شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳  |  Saturday, 20 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۵۷۶
تاریخ انتشار : ۴۱ : ۱۵ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

به گزارش دیباچه،در این شماره از خبرهای کوتاه حوزه نمایش،ابتدا به خبر جعلی حضور ستارگان هالیوود در فیلم جدید اصغر فرهادی می پردازیم. 

آنطور که در برخی از رسانه های خبری به غلط و به نقل از هالیوود ریپورتر خبر داده اند ،اصغر فرهادی  قصد دارد فیلم جدیدش را در آمریکا و با حضور آل پاچینو و آنا دِ آرماس ستارگان هالیوود بسازد.

اخبار کوتاه حوزه نمایش  / پاسخ منفی هانیه توسلی به سازندگان سریال « زخم کاری» / آیا « مهدویان» برای بازگشت او صبر می کند؟

البته این موضوع و انتشار اخبار جعلی در مورد اصغر فرهادی تازگی ندارد و او بارها نسبت به انتشار اینگونه اخبار زرد و فیک در مورد ساخت آثارش واکنش نشان داده است . 

 از روز گذشته (۱۳ فروردین) خبری در فضای مجازی و به نقل از نشریه معتبر سینمایی هالیوود ریپورتر مبنی بر ساخت فیلم جدید اصغر فرهادی در آمریکا با حضور «آل پاچینو» و «آنا د آرماس» (بازیگر نقش مریلین مونرو در فیلم بلوند) منتشر شد اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که این خبر وجود خارجی ندارد و در سایت این نشریه معتبر سینمایی چنین خبری درج نشده است و به نظر می‌رسد یک شوخی یا دروغ سیزده باشد.

این خبر با پایان تعطیلات نوروز از امروز (دوشنبه) با سرعت بیشتری در حال دست به دست شدن در شبکه‌های اجتماعی و حتی خبرگزاری‌ها است.

اصغر فرهادی هنوز هیچ واکنشی به این خبر نداشته است و بر اساس اطلاعات مندرج در سایت IMDb نیز آخرین پروژه فرهادی فیلم «قهرمان» است و هنوز جزئیاتی از پروژه جدید این سینماگر ایرانی منتشر نشده است.

اعطای جایزه ۶۰ هزار دلاری به فیلم «بی مادر»

 نخستین ساخته بلند مرتضی فاطمی، به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و علی اوجی در چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم بنگلور (bengaluru international film festival ) جایزه بهترین فیلم بخش مسابقه آسیایی را دریافت کرد.

این جایزه به طور مشترک به فیلم‌های «بی‌مادر» از ایران و «قبل، اینک و بعد» ساخته کامیلا آندینی (برنده جایزه خرس نقره‌ای از جشنواره برلین) اهداء شد. «بی‌مادر» پیش از این در دو جشنواره داکا (بنگلادش) و Crossing The Screen (انگلستان) نیز جایزه بهترین فیلم را به خود اختصاص داده بود.

اخبار کوتاه حوزه نمایش  / پاسخ منفی هانیه توسلی به سازندگان سریال « زخم کاری» / آیا « مهدویان» برای بازگشت او صبر می کند؟

جشنواره بین‌المللی فیلم بنگلور که از ۲۲ تا ۳۰ مارس برگزار شد، از جشنواره‌های رقابتی بین‌المللی با تمرکز خاص تقویم FIAPF است که در بخش اصلی بر رقابت فیلم‌های آسیایی متمرکز است و در این دوره در بخش نمایشی آن فیلم‌هایی همچون «همه‌چیز، همه‌جا و به یکباره»، «آرژانتین ۱۹۸۵»، «نهنگ» و «برادران لیلا» به نمایش درآمدند و در بخش رقابتی چهارده فیلم از جمله «جنگ جهانی سوم» و «شهربانو» و «بی‌مادر» از ایران حضور داشتند که «بی‌مادر» برنده جایزه بهترین فیلم و جایزه نقدی پنج میلیون روپیه‌ای ( ۶۰ هزار دلاری) این رقابت شد.

پاسخ منفی هانیه توسلی به سازندگان سریال « زخم کاری»

آنطور که هانیه توسلی در اینستاگرامش خبرداده ،اعلام کرده که برای مدتی قرار نیست در اثری حضور داشته باشد چراکه نه حال خودش خوش است و نه حال جامعه!

او در جای دیگری، از پاسخ منفی اش به سازندگان سریال « زخم کاری » برای ادامه بازی در نقش منصوره ریزآبادی اشاره می کند.البته باید دید مهدویان و تهیه کننده این اثر به اندازه کافی زمان در اختیار توسلی قرار می دهند که او در تصمیمش تجدید نظر کند یا خیر.

اخبار کوتاه حوزه نمایش  / پاسخ منفی هانیه توسلی به سازندگان سریال « زخم کاری» / آیا « مهدویان» برای بازگشت او صبر می کند؟

او اینطور نوشته است :

«راستش من فعلا قرار نیست بازی کنم. حالم خوش نیست. نه تئاتری در کاره، نه فیلمی، نه سریالی. تئاتری رو در مرداد ۱۴۰۱ قرارداد بسته بودم برای اجرا در فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۲ که با توجه به شرایط جامعه و حال روحی خودم عذرخواهی کردم. صحبتی هم برای حضور در ادامه نقشم در «زخم‌کاری» کردن با من که اونم عذرخواهی کردم و گفتن زمان داریم و باز فکر کن. همین. وضعیت من فعلا همینه. نمی‌دونم تا چه زمانی ولی به هر حال این روزها اگه خبری دیدین که مربوط به حضور من به عنوان بازیگر در کاری بود اون خبر درست نیست. به امید روزهای بهتر.»

ا

نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار