جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳  |  Friday, 19 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۵۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ : ۱۶ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۲

حمید درخشان کارشناس فوتبال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی «دیباچه» درخصوص پیروزی مدعیان قهرمانی در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر عنوان کرد: اصولا همیشه تعطیلات وقفه‌ای را در روند موفقیت تیمها به وجود می آورد ولی امسال دیدیم که اکثر تیمها هم بازی تدارکاتیدر این ایام داشتند و هم بازیهای خوبی را در جریان بازیهای لیگ به نمایش گذاشتند که منجر به برد هر چهار مدعی اصلی لیگ هم شد.

قهرمان لیگ تیمی است که لغزش نداشته باشد/ پرسپولیس محکوم به برد است

وی افزود: لیگ خوبی داریم؛ یکسری تیمها که به سقوط نزدیک هستند در پایین جدول برای بقا تلاش می کنند اما رقابت و جذابیت اصلی در بالای جدول و بین تیمهای سپاهان، پرسپولیس، استقلال و گل گهر سیرجان است که برای جام میجنگند. سپاهان در هفته ای که گذشت بازی حساس و سختی را با صنعت نفت پشت سرگذاشت، استقلال و گل گهر بازی چندان سختی نداشتند وشرایط برای سرخپوشان هم آسان نبود ولی نتیجه هر چهار تیم به برد منجر شد که همین امر هیجان لیگ را در هفته های پایانی بالا برده است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به شیوه بازی این تیم مقابل مس رفسنجان در جریان برد یک بر صفر خارج از خانه سرخپوشان، گفت: پرسپولیس در این دیدار به ویژه در نیمه نخست، بازی خوبی را از خود نشان داد ظاهر شد،ولی چون به سه امتیاز این بازی نیاز ویژه‌ای داشت، در نیمه دوم با احتیاط بیشتری بازی کرد که همین امر باعث شد بازی خوبی را نبینیم. این شیوه بازی اگر ادامه یابد برای پرسپولیس دردسرساز خواهد بود؛ در همین بازی هم دیدیم که حتی ممکن بود با این روش بازی، گل هم بخورد. پرسپولیس برای اینکه بخواهد بین مدعیان باقی بماند باید تلاش بیشتری داشته باشد.
این پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به دیدار سرخپوشان با ملوان در هفته بیست و پنجم لیگ اظهار داشت: ملوان با توجه به جایگاهی که در جدول دارد تیم سرسختی نیست اما با توجه به موقعیت حساس هر دو تیم، پرسپولیس کار آسانی نخواهد داشت و در این دارد محکوم به برد است.

حمید درخشان در پاسخ به این پرسش که شانس قهرمانی کدام تیم بالاتر از بقیه است گفت: در حال حاضر اولویت اول با سپاهان است و سرخابی ها تقریبا شرایط مشابهی دارند. از دید من قهرمانی برای تیمی است که لغزش نداشته باشد. بازیهای هفته‌های آینده مهم است؛ هر تیمی که بلغزد در حقیقت چند قدمی از جام دور خواهد شد. در این هفته های پایانی باید هر چهار تیم بپذیرند که هر بازی حکم فینال را دارد.

گفتگو از : فریبا جلیل خانی 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار