جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 29 March 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۶۴۸
تاریخ انتشار : ۴۷ : ۱۳ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه،مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» درباره این شایعه که حضور شخصیت روحانی با بازی هومن حاج‌عبداللهی در این فصل منوط به نپوشیدن لباس روحانیت بوده است عنوان کرد: «در فصل‌های دوم تا سوم، در قصه جایی برای حضور این شخصیت نداشتیم. ضمن اینکه آقای حاج‌عبداللهی هم درگیر چند پروژه دیگر بودند. در این فصل هم چون فقط بحث داوری مسابقه فوتبال بین ده بالا و پایین را داشتیم دیگر نیازی به اینکه با لباس روحانیت در داستان حضور داشته باشند نبود.»

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» به کارگردانی سعید آقاخانی که فصل چهارم آن در نوروز ۱۴۰۲ پخش شد درباره دلیل اضافه نکردن بازیگران مشهور به ترکیب بازیگران در فصل جدید این سریال توضیح داد: «از همان فصل اول به این نتیجه رسیدیم که قصه سریال و توانایی‌های بازیگران آن، به اندازه‌ای هست که نیاز به اضافه کردن چهره‌های شناخته‌شده در فصل‌های بعدی نباشد. جالب است که برای برخی از این نقش‌ها در ابتدا بازیگران نام‌آشنا در نظر گرفته بودیم اما در همان یکی دو روز اول که به کار اضافه شدند متوجه شدیم که جنس بازی آن‌ها به فضا و جنس بازیگران دیگر نمی‌خورد. بنابراین از آن‌ها عذرخواهی کردیم و از همان بازیگران ناآشنا بهره بردیم.»

هومن حاج‌عبداللهی از پوشیدن لباس روحانیت منع شد؟

وی افزود: «به این ترتیب به جز چند مورد خاص، بازیگر مشهوری را به جمع بازیگران اضافه نکردیم. خوشبختانه این رویکرد جواب داد. مردم هم این شخصیت‌ها و بازی بازیگران آنها را پسندیده و با آن ارتباط برقرار کرده‌اند. این موضوع که بازی بازیگران از بافت کلی قصه بیرون نزند، برای ما اولویت داشت.»

مدیر پیشین شبکه یک درباره همکاری با عوامل این مجموعه یادآور شد: «در این چهار سال و در جریان ساخت چهار فصل «نون‌خ» به‌عنوان تهیه‌کننده، ارتباط متقابل خوبی بین ما برقرار بوده است. خدا را شکر از ویژگی‌ها و شکل کار همدیگر اطلاع داریم و هماهنگی خوبی بین ما به وجود آمده است که امیدوارم همچنان ادامه پیدا کند.»

وی درباره استقبال رئیس صداوسیما از ساخت فصل پنجم این مجموعه هم اظهار کرد: «آقای جبلی رئیس محترم سازمان از من خواستند که فصل پنجم «نون خ» هم ساخته شود و حتماً فرهنگ و آداب و رسوم قوم عزیز کُرد در آن محوریت داشته باشد. البته هنوز صحبت جدیدی با آقای آقاخانی و سایر عوامل در این زمینه نداشته‌ایم؛ ان‌شاالله در روزهای آینده در این زمینه جلساتی خواهیم داشت تا ببینیم کار به چه شکلی ادامه پیدا خواهد کرد.»

تهیه‌کننده «نون خ» درباره علت جدایی حسن معجونی از بازیگران فصل چهارم این مجموعه برخلاف اطلاع‌رسانی‌های صورت‌گرفته نیز گفت: «هیچ نکته خاصی در کار نبود. در ابتدا قرار بود در خدمت ایشان هم باشیم اما درگیر یک عمل جراحی سخت شدند و به زمان آغاز تولید سریال نرسیدند و عذرخواهی کردند و آقای بنفشه‌خواه جایگزین ایشان شدند.»

فرجی همچنین درباره این شایعه که حضور شخصیت روحانی با بازی هومن حاج عبداللهی در این فصل منوط به نپوشیدن لباس روحانیت بوده است نیز عنوان کرد: «در فصل‌های دوم تا سوم، در قصه جایی برای حضور این شخصیت نداشتیم. ضمن اینکه آقای حاج‌عبداللهی هم درگیر چند پروژه دیگر بودند. در این فصل هم چون فقط بحث داوری مسابقه فوتبال بین ده بالا و پایین را داشتیم دیگر نیازی به اینکه با لباس روحانیت در داستان حضور داشته باشند نبود.»

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
صحبت‌های احساسی مارال بنی آدم، در گفتگو با ویژه برنامه «مدیا»

پروین اعتصامی، قبل از اینکه یک شاعر و ادیب باشد، یک انسان بوده است!

۱۵:۱۸  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با سعید الهی تهیه کننده فیلم‌های سینمایی میرو و قویدل

مطمئنم شهید آوینی اگر زنده بود، به مستند «قویدل» جایزه می‌داد / باید باور کنیم که در اتاق شیشه‌ای زندگی می‌کنیم

۱۳:۱۱  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گلر تیم ملی هندبال در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

مربیان خارجی تاثیر مثبتی بر روی تیم ملی داشتند/ وقتی توپ گل نمی‌شود، مقصر مربی نیست

۱۱:۳۸  -  ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفتگو با دیباچه:

انجمن موسیقی فعالی در استان تهران نداریم/ موسیقی نسبت به تئاتر و هنرهای تجسمی مظلوم‌تر است

۱۱:۱۷  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
گفتگو ویژه برنامه مدیا با «خسرو احمدی» که دهه شصتی‌ها او را به نام «دولنگ» می‌شناسند

متاسفانه تلویزیون برای کودکان امروزی هیچ برنامه خوبی ندارد!

۱۳:۰۷  -  ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
صحبت‌های انتقادی حسین عابدینی بازیگر سریال « بچه های مدرسه همت » علیه «مهران رجبی»

«مهران رجبی» کنترات برداشته، نباید فقط پولو ببینه و با کله شیرجه بزنه؛ بازیگری را با بیزینس اشتباه گرفته!

۱۶:۵۳  -  ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با دیباچه مطرح کرد؛

هدف اصلی جشنواره ی « رای ملت » تببین گری و جهاد تبیین است/ پای جشنواره "رای ملت" به انتخابات ریاست جمهوری کشیده می‌شود!

۱۳:۰۸  -  ۱۰ اسفند ۱۴۰۲