پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Thursday, 25 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۶۹۵
تاریخ انتشار : ۵۳ : ۱۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
محمد جواد معنوی‌نژاد در گفتگو با "دیباچه"مطرح کرد؛

محمد جواد معنوی نژاد، عضو تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه»، درخصوص شرایط اردو‌های تیم‌ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم،بچه‌ها همه با انگیزه تمرین می‌کنند. امیدوارم بتوانیم به آن آمادگی که مد نظر کادر فنی است دست پیدا کنیم تا بتوانیم حضور پر قدرتی را در مسابقات پیش رو داشته باشیم.

او با بیان اینکه نتیجه مسابقات لیگ ملت‌های اهمیت بالایی دارد گفت: امسال روز‌های شلوغی داریم و مهمترین رویدادی که باید خیلی قوی ظاهر شویم، رقابت‌های انتخابی المپیک خواهد بود که باید سهمیه حضور در بازی‌های پاریس را به دست بیاوریم. لازمه رسیدن به این مرحله این است که ابتدا در لیگ ملت‌ها قوی ظاهر شویم تا در ادامه با انگیزه‌تر برای بازی‌های آسیایی هانگژو و انتخابی المپیک آماده شویم.

شرایط خوبی در لیگ فرانسه داشتم/ تیم‌ملی نیاز به پوست‌اندازی داشت

دریافت کننده قدرتی تیم ملی در ادامه در خصوص اهمیت بازی‌های تدارکاتی بیان کرد: سال گذشته ما بدون بازی تدارکاتی در لیگ ملت‌ها بازی کردیم، ولی امسال خوشبختانه این مسئله حل شده است و قرار است دو بازی با تیم ملی ترکیه داشته باشیم و حتی کادر فنی در تلاش است که در ادامه بتوانیم مقابل تیم ملی فرانسه نیز خودمان را محک بزنیم. این بازی‌ها مسلما در روند آماده سازی تیم کمک خواهد کرد.

معنوی نژاد در واکنش به عدم حضور بازیکنان با تجربه در تیم ملی توضیح داد: همانطور که می‌بینید دو سال است که دیگر بازیکن‌های با تجربه کنار تیم ملی نیستند و طبیعی است که این جوانگرایی و پوست اندازی برای هر تیمی و هر کشوری یک روزی رخ می‌دهد؛ برای تیم ایران هم در این دو سال شاهد این پوست اندازی هستیم. ترکیب بازیکن‌های جوان و با انگیزه با تعدادی از بازیکن‌ها با تجربه ترکیب مناسبی است که حتما در آینده به والیبال کشورمان کمک خواهد کرد.

بازیکن تیم استاده پویتوین پویتیرز فرانسه در مورد قرارداد خود برای فصل آینده گفت: سال خوبی را فرانسه پشت سر گذاشتم. همه چیز به خوبی پیش رفت. برای سال جدید هم پیشنهاد دارم البته از تیم‌های ایرانی هم پیشنهاد‌هایی وجود دارد، ولی قطعا جایی خواهم بود که از هر نظر شرایط ایده آلی داشته باشد.

 گفتگو از : فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳