پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳  |  Thursday, 18 April 2024

دیباچه

کد خبر: ۵۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۳ : ۱۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
اختصاصی دیباچه| اعتراض تهیه کننده فیلم سینمایی « یادگار جنوب» به نحوه میزبانی جشنواره فیلم فجر!

زهرا فرود :"مجتبی رشوند" تهیه کننده فیلم سینمایی "یادگار جنوب" از میزبانی همزمان تازه‌ترین اثر سینمایی خود در برج میلاد و پردیس سینمایی ملت اظهار نارضایتی کرد.

"مجتبی رشوند "به خبرنگار دیباچه گفت :نمیدانم این عداوت نسبت به تنها فیلم مستقل جشنواره چهل و یکم فجر از کجا نشأت گرفته ،مگر ممکن است "یادگار جنوب" در روز دوم جشنواره فیلم فجر به طور همزمان در ساعت ۱۹ میزبان کاخ جشنواره و پردیس سینمایی ملت باشد .

اوافزود : از وقتی چنین تصمیمی برای این فیلم اتخاذ شده، پیگیری های بسیاری انجام دادم؛ در صورتی که در ابتدا هیچ کسی حتی حاضر نشد جواب سلامم را بدهد، چه برسد به اینکه علت این میزبانیِ همزمان را مرتفع نماید. البته هم اکنون قول مساعد داده شده که یا روز اکران را تغییر دهند یا نوع میزبانی را.

اگر میزبانی خوبی نشود،قید حضور در جشنواره را می زنم / شنیده های خبرنگار دیباچه  : بازیگران چهره « یادگار جنوب » به نشست خبری نمی روند!

رشوند اظهارداشت: اگر برای میزبانی "یادگار جنوب" تمهیدی درست صورت نگیرد، از حضور در پردیس سینمایی ملت و میان اهالی رسانه صرف‌نظر خواهم کرد؛اگرچه دوست دارم بین آنها به تماشای این فیلم بنشینم .البته اهالی رسانه بدانند حضور نیافتنم در کنار آنها فقط به جهت ناراحتی از نوع میزبانی این فیلم است وگرنه، پای هیچ مسئله دیگری در کار نیست.

او در ارتباط با سبک یادگار جنوب گفت: این اثر برخلاف عنوان خود در ژانر دفاع مقدس به تولید نرسیده و در ساخت آن هیچگونه کم فروشی از هر لحاظ صورت نگرفته و بهتر است گفتگوی بیشتر پیرامون آن به بعد از تماشای کار موکول شود .به هر حال امیدوارم یادگار جنوب مورد پسند واقع گردد.

همچنین شنیده های خبرنگار دیباچه حاکیست ، از آنجا که جشنواره چهل و یکم فجر به‌خودی‌خود به دلیل مطرح بودن موضوعاتی چون عدم مشارکت برخی از اهالی سینما ،مترصد حاشیه است، طبق اطلاعات دریافتی از منابع خبری موثق ،اکثربازیگران چهره فیلم سینمایی یادگار جنوب به دلیل به وجود نیامدن حواشی بیشتر، از حضور در نشست خبری  صرف نظر خواهند کرد.
گفتنی است علاوه بر موضوع « عدم مشارکت » شاید بتوان عدم توجه به نوع میزبانی فیلم سینمایی یادگار جنوب را از اولین حواشی جشنواره ۴۱ فیلم فجر دانست.

برچسب ها: یادگار جنوب
نام:
ایمیل:
* نظر:
مطالب برگزیده
یک کارشناس فوتسال در گفت ‌و‌ گو با «دیباچه» مطرح کرد؛

ایران تیم بهتری نسبت به رقبای آسیایی دارد/باید به تصمیم شمسایی احترام بگذاریم

۱۱:۲۹  -  ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
ادبیات عجیب ژیلا صادقی!

جنجال خانم مجری بعد از درگذشت رضا داوودنژاد چه بود؟

۱۲:۲۹  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
مربی تیم والیبال بانوان سایپا در گفت و گو با«دیباچه» مطرح کرد؛

تجربه بالای بازیکنان باعث قهرمانی تیم شد/ تیم قوی و جنگنده‌ای داشتیم

۱۲:۲۲  -  ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
گفتگوی کمتر دیده شده دیباچه با زنده یاد رضا داوودنژاد و همسرش

غزل بدیعی همسر زنده یاد رضا داوودنژاد: به خاطر عشق، همیشه در کنار رضا بودم

۱۲:۲۰  -  ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
گفتگو دیباچه با کارگردان سریال «از سرنوشت»

« رضا داوودنژاد » در رفاقت، مرام و غافلگیری، دست به نقد بود!

۱۶:۳۲  -  ۱۴ فروردين ۱۴۰۳
سرمربی تیم ملی ووشو در گفت‌وگو با «دیباچه» مطرح کرد؛

هدف کسب بهترین نتیجه در آسیاست/ بدون تغییر ترکیب، راهی انتخابی جام جهانی خواهیم شد

۱۲:۰۸  -  ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
پربازدیدها
آخرین اخبار