمونه اخیری که رسانه ای شد و گفته می شود لاله صبوری بازیگری که سالها پیش در برخی از آثار مهران مدیری ایفای نقش کرده، اجرای فصل سوم مسابقه «آشپزی با مامان» را بر عهده دارد ؛برنامه ای که از این هفته روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

بازیگر خانم سریال مهران مدیری، سر از اجرای یک برنامه آشپزی درآورد!

یا حضور دوباره پژمان بازغی در برنامه « کودک شو » که به دلیل موفقیت این بازیگر در جلب نظر مخاطبان ، از او خواسته شد تا مجدد اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد. 

هرچند حضور سلبریتی ها در مقام مجری، بارها با مصاحبه های تند و واکنش های مجریان قدیمی رسانه ملی مواجه شده و برخی از آنها بر این باور بودند که به دلیل عدم شناخت بازیگر از دنیای مجری گری، آنها توانایی کافی برای اجرای موفق یک برنامه تلویزیونی را ندارند؛ موضوعی که گاه به حقیقت پیوسته اما نمونه های موفقی را می توان نام برد که خلاف این موضوع را ثابت می کند.چهره هایی مانند رامبد جوان،مهران مدیری، اشکان خطیبی، بهمن هاشمی، حسین رفیعی،هومن حاجی عبداللهی،محمدرضا گلزار،فلورا سام،سام درخشانی،سروش صحت، اکبر عبدی،داریوش کاردان،مهران غفوریان، علیرضا خمسه،فرزاد حسنی.

بازیگر خانم سریال مهران مدیری، سر از اجرای یک برنامه آشپزی درآورد!

با اشاره به لیست پرتعدادی که در متن بالا به آن اشاره شد باید دید آیا این روندی که مدیران سازمان صدا و سیما در پیش گرفته اند می تواند با حضور چهره های خاطره ساز در تلویزیون به افزایش بینندگان این رسانه کمک کند یا خیر؟

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳