جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Friday, 26 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۳ : ۱۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

اینستاگرام برای جذب تولیدکنندگان محتوا، قابلیت‌ها و ابزارهایی را به بخش Reels اضافه کرده است تا رقابت جدی‌تری با تیک‌تاک داشته باشد.

به گزارش دیباچه،اینستاگرام امروز از چند قابلیت جدید برای بخش Reels رونمایی کرد تا رقابت با تیک‌تاک را افزایش دهد. این قابلیت‌ها شامل روش‌های جدید ویرایش ویدیو و پیداکردن محتواهای داغ هستند و می‌خواهند به افزایش جذابیت این بخش کمک کنند.

بزرگ‌ترین تغییر در بخش ریلز اینستاگرام به بحث ویرایش ویدیو مربوط می‌شود. کاربران اکنون می‌توانند ویدیوهای خود را دستکاری کنند و در همان صفحه به آن صدا، استیکر و متن اضافه کنند. تصاویری که از این ویژگی جدید منتشر شده‌اند، امکانی برای ویرایش خط زمانی ویدیوها را نشان می‌دهند که شبیه به قابلیتی در تیک‌تاک است.

ریلز اینستاگرام با قابلیت‌های تازه‌ای از راه می‌رسد

یکی از ویژگی‌های تیک‌تاک که باعث شد پلتفرم جذابی برای تولید محتوا باشد، دسترسی سریع به ترندها و چالش‌ها بود تا تولیدکنندگان محتوا بتوانند محتوایی شبیه آن‌ها را تولید کنند. حالا اینستاگرام هم به روشی تازه برای یافتن این ویدیوها مجهز شده است. کاربران اکنون به صفحه جدیدی دسترسی پیدا می‌کنند که هشتگ‌ها و آهنگ‌های داغ در اینستاگرام را نشان می‌دهد.

اینستاگرام در پی جذب تولیدکنندگان محتوا برای بخش Reels است

به‌علاوه، می‌توان دید که چه تعداد ویدیو از یک آهنگ خاص استفاده کرده‌اند و البته این امکان برای کاربران فراهم شده است تا آهنگ ویدیوها را برای استفاده‌های بعدی خود ذخیره کرده یا آن‌ها را به‌طور مستقیم به ویدیوهای خود اضافه کنند.

 

ریلز اینستاگرام با قابلیت‌های تازه‌ای از راه می‌رسد

در این آپدیت از ابزارهایی برای تحلیل عملکرد محتواها و تعامل با مخاطبان هم رونمایی شده است. یکی از این ابزارهای تحلیلی نشان می‌دهد که کاربران مجموعاً چقدر زمان را صرف تماشای یک Reel کرده‌اند. این اطلاعات شامل بازپخش‌ها و میانگین زمان تماشای محتواها می‌شود. همچنین اگر کاربری شما را از طریق یک ویدیوی Reel دنبال کند، این موضوع به اطلاعتان خواهد رسید.

اینستاگرام و تیک‌تاک همواره با چالش جلب رضایت تولیدکنندگان محتوا در بحث درآمدزایی روبه‌رو بوده‌اند. یکی از راهکارها برای حل این مشکل، ارائه قابلیت حمایت مالی از سمت طرفداران بود که توسط هر دو پلتفرم اجرا شد. حالا در به‌روزرسانی‌های امروز اینستاگرام ویژگی جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد تا ببینند کدام کاربران از آن‌ها حمایت مالی کرده‌اند تا شاید به‌نحوی بتوانند از آن‌ها سپاس‌گزاری کنند.

منبع : دیجیاتو 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
به بهانه پخش سریال "نون خ"، دیباچه بررسی کرد

آیا احیای طنز‌های تلویزیونی، تضمینی بر بازگشت مخاطب به سمت صداوسیماست؟

۱۷:۲۰  -  ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مسئول کمیته رتبه‌بندی مرشدان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در گفتگو با دیباچه:

ورزش زورخانه ای باید به المپیک راه پیدا کند/ هزاران سال است ورزش باستانی از موسیقی و آوای حماسی بهره می‌برد

۱۷:۵۴  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در گفت‌وگو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تیم ملی در گروه مرگ قرار دارد/ بازی با تیم‌های اروپایی محک خوبی است

۱۸:۱۷  -  ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳